با کمتر از دو میلیون تومان چه لپ‌تاپی می‌توان خرید؟

با کمتر از دو میلیون تومان چه لپ‌تاپی می‌توان خرید؟

در این مطلب به بررسی لپ تاپ‌های دست دومی که با وجود نو نبودنشان، باز هم می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، پرداختیم.

کد خبر : ۶۳۳۴۷
بازدید : ۱۸۷۸

با کمتر از دو میلیون تومان چه لپ‌تاپی می‌توان خرید؟

قیمت لوازم الکترونیکی در دو ماه اخیر، آنچنان وضعیت نابسامانی داشت که خیلی‌ها یا از خریدشان منصرف شدند یا به خرید مدل‌های دست دوم روی آوردند؛ آن هم با ترس و دغدغه فراوان. به هر حال خرید کارکرده هر کالایی به خصوص لوازم الکترونیکی، مقدار قابل توجهی ریسک دارد.

در این مطلب به بررسی لپ تاپ‌های دست دومی که با وجود نو نبودنشان، باز هم می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، پرداختیم. پیش از هر چیز دو توصیه برای شما داریم: ابتدا به وبلاگ دیوار بروید و راهنمای جامع خرید دست دوم هر نوع لوازم الکترونیکی را بخوانید تا خیالتان راحت شود و راه و چا دستتان بیاید و در وهله دوم، چند لپ تاپ کارکرده سامسونگ ، سونی، ایسوس و ... از میان آگهی‌های همین سایت نشان کنید. چرا که بی‌واسطه خریدن بهترین راه حلی است که در حال حاضر می‌توانید به آن فکر کنید. حالا به نظر شما با کمتر از 2 میلیون تومان چه لپ تاپ‌هایی می‌توان خرید؟

توشیبا M800

لپ تاپ دو هسته‌ای توشیبا در مدل ام 800 با مشخصاتی از قبیل رم 2 و حافظه داخلی 320 گیگابایت، صفحه نمایش 13.3 اینچ و سی پی یو اینتل t3200 با فرکانس 2 گیگا هرتز در سایت دیوار 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. به گفته فروشنده این لپ تاپ به شرط سلامت و مهلت یک هفته‌ای تست فروخته می‌شود و ضمنا قیمت آن در بازار حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

دل Inspiron 6400

رم دو گیگ و حافظه داخلی 120 گیگابایت، مانیتور 15.6 اینچ و کیفیت نمایش HD از مشخصات لپ تاپ Dell Inspiron 6400 است. این لپ تاپ در زمره لپ تاپ‌های محکم و خوش‌ساخت برند دل قرار می‌گیرد. در سایت دیوار یک نمونه از آن به قیمت 900 هزار تومان آگهی شده است.

لنوو Ip 100

پردازنده لنو آی پی 100 از نوع Core i3، رم آن 4 گیگ و حافظه داخلی این لپ تاپ 500 گیگابایت است. در میان آگهی‌های سایت دیوار، یک دستگاه لنوو Ip 100 ، بدون خط و خش و به همراه مهلت تست یک میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. قیمت این لپ تاپ در بازار آزاد چیزی حدود سه میلیون تومان ارزش دارد.

سامسونگ 530U4B-S01

لپ تاپ کارکرده سامسونگ این روزها کمیاب است، با این حال در سایت دیوار نمونه‌هایی از آن به چشم می‌خورد. به عنوان مثال مدل 530 یو 4 بی-اس 01 در این سایت 1 میلیون و 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. سری پردازنده این لپ تاپ Core i5 و ظرفیت رم آن 4 گیگابایت است. 500 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 14 اینچی از نوع HD و 2 اسپیکر استریو دو وات از دیگر مشخصات این لپ تاپ عنوان می‌شود. 530u4b-s01 از آن دسته لپ تاپ‌هایی است که مدل کارکرده‌اش هم قابل اطمینان است. فروشنده در آگهی فروش آن می‌گوید این لپ تاپ را تنها در منزل استفاده می‌کرده و به دلیل کار تمام وقت، کمتر از 20 بار روشن شده است.

سامسونگ N100s

اگر به دنبال خرید لپ تاپ کارکرده سامسونگ هستید ، باید بگوییم جای خوبی آمده‌اید، چرا که در میان سایت‌های آنلاین خرید و فروش، تنها در سایت دیوار می‌توان آگهی‌های متنوع این برند را به چشم دید. ان 100، با وزن کم ( 1 کیلوگرم) و پردازنده Atom برای انجام کارهای روزمره گزینه بسیار خوبی است، نه آن‌قدر حرفه‌ای است که از پس قیمتش بربیایید، نه آن قدر معمولی است که نگران کیفیتش باشید. در سایت دیوار یک لپ تاپ کارکرده سامسونگ N100s یک میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد و به ادعای فروشنده، این لپ تاپ در حد نو است.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید