اختصاص سهمیه بنزین به افراد جای خودرو؟!

البته صحبت‌هایی مطرح است که سهمیه نه به خودرو‌ها بلکه به افراد داده می‌شود و آن‌هایی که نیاز ندارند، سهمیه خود را در بازار به فروش برسانند و آن‌هایی که می‌خواهند بیشتر مصرف کنند، از این بخش نیازشان را تامین کنند.

کد خبر : ۶۴۴۶۶
بازدید : ۹۰۷
یک نماینده مجلس از احتمال اعطای سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو‌ها خبر داد و گفت: صحبت‌هایی مطرح است که سهمیه نه به خودرو‌ها بلکه به افراد داده می‌شود و آن‌هایی که نیاز ندارند، سهمیه خود را در بازار به فروش برسانند.

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو با موضوع بازگشت کارت سوخت اظهار داشت: کارت سوخت به معنی سهمیه بندی و شفاف سازی در مصرف سوخت است؛ وقتی سهمیه بندی صورت می‌گیرد، باید نرخ دومی وجود داشته باشد تا هر کسی که خواست مصرف کند، هزینه آن را پرداخت کند تا هم نیاز خودش را تهیه کند و هم درآمدزایی برای دولت ایجاد شود.

وی افزود: البته صحبت‌هایی مطرح است که سهمیه نه به خودرو‌ها بلکه به افراد داده می‌شود و آن‌هایی که نیاز ندارند، سهمیه خود را در بازار به فروش برسانند و آن‌هایی که می‌خواهند بیشتر مصرف کنند، از این بخش نیازشان را تامین کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مسئله اصلی این است که در حوزه اقتصادی بد عمل کردیم؛ اگر مردم اشتغال و تولید داشته باشند می‌توانیم بگوییم قیمت سوخت در ایران پایین است وگرنه بر اساس درآمدها، قیمت سوخت در ایران پایین نیست، بخصوص آنکه ارزش پول ملی نیز کاهش پیدا کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید