بازداشت دختر هنرپیشه و پسر دی‌جی در طرح رعد پلیس

بازداشت دختر هنرپیشه و پسر دی‌جی در طرح رعد پلیس

من در تلگرام و اینستاگرام و گاهی اوقات هم در خیابان با پسر‌هایی که وضع مالی خوبی دارند دوست می‌شدم. بعد از مدتی به خانه‌شان دعوت می‌شدم و در فرصتی مناسب یا همدستم وارد خانه می‌شد یا اینکه من کلید را برمی داشتم و بعد وارد خانه می‌شدیم. بعد از ورود به خانه با تهدید، صاحب‌خانه را در اتاقی حبس می‌کردیم و با همدستی پسر جوان سرقت هایمان را انجام می‌دادیم.

کد خبر : ۶۴۴۵۳
بازدید : ۲۰۱۷

بازداشت دختر هنرپیشه و پسر دی‌جی در طرح رعد پلیس

۱۴۸۴ متهم در طرح رعد ۱۸ پلیس به دام مردان قانون افتادند، قاچاقچیان سلاح و سکه و مواد مخدر، سارقان حرفه‌ای که از مزون لباس‌های زنانه سرقت می‌کردند، پسر جوانی که به خاطر انتقامگیری ۶ خودروی مدل بالا را تخریب کرده بود و صد‌ها متهم دیگر که هر کدام کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند.

به‌گزارش «ایران»، سردار حسین رحیمی در حاشیه هجدهمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این مرحله اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری اقدامات همه‌جانبه برای برخورد با قاچاقچیان، سارقان و مالخران به اجرا درآمد. رحیمی با بیان اینکه ۵۵ درصد از این سارقان برای نخستین بار بازداشت شدند، گفت: ۴۵ درصد از این افراد نیز دارای سابقه قبلی بودند که ۴ قبضه سلاح جنگی و ۴۰ قبضه سلاح سرد از آن‌ها کشف و ضبط شد. رئیس پلیس پایتخت درباره کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مرحله از طرح گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۵ خرده‌فروش بازداشت و ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد. همچنین دو باند قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شدند، در یک ماه گذشته نیز مقدار یک تُن و ۲۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۸ باند کشف و ۵۰ قاچاقچی در این طرح دستگیر شدند. وی به کشفیات پلیس در حوزه قاچاق کالا در این مرحله از طرح اشاره کرد و گفت: حدود ۵۵ هزارتن کالای قاچاق در این مرحله از طرح به دست آمد، ۲۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند و حدود ۹ میلیارد تومان ارزش کالای قاچاق کشف شده بود.


جاسازی‌های جنجالی

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت سه کیلو حشیش که داخل دو هاون جاسازی شده بود و همچنین یک کیف و کوله که داخل‌شان شیشه و هروئین خوابانده شده بود تا به این طریق مواد را قاچاق کنند، ساعت و قلمدانی که تریاک داخل آن جاسازی شده بود ومقدار زیادی تریاک و شیشه را که داخل پاشنه کفش و کتانی مخفی شده بود کشف کردند.


مهره‌های مار و سکه‌های ساسانی

وقتی مأموران پلیس از حفاری‌های غیرمجاز مردی در جاده لواسان با خبر شدند، بلافاصله اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند. بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه متهم ۴۰ ساله، مأموران کلانتری ۱۶۶ لواسانات او را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاهش دو سکه قدیمی دوره ساسانی، سه مهره مار و کوزه‌ای متعلق به هزار و ۴۰۰ سال قبل کشف کردند. مهره‌های ماری که به گفته خود مرد گنج یاب قیمت هر کدام از آن‌ها بیش از یکصد میلیون تومان است. با این حال قیمت اصلی این سکه‌ها و مهره‌های مار و کوزه سفالی را کارشناسان میراث فرهنگی می‌توانند تخمین بزنند. او این عتیقه‌ها را از روی نقشه‌ای که مدتی قبل به‌دست آورده بود کشف کرد و قصد فروش آن‌ها را داشت که به دام افتاد. متهم جوان قبل از این نیز به اتهام سرقت یک قلاده سگ مینیاتوری سفید و گرانقیمت از خانه ویلایی بازداشت شده بود.


سرقت سریالی از مزون‌ها

سه بچه محل و رفیق طراحان سرقت از مزون‌ها بودند. یکی از متهمان می‌گوید: همدستم سوار برماشین در محدوده شهرری در حال پرسه زدن بود که مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری به او مشکوک شدند. وقتی داخل خودرواش لباس‌های سرقتی مزون را پیدا کردند، به دروغ به مأموران گفت که تمام لباس‌ها را ۷۰ هزار تومان از من خریداری کرده است. با دستگیری همدستم من نیز بازداشت شدم.


چطوری سرقت را انجام می‌دادید؟

هر کدام یک نقشی در این سرقت داشتیم. یکی از همدستانمان که متواری است مغازه‌های مزون را شناسایی می‌کرد. من متخصص تخریب در مغازه‌ها و سرقت از آن‌ها بودم و برای اینکه شناسایی نشویم دوربین مداربسته مغازه‌ها را نیز سرقت می‌کردیم. سومین عضو گروه هم کار فروش لباس‌های مزون را به عهده داشت.


دستگیری دی‌جی و دختر هنرپیشه

در میهمانی باهم دوست شده‌اند، پسر جوان خواننده دی‌جی و دختر جوان هم در آرزوی بازیگری بود. وجه مشترک هر دوی آن‌ها سابقه کیفری بود که داشتند.


نقشه‌تان چه بود؟

من در تلگرام و اینستاگرام و گاهی اوقات هم در خیابان با پسر‌هایی که وضع مالی خوبی دارند دوست می‌شدم. بعد از مدتی به خانه‌شان دعوت می‌شدم و در فرصتی مناسب یا همدستم وارد خانه می‌شد یا اینکه من کلید را برمی داشتم و بعد وارد خانه می‌شدیم. بعد از ورود به خانه با تهدید، صاحب‌خانه را در اتاقی حبس می‌کردیم و با همدستی پسر جوان سرقت هایمان را انجام می‌دادیم.


چطور پسر‌ها به تو اعتماد می‌کردند؟

با دو تا عکس زیبا که روی پروفایلم گذاشته بودم جلب توجه می‌کردم و بعد هم به آن‌ها می‌گفتم که هنرپیشه هستم.


سابقه داری؟

بله، من دو سال در کانون اصلاح و تربیت بودم و پسر جوان همدستم دو سال حبس داشت.


۵۰ هزار تومانی‌های جعلی

دو دوست، مردانی هستند که اسکناس‌های جعلی را وارد بازار می‌کردند. متهمانی که مدعی هستند به خاطر طلب‌شان این اسکناس‌های جعلی را وارد بازار کرده‌اند.


اسکناس‌ها را شما جعل می‌کردید؟

نه، فقط توزیعش دست ما بود. از یک نفر پول می‌خواستیم بدهی‌اش را با اسکناس جعلی داد، اما خیلی زود متوجه شدیم که اسکناس‌ها جعلی است. او هم گفت که اسکناس‌ها را برایش وارد بازار کنیم.


چقدر اسکناس‌ها را می‌خریدید؟

تراول ۵۰ هزار تومانی را ۱۲ هزار تومان می‌خریدیم و هر یک میلیون تومان اسکناس ۱۰ هزار تومانی را ۳۵۰ هزار تومان خرید می‌کردیم.


تخریب خودرو‌ها به خاطر ۸۰۰ هزار تومان
ورزشکار است، مدال استانی در رشته کیک‌بوکسینگ دارد. به خاطر بدهی ۸۰۰ هزار تومانی با قمه‌ای ۶ ماشین را تخریب کرد.


چرا این کار را انجام دادی؟

من در نمایشگاه خودرو کار می‌کنم و یکی از دوستانم هم نمایشگاه‌دار بود. چند وقت قبل ۸۰۰ هزار تومان از من قرض گرفت، اما پولم را نمی‌داد. با او قرار گذاشتم، اما سر قرار نیامد، من هم عصبانی شدم. خانه‌اش را بلد نبودم فقط خیابانش را می‌دانستم بعد شروع به تخریب خودرو‌های مدل بالایی کردم که داخل کوچه پارک بود. فکر می‌کردم که مال همان کسی است که از من پول قرض گرفته بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید