طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان چقدر واقعیت دارد؟

طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان چقدر واقعیت دارد؟

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به خبر داغ این روزها تبدیل شده است. این دو که زمان زیادی از ازدواج شان و حواشی پیرامون آن نگذشته است دوباره حاشیه ساز شده اند.

کد خبر : ۶۴۹۹۰
بازدید : ۳۲۰۶۵
فرادید | ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است. با رونق شبکه‌های اجتماعی اخبار زندگی خصوصی افراد مشهور مورد توجه زیادی قرار گرفته است. هر چند که این توجه ممکن است به مذاق برخی از ستاره‌ها مانند رامبد جوان خوش نیاید. وی که خبر جدایی‌اش از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‏ دوباره زندگی خصوصی اش به خبر اول برخی رسانه تبدیل شده است.
آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟

زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبد جوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند.

شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد
برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند. گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پربرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.
آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‏ افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خوانده اید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.
واکنش‌ها به خبر جدایی این زوج چه بوده است؟
این خبر هنوز از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده است. برخی از رسانه‌ها خبر این جدایی را چیزی بیش از شایعه و کذب ندانسته‌اند. اما در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر بین طرفداران واقعیت این خبر و مخالفانش جنگ داغی به راه افتاده است.

رامبد جوان و نگار جواهریان در برابر موجی که این خبر راه انداخته است هنوز هیچ عکس العملی نشان نداده‌اند. اما عکس‌هایی از حضور این رامبد جوان و نگار جواهریان با فاصله از هم در پشت صحنه تأتر منتشر شد که انتظار می‌رفت به شایعات پایان دهد. ولی گویا هیجان این شایعه به قدری زیاد است که هنوز پایان نیافته است.

ماجرای طلاق قبلی رامبد جوان چه بود؟
رامبد جوان که در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرده بود پس از چند سال زندگی مشترک از او جدا شد. جوان چند سال بعد و در ۳۶ سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.

در سال ۹۳ زمزمه‌های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.
آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟

در همین روز‌ها رامبد جوان که مهمان برنامه زنده بعضیا از شبکه سوم سیما با اجرای علی ضیا بود در بخشی از برنامه در پاسخ به سوال مجری که از وی خواست در مورد زندگی شخصی و زناشویی اش (طلاق) توضیح دهد چنین گفت: ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم.
اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می‌کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

باید منتظر ماند و دید مجری و تهیه کننده خندوانه بالاخره در برابر این خبر واکنشی نشان خواهد داد یا نه.
پایان شایعه
این زوج در صفحات شخصی اینستاگرام، عکسی را منتشر کردند که آنها را در کنار هم و در جمع بچه های خیریه بهشت امام رضا(ع) نشان می دهد و در عکس، هرکدام دیگری را تگ کرده اند. همچنین رامبد جوان طی کامنتی در زیر همان پست گفته است که امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه ای بیش نبوده است.
طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان چقدر واقعیت دارد؟

بسیاری از کاربران معتقدند که این حرکت جواب دندان شکنی به افرادی بود که این روزها در مورد این زوج موفق شایعه ساختند. عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که بهتر است که هر کس به جای شایعه سازی، در زندگی خود دقیق تر شود. بسیاری از کاربران نیز از اینکه در انتشار و دامن زدن به این شایعه سهیم بودند، اظهار پشیمانی کردند.

البته ناگفته نماند که عده کمی همچنان بر سر شایعه خود هستند و عنوان کردند که این عکس قدیمی است چرا که همه لباس تابستانی و آستین کوتاه بر تن دارند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ملت عقیده دارن این هنرپیشه ها اکثرا مشکلات اخلاقی و روابط نامشروع فراوانی دارن.

  • ناشناس ارسالی در

    در هرحال فارغ از هر شخصی در هر جایگاهی ادمی باید حدود و مرزهای انسانیت و شرف و ازادی انتخاب را با مرزهای لودگی و تنوع طلبی و لطمه به دیگران از لحاظ اخلاقی سوا کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید