تساوی ماشین‌سازی و استقلال

استقلال در خارج از خانه اصلا تیم خوبی نبوده این فصل و مقابل هر حریفی امتیاز از دست می‌دهد. استقلال از یازده بازی پانزده امتیاز دارد که اصلا در شأن این تیم و هواداران پرتعدادش نیست.

کد خبر : ۶۴۲۱۱
بازدید : ۲۹۶۶
شاگردان رضا مهاجری در هفته یازدهم و در روزی که برای برد وارد زمین شده بودند و موقعیت‌های نسبتا خوبی را از دست دادند، با یک تساوی بدون گل در ورزشگاه بنیان‌دیزل به‌کارشان پایان دادند. آبی‌های پایتخت هر روز بدتر از روز قبل بازی می‌کنند و تیم بی برنامه شفر به وضعیت بسیار دشواری دچار شده که برون رفت از آن نیازمند یک شوک اساسی به تیم است. اضافه کردن بازیکنان بزرگ و گران‌قیمت پیش‌تر امتحان شده و جواب نداده است. به نظر می‌رسد در این بازی ماشین‌سازی بود که به هدفش یعنی پیروزی در این مسابقه نرسید.
هرچند استقلال هم تلاش قابل‌توجهی برای کسب نتیجه انجام داد. مشکل جایی بود که وینفرد شفر در دقیقه ۸۰ مسابقه عجیب‌ترین تصمیمش را گرفت و در حالی که باقری و الحاجی گرو روی نیمکت بودند، میثم تیموری که یک مهاجم چپ تازه از مصدومیت برگشته است را به جای الهیار صیادمنش مهاجم تیمش به میدان فرستاد. در دقایق پایانی بازی می‌شد دید که شاگردان مهاجری ضربات شروع مجدد را خیلی سریع‌تر می‌زدند و با تعداد نفرات زیاد در زمین حریف حاضر می‌شدند. در حالی که این استقلال بود که نیازی شدید به این سه امتیاز داشت. شاید اگر واکنش‌های سید مهدی رحمتی نبود و او دو بار مقابل تک به تک‌های ماشین‌سازی مقاومت نمی‌کرد، استقلال همین یک امتیاز را هم از دست می‌داد.
به‌همین دلیل است که شفر بعد از بازی از نتیجه تساوی ابراز رضایت کرد. تنها موقعیت جدی استقلال در این مسابقه فرار مهدی قائدی پشت مدافعان ماشین‌سازی بود که از زاویه بسته شوتش را به دستان ده‌خسوس کوبید. مهدی قائدی در ابتدای نیمه دوم از بازی خارج شد و جای خودش را به جابر انصاری داد. استقلال حالا سه بازی پیاپی است که به پیروزی نرسیده و تیم در شرایط کاملا بحرانی قرار گرفته است.
استقلال در خارج از خانه اصلا تیم خوبی نبوده این فصل و مقابل هر حریفی امتیاز از دست می‌دهد. استقلال از یازده بازی پانزده امتیاز دارد که اصلا در شأن این تیم و هواداران پرتعدادش نیست. یکی از پر خرج‌ترین تیم‌های تابستان امسال نتایجش با تیم‌های کم‌خرجی مثل سایپا، پارس جنوبی جم و پیکان تفاوت چندانی ندارد و این موضوع باعث شده تا هواداران از کادر فنی تیم انتقاد کنند و حتی در دقایق پایانی دیدار مقابل ماشین‌سازی شعار حیا کن، رها کن سر بدهند. ماشین‌سازی ششمین بازی پیاپی است که شکست نمی‌خورد و این تیم با رضا مهاجری تبدیل به تیم بسیار بهتری شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید