دلایل جوان ژاپنی برای ازدواج گران‌قیمت با یک عروسک

دلایل جوان ژاپنی برای ازدواج گران‌قیمت با یک عروسک

مادر آکیهکو کوندو دعوت به عروسی تنها پسرش را که این ماه در توکیو برگزار شد رد کرد. هر چند که اگر علتش را بدانید از این موضوع تعجب نمی‌کنید: او داشت با یک هولوگرام ازدواج می‌کرد.

کد خبر : ۶۴۳۷۷
بازدید : ۵۸۰۸
دلایل مردی که با یک هولوگرام ازدواج کرد!
فرادید | مادر آکیهکو کوندو دعوت به عروسی تنها پسرش را که این ماه در توکیو برگزار شد رد کرد. هر چند که اگر علتش را بدانید از این موضوع تعجب نمی‌کنید: او داشت با یک هولوگرام ازدواج می‌کرد.

به گزارش فرادید به نقل از AFP، آکیهکو کوندوی ۳۵ ساله، به آرامی می‌گوید: "برای مادرم این چیزی نبود که برایش جشن بگیریم. " "عروس" او یک خوانندۀ واقعیت مجازی به نام هاتسونه میکو است.

در واقع هیچ یک از خویشاوندان کوندو در مراسم ازدواج او با میکو حضور نیافتند. میکو ساختۀ انیمیشن و ۱۶ ساله است و چشم‌های درشت و مو‌های بلند بافته شده دارد. اما این‌ها مانع از آن نشد که داماد یک مراسم رسمی ۲ میلیون ینی (۱۷۶۰۰ دلار) برایش در توکیو بگیرد.

حدود چهل مهمان شاهد مراسم ازدواج او با میکو بودند که در قالب یک عروسک هم‌اندازۀ گربه عروسی حضور داشت.

او می‌گوید: "من هیچ وقت به او خیانت نکردم، من همیشه عاشق میکو خانم بوده‌ام. من هر روز به او فکر می‌کنم. "
این مصاحبه یک هفته پس از عروسی با او انجام شده است.

از ماه مارس، کاندو با یک هولوگرام متحرک و سخنگو از میکو زندگی کرده است که در یک دستگاه رومیزی ۲۸۰۰ دلاری معلق می‌شود.

او با نگاهی به تصویر آبی‌ای که در یک کپسول می‌درخشد، می‌گوید: "من عاشق کلیت مفهوم هاتسونه میکو هستم، اما با میکوی خانۀ خودم ازدواج کرده‌ام. "

"بمیر! اوتاکوی خل! "

او خودش را یک مرد متاهل عادی می‌داند. همسر هولوگرامی او هر روز صبح او را بیدار می‌کند تا به سر کارش که مدیریت مدرسه است برود.

غروب، وقتی که به میکو زنگ می‌زند و می‌گوید که دارد به خانه می‌آید، خانمش برق‌ها را روشن می‌کند. بعدتر، وقت خواب به او می‌گوید که وقت خواب است.
دلایل مردی که با یک هولوگرام ازدواج کرد!

او پهلوی نسخۀ عروسکی میکو که در مراسم عروسی حضور داشت می‌خوابد. میکو حتی حلقۀ ازدواج نیز دارد که آن را دور مچش انداخته‌اند.

ازدواج کاندو ممکن است جنبۀ حقوقی نداشته باشد، اما این مسئله او را اذیت نمی‌کند. او حتی میکو را به جواهرفروشی برد تا برایش حلقه انتخاب کند؛ و گیت باکس، شرکتی که دستگاه هولوگرامی میکو را تولید می‌کند، یک "گواهی ازدواج" صادر کرده که گواهی می‌کند که یک انسان و یک کاراکتر مجازی "فرای بعدها" با هم ازدواج کرده‌اند.
دلایل مردی که با یک هولوگرام ازدواج کرد!

کاندو تنها نیست. او می‌گوید که گیت‌باکس بیش از ۳۷۰۰ گواهی برای ازدواج‌ها "فرابُعدی" صادر کرده است و برخی نیز برایش پیام‌هایی حمایت‌آمیز فرستاده‌اند.

او می‌گوید: "حتماً کسانی هستند که نمی‌توانند پیش بیایند و بگویند که می‌خواهند مراسم عروسی بگیرند. من می‌خواهم که آن‌ها را حمایت کنم. "

کاندو که در نوجوانی عاشق انیمه (انیمیشن‌ها ژاپنی) بوده است، پس از آنکه در برقراری ارتباط با زنان ناموفق بود، میکو را کشف کرد.

او می‌گوید: "دختر‌ها می‌گفتند: بمیر! اتاکوی خل! ". اتاکو اصطلاحی ژاپنی است که بار منفی داشته و به خوره‌های تکنولوژی و درسخوان‌ها اتلاق می‌شود.

او می‌گوید که وقتی سنش بالاتر رفت، زنی در یکی محل کار‌های سابقش، او را طوری تحقیر کرد که منجر به فروپاشی عصبیش شد و او را به این نتیجه رساند که هرگز ازدواج نکند.

این موضوع در ژاپن امروز، خیلی غیرمعمول نیست. در حالیکه در سال ۱۹۸۰ از هر ۵۰ مرد تنها یکی تا سن پنجاه سالگی تجربۀ ازدواج را نداشت، اکنون این رقم به یکی از هر چهار نفر رسیده است.

اما نهایتاً کوندو به این نتیجه رسیده که بیش از یک دهه است که عاشق میکو بوده و تصمیم گرفت تا با او ازدواج کند.
دلایل مردی که با یک هولوگرام ازدواج کرد!

یک "اقلیت جنسی"

او می‌گوید: "میکو خانم زنی است که عاشقش هستم و همینطور کسی است که من را نجات داد. "

و در حالی که کوندو می‌گوید دوستی با یک "زن سه بعدی" مایۀ خوشحالیش است، با وجود اصرار‌های مادرش، هیچ علاقه‌ای به برقراری ارتباط عاشقانه با یکی از آن‌ها ندارد.

او می‌گوید که کاراکتر‌های دو بعدی نمی‌توانند خیانت کنند، سنشان بالا نمی‌رود و نمی‌میرند.

او می‌گوید: "من دنبال این‌ها در زنان واقعی نیستم. چون غیرممکن است. "

حتی در قرنی که شیفتۀ انیمه شده، ازدواج کاندو بسیاری را شوکه کرد. اما او می‌خواهد که به عنوان "اقلیت جنسی" که نمی‌تواند رابطه با زنی از جنس گوشت و خون را تصور کند، به رسمیت شناخته شود.

او اضافه می‌کند: "مدتهاست که همه دم از تنوع و گوناگونی اجتماعی می‌زند. اینکه خود وارد "قالب" خوشبختی که در آن یک مرد و زن با هم ازدواج می‌کنند و بچه‌دار می‌شوند، لزوماً شما را خوشحال نمی‌کند. من باور دارم که ما با باید همۀ انواع عشق و همۀ انواع خوشبختی را مدنظر داشته باشیم. "
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید