آزار دختر ١٨ ساله کنکوری

آزار دختر ١٨ ساله کنکوری

متهمی که در پوشش ارایه مشاوره درسی زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دام ماموران پلیس گرفتار شد.

کد خبر : ۶۲۸۹۵
بازدید : ۲۴۲۸
متهمی که در پوشش ارایه مشاوره درسی زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دام ماموران پلیس گرفتار شد.
پرونده‌ای با شکایت دختری ١٨ ساله مبنی بر آزار و اذیت از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد که در آن شاکی پرونده گفت: توسط شخصی که برای مشاوره تحصیلی به خانه وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
آزار دختر ١٨ ساله کنکوری

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از اتمام آزمون کنکور سراسری شخصی به نام محمود که برای مشاوره تعیین رشته با منزلمان تماس‌های زیادی داشته و حق‌الزحمه خود را نیز به صورت کامل دریافت کرده است، برای تعیین رشته کنکور دانشگاه با من تماس گرفت و با ارسال پیغام‌های متعدد در تلگرام و به بهانه ملاقات برای تعیین رشته مرا به خانه‌اش در خیابان پاسداران کشاند و در آنجا با خوراندن آبمیوه مسموم و ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت محمود ٣٤ ساله در خیابان پاسداران اطلاع پیدا کردند که وی به صورت ناگهانی از این خانه متواری شده است. اقدامات پلیسی و مراقبت‌های نامحسوس از محل زندگی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت متهم در زمان مراجعه به محل سکونتش در اقدامی غافلگیرانه و قبل از هرگونه اقدام برای فرار دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
با اعتراف متهم به آزار و اذیت شاکی، قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر و متهم روانه زندان شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید