نفرت از زنان؛ علت حمله با شی نوک تیز!

نفرت از زنان؛ علت حمله با شی نوک تیز!

«چهار سال است که متأهل هستم. مدتی است که با همسرم دچار مشکل شده‌ام؛ طوری‌که همسرم خانه را ترک کرده است. به همین علت از همه زنان متنفر شدم و تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم. یک شی‌ء نوک‌تیز داشتم که آن را برداشتم و سوار موتورسیکلت شدم. در خیابان‌های شهر به‌دنبال خانم‌ها می‌رفتم و در مکانی خلوت با جسم تیز به آن‌ها می‌زدم»

کد خبر : ۶۳۸۲۹
بازدید : ۳۸۸۷
نفرت از زنان؛ علت حمله با شی نوک تیز!
مرد موتورسواری که به ۱۵ زن حمله و آن‌ها را مجروح کرده، بعد از دستگیری گفت: به دلیل تنفر از زنان به چنین کاری دست زده است.
در پی جرح عمدی تعدادی از بانوان در مناطق مختلف شهر تهران از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده‌ای دراین‌باره در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه قرار گرفت.
شکات پرونده در اظهاراتی مشابه عنوان کردند به‌صورت پیاده در حال تردد بودند که فردی موتورسوار از پشت‌سر به آن‌ها نزدیک شد، با جسم تیز آن‌ها را از ناحیه پا مجروح کرد و سپس به‌سرعت از محل دور شد.
یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ۱۲ به‌صورت پیاده در حال تردد بودم که فردی ناشناس با موتورسیکلت هوندا با پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی، قدبلند و درحالی‌که کلاه کاسکت به سر داشت، از پشت‌سر به سمت من آمد. ناگهان از ناحیه پای چپ احساس سوزش کردم. پس از لحظاتی متوجه خون‌ریزی شدید پا شدم که بلافاصله به بیمارستان رفتم و پس از انجام اقدامات پزشکی و آزمایش‌های لازم از بیمارستان ترخیص شدم و به منزل بازگشتم».
کارآگاهان با آغاز اقدامات ویژه پلیسی، برای انجام تحقیقات میدانی به مناطق وقوع جرم مراجعه کردند و در بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته موفق شدند تصاویر صحنه‌های مربوط به جرح تعدادی از شکات پرونده را به‌دست آوردند. مأموران سرانجام با بهره‌گیری از تجهیزات پلیسی موفق به شناسایی هویت راکب موتورسیکلت به‌نام «علیرضا» (۴۲ ساله) شدند.
بلافاصله با شناسایی مخفیگاه او در منطقه خانی‌آبادنو، متهم در ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش جسم تیز استفاده‌شده در زمان ارتکاب جرم نیز کشف شد. بلافاصله پس از انتقال متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات از وی آغاز شد و او صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرد.
متهم در اظهارات اولیه عنوان کرد: «چهار سال است که متأهل هستم. مدتی است که با همسرم دچار مشکل شده‌ام؛ طوری‌که همسرم خانه را ترک کرده است. به همین علت از همه زنان متنفر شدم و تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم. یک شی‌ء نوک‌تیز داشتم که آن را برداشتم و سوار موتورسیکلت شدم. در خیابان‌های شهر به‌دنبال خانم‌ها می‌رفتم و در مکانی خلوت با جسم تیز به آن‌ها می‌زدم».
متهم ادامه داد: «مدتی است از لحاظ روانی تحت فشار قرار دارم. به‌همین علت اقدام به این کار می‌کردم. بیشتر در مناطق خانی‌آباد، نازی‌آباد، خیابان نبرد و افسریه این کار را می‌کردم»
متهم درباره انگیزه خود از این اقدامات تأکید کرد: «می‌خواستم از زن‌ها انتقام بگیرم». سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهم پرونده طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مقام محترم قضائی دادسرای ناحیه ۳۳ و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و از شهروندان، به‌ویژه بانوان محترمی که به این شکل مورد جرح عمدی از سوی سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به این اداره واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند».
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید