فوت پنج هزار تهرانی بر اثر یک عارضه

فوت پنج هزار تهرانی بر اثر یک عارضه

بیماری میکروسفالی با یک مورد فوتی (آقا) کمترین میزان علت فوت و پنج هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) به تفکیک ۲ هزار و ۲۲۱ نفر خانم و ۳ هزار و ۳۱۸ نفر آقا، جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۶۳۳۲۴
بازدید : ۹۸۸
فوت پنج هزار تهرانی بر اثر یک عارضه
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد: از ۵۶ هزار و ۹۵ نفر متوفی سال گذشته در تهران، پنج هزار و ۵۳۹ نفر بر اثر سکته قلبی فوت شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، سعید خال در این باره افزود: از ۵۶ هزار و ۹۵ متوفی در سال گذشته یک هزار و ۴۹۰ نفر نوزاد بودند.

وی ادامه داد: همچنین ۳۱ هزار و ۷۲۱ نفر از فوت شدگان را آقایان و ۲۲ هزار و ۸۸۴ نفر را خانم‌ها به خود اختصاص دادند.

خال با اشاره به این‌که بیشترین فوت شدگان از نظر سنی ۶۵ سال به بالا بودند، اضافه کرد: در مجموع در این رده سنی ۳۲ هزار و ۹۴۴ نفر جان خود را از دست دادند که ۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر از آن‌ها خانم‌ها و ۱۷ هزار و ۴۳۱ نفر آقایان بودند.

وی با بیان این‌که در سال گذشته در مجموع ۳۸ هزار و ۴۵۶ نفر در بهشت زهرا (س) دفن شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۳۱ نفر را نوزادان، ۱۶ هزار و ۹۰ نفر را خانم‌ها و ۲۱ هزار و ۱۳۵ نفر را آقایان به خود اختصاص دادند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان این‌که همچنین ۱۷ هزار و ۶۳۹ نفر در سال ۹۶ خارج از بهشت زهرا به خاک سپرده شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۹ نفر را نوزادان، ۱۰ هزار و ۵۸۶ نفر را آقایان و ۶ هزار ۷۴۹ را بانوان به خود اختصاص دادند.
خال با اشاره به کمترین و بیشترین علت فوت در سال ۹۶ عنوان کرد: بیماری میکروسفالی با یک مورد فوتی (آقا) کمترین میزان علت فوت و پنج هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) به تفکیک ۲ هزار و ۲۲۱ نفر خانم و ۳ هزار و ۳۱۸ نفر آقا، جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این‌که کمترین تعداد متوفیان در منطقه ۲۲ با یک مورد فوتی اعلام شد، گفت: همچنین منطقه پنج به دلیل میزان جمعیت با ۳ هزار و ۵۷۷ مورد فوتی به تفکیک یکهزار و ۵۶۱ نفر خانم، ۲ هزار و پنج نفر آقا و ۱۱ نفر نوزاد بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص دادند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید