همدستی مادر و دختر برای قتل مرد معتاد

«شوهرم معتاد و بسیار بداخلاق بود؛ او با ما بدرفتاری می‌کرد و برای مصرف مواد حاضر بود هر کاری انجام بدهد. من و دخترم زندگی فلاکت‌باری داشتیم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتیم با کشتن او خودمان را نجات بدهیم، اما خودمان نمی‌توانستیم این قتل را انجام بدهیم برای همین از مردی خواستیم در ازای دریافت پول شوهرم را بکشد».

کد خبر : ۶۴۰۰۵
بازدید : ۸۰۲
مادر و دختری که با اجیرکردن مردی غریبه پدر خانواده را به قتل رسانده‌اند، به جرم خود اعتراف کردند و گفتند اعتیاد مقتول باعث شد تصمیم بگیرند او را بکشند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی، اسفند سال گذشته بعد از آنکه از کشف جنازه مردی میان‌سال مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.
آن‌ها متوجه شدند این مرد در محلی دیگر جان باخته و سپس به آنجا منتقل شده است. اینکه متوفی کفش به پا نداشت ثابت می‌کرد محل مرگ او منزل مسکونی است. این‌گونه بود که کارآگاهان اطمینان پیدا کردند این مرد به قتل رسیده است به همین دلیل جسد او را به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای رازگشایی از این معما آغاز کردند.
آن‌ها در جریان بررسی‌ها پی بردند متوفی مردی به نام هاشم است؛ به همین سبب سراغ خانواده‌اش رفتند، اما همسر و دختر او گفتند از سرنوشت هاشم خبر ندارند و از علت مرگ او بی‌اطلاع‌اند.

از سویی، کارشناسان پزشکی قانونی بعد از انجام آزمایش‌های تخصصی نظریه خود را درباره علت فوت هاشم اعلام و خاطرنشان کردند در خون این مرد سم مشاهده شده، ضمن اینکه آثار خفگی بر پیکر او موجود است.

این نظریه و اطلاعات اولیه‌ای که پلیس به‌دست آورده بود، جای تردیدی باقی نگذاشت که هاشم قربانی یک جنایت خانوادگی شده است؛ به همین دلیل همسر و دختر او بازداشت شدند. این دو در تمام مراحل بازجویی ادعا کردند از واقعه بی‌اطلاع‌اند و نمی‌دانند مرد میان‌سال چرا و به دست چه کسی به قتل رسیده است.
این مادر و دختر مدت ۱۵ روز در بازداشت بودند و مرتب بازجویی می‌شدند، اما زیر بار اتهام نرفتند به همین دلیل بازپرس دستور آزادی آن‌ها را صادر کرد و از کارآگاهان خواست تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام بدهند. مأموران که همچنان به این دو نفر ظنین بودند، آن‌ها را زیرنظر گرفتند و از سویی سعی کردند مدارکی علیه مظنونان جمع‌آوری کنند. همه شواهد حکایت از آن داشت که هاشم با اعضای خانواده‌اش اختلاف داشته و آن‌ها با هم درگیر بودند.

در نهایت بعد از گذشت هفت ماه از وقوع جنایت، سرنخ‌های تازه‌ای به‌دست آمد و مادر و دختر بار دیگر بازداشت شدند. آن‌ها این‌بار وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند، چاره‌ای جز بیان واقعیت پیش روی خود ندیدند و به کشتن هاشم اعتراف کردند.

زن میان‌سال گفت: شوهرم معتاد و بسیار بداخلاق بود؛ او با ما بدرفتاری می‌کرد و برای مصرف مواد حاضر بود هر کاری انجام بدهد. من و دخترم زندگی فلاکت‌باری داشتیم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتیم با کشتن او خودمان را نجات بدهیم، اما خودمان نمی‌توانستیم این قتل را انجام بدهیم برای همین از مردی خواستیم در ازای دریافت پول شوهرم را بکشد.

متهم ادامه داد: من و دخترم در هروئین شوهرم سم ریختیم و او بعد از مصرف مواد از حال رفت. سپس آن مرد طبق قرار به خانه‌مان آمد و شوهرم را خفه کرد و جسد او را با فرغون از خانه بیرون برد و در خیابان رها کرد. مأموران بعد از فهمیدن جزئیات قتل، نفر سوم را هم بازداشت کردند و در‌حال‌حاضر تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید