جدیدترین قیمت‌های اجاره خانه در افسریه

جدیدترین قیمت‌های اجاره خانه در افسریه

در تهران محله‌هایی که به دو بخش تبدیل می‌شوند کم نیستند. مجیدیه شمالی و جنوبی، سازمان برنامه شمالی و جنوبی، افسریه شمالی و جنوبی و ... نکته جالب اینکه در اکثر آن‌ها، بافت جنوبی از نظر کیفیت سکونت برتر از بافت شمالی ارزیابی می‌شود.

کد خبر : ۶۳۳۴۶
بازدید : ۲۶۶۴

جدیدترین قیمت‌های اجاره خانه در افسریه

در تهران محله‌هایی که به دو بخش تبدیل می‌شوند کم نیستند. مجیدیه شمالی و جنوبی، سازمان برنامه شمالی و جنوبی، افسریه شمالی و جنوبی و ... نکته جالب اینکه در اکثر آن‌ها، بافت جنوبی از نظر کیفیت سکونت برتر از بافت شمالی ارزیابی می‌شود.

به عنوان مثال قیمت اجاره آپارتمان در افسریه جنوبی بیشتر از افسریه شمالی است . ظاهرا خیابان هاشمی، این دو محله را از یکدیگر جدا می‌کند. با این حال هر دو محدوده جمعیتی یکسان و سرای محله مجزا با برنامه‌های متنوع دارند. رفت و آمد افراد در افسریه شمالی و جنوبی به قدری بالا است که در هیچ ساعتی از شبانه روز خیابان‌هایش خلوت نیست. با وجود اینکه افسریه شمالی وسعت بیشتری از افسریه جنوبی دارد، جمعیت ساکن در بخش جنوبی این محله آمار بیشتری به خود اختصاص داده است.

افسریه محله‌ای مذهبی است و چندین مسجد بزرگ از جمله مسجد جامع افسریه، از قدیمی‌ترین مساجد تهران در این منطقه قرار دارد. افسریه بالا از خیابان شهید رحیمی آغاز و افسریه جنوبی به بلوار خاتم النبیا ختم می‌شود. پانزده متری اول، دوم و سوم در دل هر دو محدوده واقع شده است، با کوچه‌های به هم چسبیده و نسبتا باریک. البته این به هم پیوستگی در پانزده‌ متری سوم به خصوص در افسریه شمالی بیشتر دیده می‌شود. حالا می‌خواهیم به هزینه‌های اجاره آپارتمان در افسریه نگاهی بیاندازیم. برای این کار، راهی نداشتیم جز رجوع به سایت دیوار . زیرا در حال حاضر جامع‌ترین سایتی است که در آن املاک اجاره‌ای، فروشی و ... آگهی می‌شود.

یک خوابه

در افسریه ساختمانی بالاتر از 4 طبقه کمتر یافت می‌شود، اما با این هر متراژی که بخواهید، در آن یافت می‌شود. اگر به قسمت اجاره آپارتمان در افسریه در سایت دیوار بروید و در بخش فیلترها، سراغ واحدهای تک خواب بروید، گزینه‌های بسیاری خواهید دید. مثلا یک آپارتمان 45 متری که در 15 متری سوم قرار دارد به این شرح آگهی شده است:« ودیعه 10 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 1 میلیون تومان. این واحد مسکونی در طبقه اول ساختمانی سه طبقه است. پارکینگ ندارد اما کوچه برای پارک وسیله نقلیه جای فراوانی دارد.»

همچنین در مورد دیگری آپارتمانی 65 متری با پارکینگ و انباری، در پانزده متری دوم با ودیعه‌ 20 میلیون تومانی و ماهیانه 800 هزار تومان به اجاره داده می‌شود.

دو خوابه

با کمی دقت در میان آگهی‌های اجاره آپارتمان در افسریه، متوجه می‌شویم شانس پیدا کردن خانه‌ای دو خواب بیشتر از خانه‌های تک خواب است. در سایت دیوار آپارتمانی در طبقه 4 با ودیعه‌ای 40 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه 900 هزار تومان آگهی شده است. اگر به دنبال آپارتمانی با اجاره بیشتر و ودیعه‌ای کمتر هستید، در این سایت یک واحد 9 ساله 76 متری و دو خوابه، در 15 متری اول با 15 میلیون تومان پول پیش و ماهیانه یک میلیون و 300 هزار تومان اجاره آگهی شده است. همچنین واحدی 80 متری در پانزده متری سوم با 25 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون تومان اجاره در دیوار به «مستاجری کم‌جمعیت اجاره داده می‌شود.»

سه خوابه

سه خوابه‌های محله افسریه اکثرا نوساز هستند یا سن ساخت کمی دارند. مثلا در سایت دیوار آپارتمان 111 متری سه خواب، کلیدنخورده و فول امکانات، نزدیک به سه راه افسریه با 100 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 150 هزار تومان اجاره آگهی شده است. البته به گفته فروشنده این قیمت قابل تبدیل است. همچنین در موردی دیگر، واحدی 135 متری سه خوابه و نوساز در افسریه شمالی، با 150 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون تومان، رهن و اجاره داده می‌شود.

همانطور که دیدید، اجاره آپارتمان در افسریه با هر بودجه‌ای پیدا می‌شود، تنها کافی است کمی جست‌و‌جو کنید و درایت به خرج دهید.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید