دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

چهل سال از زمانی که شخصیت لاوری استرود از حمله شخصیت جنون‌زده تبه‌کار مایکل میرز در شب هالووین نجات یافت، می‌گذرد. میرز توانست در حالی که در بند بود، به هنگام تعویض اتوبوس به شکل فجیعی فرار کند؛ و حالا لاوری در نبردی دلهره‌آور و وحشتناک با مرد دیوانه نقاب‌دار قرار گرفته است که به هادنفیلد (در ایلیونز) برگشته است؛ با این تفاوت که زن اکنون برای مقابله و مواجهه با مرد نقابدار آماده است.

کد خبر : ۶۳۹۶۳
بازدید : ۱۸۸۲

فرادید | فیلم «هالووین» (Halloween) در دومین هفته اکرانش دوباره در صدر پرفروش‌های هفته باقی ماند. «هالووین» این هفته ۳۲ میلیون دلار فروش داشته است، هرچند نسبت به هفته اول اکران سیر نزولی داشته است.

«هالووینِ» ۲۰۱۸ را منتقدان دنباله «هالووینِ» ۱۹۷۸ ساخته جان کارپنتر دانسته‌اند که به دنبال خود ۹ فیلم دنباله‌دار دیگر را در پی داشت. جِیمی لی کورتیس در نقش لاوری استرود دوباره به صحنه آمده است و اکنون مادربزرگی است که همچنان تحت تاثیر عوارض مواجهه‌اش با شخصیت مایکل میرز زندگی می‌کند. کارگردان «هالووین»، دیوید گوردون گرین، فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که همراه با جف فردلی و دنی مک‌براید نوشته، کارگردانی کرده است.

فیلم «ونوم» (Venom) با ۱۰.۲ میلیون دلار فروش بعد از «ستاره‌ای متولد شد» (A Star Is Born) که ۱۹ میلیون دلار فروخته است، در مکان سوم جدول ایستاده. «ونوم» که در اصل به معنای زهر و سم نیز هست، با بازی تام هاردی در نقش ادی بروک اکران می‌شود، روزنامه‌نگاری که به دام یک موجود بیگانه می‌افتد و به یک مرد تبه‌کار عنکبوتی و درنهایت، ضدقهرمانی به نام «ونوم» تبدیل می‌شود. اگرچه اصل «ونوم» به شدت مشابه مرد عنکبوتی مشهور ساخته کمپانی ماروِل کامیکس یونیورس است، کمپانی سونی پیکچرز شخصیت ونوم را به عنوان سکوی پرشی برای فیلم‌های جهانی دیگرش ساخته و پرداخته است تا شصیت‌های دیگری همچون گربه سیاه، سمو نقره‌ای و جانو شب در کنار او نقش‌آفرینی کنند. فیلم «ونوم» را رابن فلِیشِر با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری کارگردانی کرده است.

«ونوم» عمدتاً نقد‌ها و نظر‌های بسیار منفی از جانب منتقدان دریافت کرده است با ۳۲ درصد رای مثبت، هرچند تماشاگران نظری به مراتب مساعدتر نسبت به فیلم داشته‌اند و ۸۸ درصد نمره مثبت به فیلم داده‌اند.

فیلم «قاتل شکارچی» (Hunter Killer) در اولین هفته اگرانش پرفروش بود. فیلم یک اکشن ماجرایی است که جرارد باتلر و گری اولدمن در آن بازی می‌کند و بر مبنای رمان ۲۰۱۲ نوشته دون کیث و جورج والاس با نام «نقطه آتش» ساخته شده است. فیلم در این هفته که اولین هفته اکرانش بود، ۷ میلیون دلار فروخت و در جای چهارم جدول قرار گرفت.

اکنون پرفروش‌های آخر هفته را با هم مرورو کنیم:

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

هالووین

اکران: هفته دوم

جمعه: ۱۰ میلیون دلار

آخر هفته: ۳۱.۴ میلیون دلار

مجموع فروش: ۱۲۶.۱ میلیون دلار

چهل سال از زمانی که شخصیت لاوری استرود از حمله شخصیت جنون‌زده تبه‌کار مایکل میرز در شب هالووین نجات یافت، می‌گذرد. میرز توانست در حالی که در بند بود، به هنگام تعویض اتوبوس به شکل فجیعی فرار کند؛ و حالا لاوری در نبردی دلهره‌آور و وحشتناک با مرد دیوانه نقاب‌دار قرار گرفته است که به هادنفیلد (در ایلیونز) برگشته است؛ با این تفاوت که زن اکنون برای مقابله و مواجهه با مرد نقابدار آماده است.

«هالووین» را دیوید گوردون گرین بر اساس فیلمنامه مشترکش با جف فردلی و دنی مک‌براید ساخته است. در این فیلم، جِیمی لی کورتیس، نیک کَسِل، جودی گریر، اندی متیچاک، ویل پیتون و ویرجینیا کاردنر نقش‌آفرینی می‌کنند.

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

ستاره‌ای متولد شد

اکران: هفته چهارم

جمعه: ۴.۱ میلیون دلار

آخر هفته: ۱۴ میلیون دلار

مجموعه فروش: ۱۴۸.۵ میلیون دلار

شخصیت جکسون مِین، اَلی را که هنرمندی است دائم در تقلا و تلاش، پیدا می‌کند و از قضا عاشقش می‌شود. زن تقریباً همه رویاهایش را برای آن‌که به خواننده‌ای بزرگ تبدیل شود، رها کرده است و جکسون او را با مهر و محبت به صحنه بازمی‌گرداند. اما همزمان با آن‌که الی به لحاظ حرفه‌ای اوج می‌گیرد، رابطه شخصی این دو فرو می‌شکند و جسکون به نبردی شدید با دیو درون خودش وارد می‌شود.

«ستاره‌ای متولد شد» بازسازی فیلمی با همین نام است متعلق به سال ۱۹۳۷ که بردلی کوپر آن را تهیه کرده و ساخته و البته در آن بازی کرده است. کوپر همچنین فیلمنامه را خودش همراه با اریک روث و ویل فترز نوشته است. لیدی گاگا، اندرو دیس کلی، دیو شاپل و سم الیوت در این فیلم بازی کرده‌اند.

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

ونوم

اکران: هفته چهارم

جمعه: ۲.۸ میلیون دلار

آخر هفته: ۱۰ میلیون دلار

مجموع فروش: ۱۸۶.۶ میلیون دلار

روزنامه‌نگاری به نام ادی بروک در تلاش است تا دست کارلتون دریک را رو کند که موسس بدنام و زیرک بنیادی است به نام زندگی. در حین تحقیق درباره اعمال دریک، بدن ادی با بدن یک ونوم بیگانه ممزوج می‌شود که برای او نوعی قدرت و بنیه فوق‌انسانی به ارمغان می‌آورد. ونون در حالی که به شدت خشمگین و عصیانگر است، تلاش می‌کند که بر توانایی‌های تازه و خطرناکی که ادی را عمیقاً سرمست کرده است، تسلط پیدا کند.

فیلم «ونوم» را رابن فلیشر کارگردانی کرده و اسکات روزنبرگ، جف پینکنر، کلی مرسل فیلمنامه‌اش را نوشته‌اند و تام هاردی، مایکل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هِیز و رِید اسکات در آن بازی کرده‌اند.

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

قاتل شکارچی

اکران: همین هفته

جمعه: ۲.۵ میلیوت دلار

آخر هفته: ۷ میلیون دلار

جو گلس، فرمانده زیردریایی آمریکایی، در جستجوی یک زیردریایی آمریکاست که در دریای شمال دچار مشکل شده است. او به زودی می‌فهمد که یک کودتای مخفی روسی در همان حوالی در شرف وقوع است، توطئه‌ای که می‌توان نظم جهان را تهدید کند. گلس با خدمه‌اش و همچنین با آماده‌باشِ کشورش، باید با گروهی از برترین نیرو‌های عملیات دریایی به آب‌های دشمن شبیخون بزند و رئیس‌جمهور ربوده‌شده روسیه را نجات دهد و از جنگ جهانی سوم جلوگیری کند.

«قاتل شکارچی» را دونوان مارش ساخته است و آکن اشمیت و جِیمی موس فیلم‌نامه‌اش را نوشته‌اند. فیلم بر مبنای رمانی است با نام «نقطه آتش» (۲۰۱۲) به نویسندگی دون کیث و جورج والاس، و جرارد بالتر، گری اولدمن، مایکل نیکویست در آن ایفای نقش کرده‌اند.

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

مورمور ۲: هالووین تسخیرشده

اکران: هفته سوم

جمعه: ۱.۷ میلیون دلار

آخر هفته: ۶.۶ میلیون دلار

مجموع فروش: ۳۷ میلیون دلار

دو دوست صمیمی، سونی و سم، یک‌روز در لابه‌لای خرت و پرت‌ها، با یک آدمک سخن‌گوی بدجنس مواجه می‌شوند که نامش اسلاپی است و به کتاب «مورمور» نوشته ر. ل. استین تعلق دارد. اسلاپی به امید این‌که بتواند خانواده خودش را دست کند، مادر سونی را می‌رباید و همه دوستان غول‌مانند خودش را به زندگی برمی‌گرداند، آنهم درست در زمان هالووین. وقتی شهرِ به‌خواب‌رفته به محل تاخت و تاز هیولا‌ها و جادوگران و دیگر موجودات مرموز تبدیل می‌شود، سوتی همراه با خواهرش، سم و یک همسایه مهربان نیرو‌هایی را جمع می‌کند تا مادر سونی را نجات دهند و توطئه اسلاپی را دفع کنند.

«مورمور ۲: هالووین تسخیرشده» (Goosebumps 2: Haunted Halloween)‌ را اری سندل کارگردانی کرده و راب لیبر بر مبنای داستانی از لیبر و دارن لِمک نوشته است. وندی مک‌لندون ـ. کووی، مدیسون ایسمان و جرمی ری تیلور در این فیلم بازی کرده‌اند.

دومین هفته‌ی پرفروش برای «هالووین»

نفرتی که می‌کاری

اکران: هفته چهارم

جمعه: ۱.۴ میلیون دلار

آخر هفته: ۴.۵ میلیون دلار

مجموع فروش: ۱۷.۷ میلیون دلار

استار کارتر دائم میان دو جهان در رفت و آمد است: یکی، محله فقیرنشین او که بیشتر سیاهان در آن زندگی می‌کنند و دیگری، مدرسه ابتدایی او که متعلق به ثروت‌مندانی است که عمدتاً سفیدپوست هستند. توازن سختی که بین این دو جهان به وجود آمده است، کم‌کم فرو می‌پاشد، آن هم هنگامی که او شاهد تیراندازی مهلک بهترین دوست کودکی‌اش به دست یک افسر پلیس است. استار که با فشاری همه‌جانبه از سوی اجتماع مواجه می‌شود، باید صدای خودش را پیدا کند و تصمیم بگیرد که در طرف حق قرار بگیرد.

فیلم «نفرتی که می‌کاری» (The Hate You Give) را جورج تیلمان کارگردانی کرده است و فیلمنامه را آودری ولز بر مبنای رمانی به همین نام از انگی تامس نوشته است. آماندلا استنبرگ، رجینا هال و راسل هورنسبی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید