ماسک جادویی ضد چروک و آکنه

ماسک جادویی ضد چروک و آکنه

برخی از روش‌های موجود برای رفع جای جوش و آکنه اغلب موجب به جای ماندن لکه‌های سیاه و زخم در جای جوش و آکنه می‌شود. روش‌های دیگر اما چنین مشکلی را به جای نمی‌گذارد.

کد خبر : ۶۴۸۵
بازدید : ۹۸۳۸
فرادید | برخی از روش‌های موجود برای رفع جای جوش و آکنه اغلب موجب به جای ماندن لکه‌های سیاه و زخم در جای جوش و آکنه می‌شود. روش‌های دیگر اما چنین مشکلی را به جای نمی‌گذارد.

به گزارش فرادید*، مشکلات پوستی از جمله مشکلات برخی از روش‌های درمان جای جوش و آکنه است. در ادامه ما ماسکی را به شما معرفی می‌کنیم که چنین مشکلاتی را از خود به جای نمی‌گذارد.

اگر پوست صورتتان ناهموار و مشکل‌دار است، یا جای آکنه و جوش لکه به جا مانده است، یا چروک روی صورتتان شما را اذیت می‌کند، می‌توانید از این ماسک جادویی استفاده کنید. نتایج این ماسک شما را شگفت‌زده می‌کند.

ماسک طبیعیِ ضد چروک و آکنه

تمام مواد به کار رفته در این ماسک به منظور خاصی به کار برده شده‌اند. این ماسک علاوه بر از بین بردن چروک و جای جوش و آکنه، پوست را نیز نرم می‌کند. بنابراین نگران حس سوزش آن بر روی پوست نباشید.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه
  • یک قاشق چایخوری عسل
  • یک قاشق چایخوری آب لیموی تازه
  • نصف قاشق چایخوری دارچین
  • نصف قاشق چایخوری جوز هندی

تمام مواد را به هم ترکیب کنید تا حالت خمیر به خود بگیرد. اگر پوست حساسی دارید، آب لیمو را حذف و یا رقیق کنید. در چنین حالتی، کمی عسل به ترکیب اضافه کنید تا سفت‌تر شود. افراد مبتلا به تلانژکتازی، آکنه روزاسه و انواع دیگر بیماری‌های پوستی از استفاده از این ماسک خودداری کنند.

دستور مصرف
ترکیب به دست آمده را روی پوست صورت به استثنای ناحیه اطراف چشم و دهان پخش کنید. اجازه دهید این ترکیب 30 دقیقه یا حداقل 10 دقیقه (اگر تحمل سوزش ناشی از آن را نداشتید) بر روی پوست بماند.

حس سوزش به وجود آمده تنها پنج دقیقه باقی می‌ماند و سپس از بین می‌رود. در نهایت، صورت را با آب گرم شسته و از کرم همیشگی‌تان استفاده کنید. فراموش نکنید که نمی‌توانید از این ماسک به عنوان لایه‌بردار استفاده کنید.

منبع: sportonlinegroup
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    دست تون درد نکنه . بخاطر این جوشا ، اسکارا ، جای جوشا و ... اعتماد به نفس ندارم . داغونم . امیدوارم بتونم استفاده کنم و مثمرثمر باشه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید