جشنی تاریخی با ۴ میلیون بازدیدکننده

جشنی تاریخی با ۴ میلیون بازدیدکننده

بازار آزاد برمن به مدت ۸۰۰ سال اصلی‌ترین بازار تبادلات کالا بود. در این بازار از اسلحه تا محصولات کشاورزی عرضه می‌شدند. این بازار طی سال‌ها تبدیل به مراسمی شد که همانند یک کارناوال در آن جشن و شادی صورت می‌گرفت.

کد خبر : ۶۴۱۶۶
بازدید : ۱۲۸۰
فرادید l تاریخ قدیمی‌ترین جشنواره‌های مردمی در آلمان به قرون وسطی بازمی‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین آنها بازار آزاد برمن است. در اکتبر ۱۰۳۵، قانون تجارت عادلانه را اسقف اعظم برمن تصویب کرد.
از آن زمان دو بار در سال بازار آزاد تشکیل می‌شود که در آن هر کسی می‌تواند به صورت آزاد و مستقل به فروش اجناس خود بپردازد. برمن دومین شهر پرجمعیت در شمال آلمان و دهمین در کل آلمان است.

بازار آزاد برمن به مدت ۸۰۰ سال اصلی‌ترین بازار تبادلات کالا بود. در این بازار از اسلحه تا محصولات کشاورزی عرضه می‌شوند. این بازار طی سال‌ها تبدیل به مراسمی شد که همانند یک کارناوال در آن جشن و شادی صورت می‌گرفت.

بازار آزاد برمن یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های مردمی آلمان است، «برمیناله» و «جادوی اشلاخته» هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به این شهر جلب می‌نمایند.
در این جشن‌ها هر سال ۴ میلیون نفر شرکت می‌کنند و از نماد‌های این شهر محسوب می‌شود. گزارش زیر تصاویر این جشن‌ها را در سال‌های متفاوت نشان می‌دهد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید