پورشه:«پل واکر» مسئول مرگ خودش بود

کمپانی «پورشه» در بیانیه جدید خود اعلام کرد، «پل واکر» بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن» خود مسئول کشته شدنش بوده است.

کد خبر : ۶۲۶۵
بازدید : ۱۹۱۷
کمپانی «پورشه» در بیانیه جدید خود اعلام کرد، «پل واکر» بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن» خود مسئول کشته شدنش بوده است.

به گزارش ایسنا، کمپانی خودرو‌سازی «پورشه» اخیرا خود را از هرگونه تقصیر در جریان کشته شدن پل واکر بر اثر تصادف ماشین مبرا دانسته و مدعی شده این بازیگر خود باعث مرگ خود شده است.

واکر نوامبر 2013 در حالی که همراه با یکی از دوستانش سوار بر ماشین پورشه بود، با یک تیر چراغ برق برخورد کرد و در آتش انفجار این وسیله نقلیه سوخت.

دختر او «میدو» در ماه سپتامبر از کمپانی «پورشه» شکایت کرد، اما این کمپانی خودروسازی گفته است: واکر دانسته و داوطلبانه تمام ریسک‌های سوار شدن به این ماشین را پذیرفته بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: بازیگر «سریع و خشن» مشتری آگاه و سطح بالای مدل «کاریرا جی.تی» 2005 بود. مخاطرات، مسئولیت و ریسک‌های این کار برای او شناخته‌شده و روشن بود و او با علم به این خطرها، خودش را در معرض آن‌ها قرار داد. اوراقی که در ماشین واکر وجود داشتند مورد سوءاستفاده قرار گرفته و عوض شده‌اند.

تصادف پل واکر

به گزارش بی.بی.سی، نیروهای پلیس چهار ماه پس از این حادثه که منجر به مرگ «راجر روداس» دوست واکر و راننده پورشه هم شد، اعلام کردند در زمان بروز این تصادف آن‌ها 151 کیلومتر سرعت داشتند.

این در حالی است که «میدو واکر» در دادخواست قانونی خود مدعی شده سرعت ماشین خیلی پایین‌تر از این بوده و ماشین پورشه فاقد امکاناتی بوده که از تصادف و یا حداقل از مرگ پدرش جلوگیری کند.

با وجود دفاعیات کمپانی خودروسازی «پورشه»، نماینده دختر این بازیگر اعلام کرد: این که پورشه سعی دارد مسئولیت را با مورد سرزنش قرار دادن قربانی حادثه از خود سلب کند، از تأسف‌برانگیز بودن هم فراتر رفته.

پس از این‌که پل واکر، یکی از بازیگران کلیدی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در اواخر سال 2013 میلادی درگذشت، «جیمز وان» کارگردان به همراه «کریس مورگان» فیلمنامه‌نویس، با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به جا مانده بود، شرایط ادامه این مجموعه فیلم را فراهم می‌کنند. در بخش‌هایی از این فیلم نیز از برادر پل واکر به جای این بازیگر استفاده شده است.

مرگ واکر در میانه فیلم «سریع و خشن 7» تاثیر چشمگیری در فروش نهایی این اثر داشت. این فیلم با فروش بیش از 1.5 میلیارد دلار یکی از پرفروش‌ترین کارهای سال 2015 میلادی بود.

«وین دیزل» بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» نیز اعلام کرده قصد دارد یک سه‌گانه جدید از این سری فیلم را به عنوان آخرین قسمت‌های این مجموعه تهیه‌کنندگی کند.

تاکنون مجموع فروش هفت قسمت ساخته شده از اکشن «سریع وخشن» به بیش از 3.9 میلیارد دلار رسیده است تا این فیلم یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما نام بگیرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید