مردی که به خاطر مهریه همسرش را زیر گرفت

زن و شوهر بر سر همین موضوع با هم درگیر می‌شوند و عبدی در اقدامی عجیب با ماشین سمیه را زیر می‌گیرد و چندبار از روی پیکر بی‌جان او رد می‌شود. همان موقع بود که پلیس مرد ٤٠ ساله را دستگیر کرد. حالا دو روز است که عبدی در بازداشت به سر می‌برد و بررسی تیم تحقیق برای افشای جزییات پرونده ادامه دارد.

کد خبر : ۶۳۵۳۳
بازدید : ۱۲۷۶
دعوا بر سر مهریه حادثه خونینی را رقم زد. مردی ٤٠ساله در یکی از روستا‌های تربت‌حیدریه وقتی دید همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته، از شدت عصبانیت با ماشین زن ٣٥ساله‌اش را زیر گرفت، ٣بار از روی او رد شد و پیکر بی‌جان او را له کرد.
این زن و مرد به دلیل اختلاف شدید قصد داشتند از هم جدا شوند و مقتول مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود. درواقع مهریه این زن زمین‌ها و آب کشاورزی همسرش بود.
قاضی آن‌ها را به صلح و سازش دعوت کرده بود، اما درگیری و اختلافات آن‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه روز یکشنبه با بالاگرفتن درگیری این زوج، مرد از شدت عصبانیت کنترلش را از دست داد و با ماشین همسرش را زیر گرفت. در این حادثه زن به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد، قاتل هم از سوی پلیس دستگیر شده است، اما با این وجود مسئولان نیروی انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه به دلیل آن‌چه ایجاد جو منفی روانی در جامعه عنوان کرده‌اند، از ارایه توضیحات بیشتر دراین خصوص امتناع کردند.

ماجرای درگیری این زوج از چند وقت پیش شروع شده بود. هنگامی که سمیه دیگر تحمل رفتار‌های همسرش را نداشت. او تصمیمش را گرفته بود و قصد داشت هرطور که شده برای همیشه به ادامه زندگی مشترکش پایان دهد، حتی وجود دو فرزند نوجوان هم نتوانست او را به ادامه زندگی راضی کند.
عبدی و سمیه سال‌های پیش با هم ازدواج کرده بودند. ثمره این ازدواج یک دختر ١٠ ساله به نام زهرا و یک پسر ١٤ ساله به نام مهدی بود. این زوج چند سال پس از ازدواج به نیشابور می‌روند. قاتل راننده تاکسی بود و در آن شهر همراه با خانواده زندگی می‌کرد.
عبدی مرد ٤٠ ساله از طرف پدر هم مقداری آب و ملک در روستا‌های تربت‌حیدریه داشت. درآمد حاصل از کشاورزی در این زمین‌ها هم کمک‌خرج زندگی آن‌ها بود. اما درگیری‌های سمیه با عبدی هر روز بیشتر شد و درنهایت هر دو تصمیم گرفتند برای همیشه از هم جدا شوند.
اما این میان مشکل بزرگی وجود داشت. مهریه سمیه! سمیه مهریه‌اش را به اجرا گذاشت، همین هم باعث شد تا درگیری‌های این زوج جدی‌تر از قبل ادامه داشته باشد. این بار دیگر اختلافات آن‌ها رنگ دیگری به خود گرفته بود. سمیه مهریه‌اش را که مقداری زمین و آب کشاورزی بود، طلب می‌کرد، اما در مقابل عبدی راضی به دادن آن‌ها به مقتول نبود.
دعوای سمیه و همسرش بر سر مهریه تا جایی پیش رفت که قاضی پرونده دستور صلح و سازش داد. درواقع آن‌ها باید به نحوی با هم توافق می‌کردند تا مهریه سمیه پرداخت شود و بعد از آن هم قاضی حکم طلاق را جاری کند. اما مخالفت همسر این زن در پرداخت مهریه کار طلاق را با مشکل مواجه کرد. درنهایت زمین و آب کشاورزی که حق سمیه بود، به او واگذار شد. او مهریه‌اش را گرفت. اما مثل اینکه قرار نبود اختلافات عبدی و سمیه تمام شود. چند ساعت آب کشاورزی که در مهریه سمیه بود، برای بقیه زمین‌های پدری عبدی و کشت و کار خیلی مهم بود. همین هم شد تا عبدی و خانواده‌اش چندبار از سمیه تقاضا کنند تا آب کشاورزی که به‌عنوان مهریه گرفته را به آن‌ها بفروشد، حتی عبدی به او برای خرید سهم آب ٤٠‌میلیون تومان هم پیشنهاد می‌کند، اما سمیه راضی به فروش نمی‌شود.
این اختلاف ادامه پیدا می‌کند تا اینکه روز یکشنبه این دو بر سر همین موضوع با هم درگیر می‌شوند و عبدی در اقدامی عجیب با ماشین سمیه را زیر می‌گیرد و چندبار از روی پیکر بی‌جان او رد می‌شود. همان موقع بود که پلیس مرد ٤٠ ساله را دستگیر کرد. حالا دو روز است که عبدی در بازداشت به سر می‌برد و بررسی تیم تحقیق برای افشای جزییات پرونده ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید