فدراسیون فوتبال برانکو را تهدید کرد!

فدراسیون فوتبال برانکو را تهدید کرد!

جنگ کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ روز‌به‌روز در فوتبال ایران بزرگ و بزرگتر می‌شود. حالا کار به جایی رسیده که رئیس کمیته اخلاق خبر از تشکیل پرونده برای این دو مربی و رسیدگی به رفتار‌ها و گفتار‌های آن‌ها داده است.

کد خبر : ۶۴۹۲۴
بازدید : ۲۴۰۵
فدراسیون فوتبال بدون توجه به رفتار‌های کی‌روش، برانکو را تهدید کرد: ماجرای زورگویی‌های دو چشم‌آبی!
مرتضی تورک‏‏‏، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفته است: «درحال رصد رفتار‌های کی‌روش و برانکو هستیم. پرونده آن‌ها را در کمیته اخلاق تشکیل داده‌ایم، اما اقدام خاصی مبنی بر احضار آن‌ها نکرده‌ایم. می‌خواهیم ببینیم تا کجا می‌خواهند پیش بروند و سپس اقدام کنیم».
در چنین شرایطی محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال، نامه‌ای تهدیدآمیز به باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه‌های اخیر برانکو درباره کی‌روش نوشت. او در این نامه ضمن هشدار جدی برای پرهیز از گرفتارشدن در جریان‌سازی‌های مشکوک که اقتدار تیم‌ملی را هدف قرار داده، تأکید داشته؛ مسئولان باشگاه تذکر جدی به برانکو، وابستگان و رسانه‌های مرتبط با باشگاه پرسپولیس به خاطر جوسازی‌های اخیر علیه کادر فنی تیم بدهند.
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد این نامه ساکت با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد و هواداران این تیم را هم بشدت عصبانی کرد. هواداران در فضای مجازی به تندترین شکل درحال انتقاد از فدراسیون فوتبال هستند، البته خمارلو مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم به صورت رسمی به نامه ساکت واکنش نشان داد و خواهان برخورد جدی فدراسیون با کارلوس کی‌روش به خاطر بی‌احترامی‌هایی که به برانکو و پرسپولیسی‌ها داشته شد.
پرسپولیسی‌ها در عکس‌العملی مشابه اعتقاد دارند یک جریان به صورت مشکوک و هدفمند قبل از هر مسابقه با راه‌اندازی جو قصد برهم‌زدن تمرکز پرسپولیس را دارند. مدیر روابط عمومی باشگاه تأکید کرده است: «کی‌روش در یکی از مصاحبه‌هایش علنا گفته بود که وقت ندارم به خبرنگاران ناهار و هدیه بدهم و مشخص بود تمام این صحبت‌های او کنایه به برانکو است، اما هیچ تذکری به او داده نمی‌شود.»
درهمین رابطه برانکو هم بلافاصله به نامه تهدیدآمیز دبیرکل فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: «در این نامه اسم من آورده شده است؛ مگر من مسئول خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی به خاطر قهرمانی کاشیما هستم؟ از شما هم می‌خواهم کی‌روش را رها کنید، او برای من مهم نیست! من کار خودم را انجام می‌دهم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید