تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ را در دیوار نصف قیمت بخرید

تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ را در دیوار نصف قیمت بخرید

سایت techradar در لیست 10 تبلت برتر برای خرید در سال 2018، Galaxy Tab S4 و Galaxy Tab S3 سامسونگ را به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار داده است.

کد خبر : ۶۴۳۴۱
بازدید : ۵۳۴۸

تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ را در دیوار نصف قیمت بخرید

تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ را در دیوار نصف قیمت بخرید

سایت techradar در لیست 10 تبلت برتر برای خرید در سال 2018، Galaxy Tab S4 و Galaxy Tab S3 سامسونگ را به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار داده است. با این حال مدل قدیمی‌تر این دو تبلت یعنی Galaxy Tab S2 هم‌چنان ارزش خریدن دارد و در این لیست جایگاه پنجم را تصرف کرده است.

techradar نوشته است: «علی‌رغم عرضه نمونه‌های آپدیت شده این تبلت توسط کمپانی سامسونگ، Galaxy Tab S2هم‌چنان با تبلت‌های قوی و جدید بازار رقابت می‌کند. به ویژه آنکه به قیمت‌های پایین‌تری هم به فروش می‌رسد.» در ایران هم این دستگاه در بازار خرید و فروش تبلت سامسونگ کارکرده و نو قابل خریداری است.

مشخصات و قابلیت‌ها

Galaxy Tab S2 اساسا برای رقابت با رقابت با آیپد وارد بازار شد اما نتوانست پیروز میدان باشد. اما به لحاظ وزن، طراحی و نرم‌افزار از بهترین تبلت‌های تولید‌شده بود و هست. این دستگاه 389 گرم وزنو بدنه‌ای از ترکیب پلاستیک ساده و فلز دارد و ابعاد آن237x169 x 5.6 میلی‌متر است.

قاب پشتی از جنس پلاستیک مات است که اثر انگشت خیلی کم روی آن به جا می‌ماند. S2 دارای ضخامت بسیار کم یعنی 5.6 میلی‌متر است. بنابراین وزن و ضخامت Tab S2 از اپل آیپد ایر2 که از برترین تبلت‌های دنیا می‌باشد، کمتر است.

نمایشگر 9.7 اینچی Super AMOLED این تبلت با دقت تصویر 2048x1536، کیفیتی بالا و رنگ‌هایی زنده ارائه می‌دهد که با iPad Air 2 و iPad mini 4 برابری می‌کند. هر دو نسخه‌ی گلکسی تب S2 9.7 اینچی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 652 مجهز شده‌اند. همچنین دو پردازنده‌ چهار هسته‌ای با فرکانس‌های 1.4 و 1.8 گیگاهرتز و یک رم سه گیگابایتی این تراشه را همراهی می‌کنند.

البته نسخه قدیمی‌تر Tab S2، از Exynos 7 5433, octa-core بهره می‌برد که نسبت به پردازنده نسخه جدید ضعیف‌تر بود. در واقع تنها تفاوت تب S2 جدید نسبت به تب S2 قدیمارتقای تراشه و جایگزینی اندروید مارشملو (نسخه‌ی 6.0.1) به جای سیستم‌عامل پیشین است. نسخه قدیمی Galaxy Tab S2 در حال حاضر در بازار آمریکا به قیمت 350 دلار به فروش می‌رسد. اما در سایت دیوار تبلت سامسونگ کارکرده و مدل قدیمی S2، با مبلغ کم‌تر از 3 میلیون تومان هم قابل خریداری است.

دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی، سه گیگابایت حافظه‌ رم، 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌microSD، حسگر انگشت پیشرفته وحداکثر 7 ساعت توان شارژدهی در استفاده‌ ترکیبی و مداوم از دیگر مشخصات و قابلیت‌های این تبلت است.

خرید از سایت دیوار

نسخه جدید تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ هم‌اکنون در بازار ایران حدود 7 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که برای یک تبلت مبلغ بسیار بالایی است.

اما این دستگاه از بهترین و خوش‌ساخت‌ترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار است و عملکردی کم‌نقص کیفیت نمایشگر بی‌نظیری دارد. البته در سایت دیوار هم اگر بگردید بعضا به آگهی‌های درخشانی برمی‌خورید. مثلا یک مورد تبلت سامسونگ کارکرده S2 آگهی شده که مدت کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته و 2 میلیون تومان زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید