بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید

بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید

بانوی عمارت نام سریال جدید شبکه 3 است که در این شب های پاییزی مهمان خانه های ما شده است. این سریال در مدت زمان کوتاهی که از پخش آن گذشته طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است.

کد خبر : ۶۵۰۰۸
بازدید : ۹۳۶۰
بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید
فرادید | در دهه‌های گذشته سریال‌های تاریخی جذابی از رسانه ملی پخش شده اند که با کشاندن مخاطبان زیادی پای تلویزیون برای ما خاطره سازی کرده اند. در ماه اخیر صدا و سیما از یک سریال تاریخی پر ستاره رونمایی کرد که در همان قسمت نخست توانست تماشاگران زیادی جذب کند. بانوی عمارت این روز‌ها به گل سر سبد سریال‌های تلویزیون تبدیل شده است.
بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید
قسمت نوزدهم این سریال هم به تازگی روی آنتن رفته است.
مخاطبان سریال بانوی عمارت را پسندیده اند
دوشنبه ۱۹ آذر قسمت یازدهم این سریال پخش شد و تا این جای کار تعداد زیادی از مخاطبان را راضی کرده است. بازیگر‌های تازه کار هم در این یازده قسمت بسیار خوب در این مجموعه درخشیده اند.

یکی از بازیگران تازه کاری که در قسمت‌های پخش شده نمایش قابل قبولی ارائه داده، خانم مریم مومن در نقش فخرالزمان است. او که اولین حضورش در تلویزیون را در این مجموعه تجربه کرده است با واکنش مثبت تماشاگران در فضای مجازی روبرو شده است.

یکی از کاربران در یکی از شبکه‌های اجتماعی خطاب به خانم مومن گفته است: بازی تان خیلی عالی است. مخصوصا آنجایی که با شازده قرار می‌گذارید هم شما و هم شازده خیلی خوب بازی کردید و خیلی تاثیرگذار بود. من خیلی خوشم آمد و تکرارش را هم دیدم. امیدوارم موفق باشی.

نقش مقابل فخرالزمان در این مجموعه شازده است که دل در گرو هم دارند. ایفاگر نقش شازده در بانوی عمارت، حسام منظوم است که او هم مود توجه مخاطبان قرار گرفته است.

موضوع و قصه بانوی عمارت
این سریال که با نام «آهو» مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و هم اکنون با نام بانوی عمارت در حال پخش است فضایی تاریخی دارد. بانوی عمارت ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد.
بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید

یکی از شخصیت‌های اصلی داستان دختری از خانواده‌ای سرشناس به نام فخرالزمان است که پدر خود را از دست داده و پسر دوست پدرش، خواستگار و خاطرخواه وی است، اما فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست. برادر دختر داستان اصرار به این ازدواج دارد، اما فخرالزمان...
بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید

سازندگان و بازیگران سریال
سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی ساخته است و بازیگران با تجربه و خوشنامی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
رونمایی از سریال تاریخی جدید صدا و سیما: بانوی عمارت

پانته آ. پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
رونمایی از سریال تاریخی جدید صدا و سیما: بانوی عمارت

این سریال تاریخی در خانه‌های تاریخی شهر کاشان فیلمبرداری شده که باعث شده شاهد جلوه گری زیبایی‌های معماری سنتی ایرانی در سکانس‌های مختلف آن باشیم.( دانلود قسمت دهم سریال بانوی عمارت )

محس چاووشی، خواننده تیتراژ بانوی عمارت

هم تم داستانی و هم شکل روایی بانوی عمارت یادآور سریال شهرزاد است. اما این دو سریال شباهت دیگری هم دارند. در هر دوی این سریال‌ها محسن چاووشی خوانندگی کرده است. بسیاری منتظر پخش این سریال بودند تا دوباره شاهد هنرنمایی چاووشی در موسیقی تیتراژ آن باشند.
رونمایی از سریال تاریخی جدید صدا و سیما: بانوی عمارت

زمان پخش سریال بانوی عمارت
این مجموعه تلویزیونی از شبکه ۳ سیما هر شب ساعت ۲۰:۴۵، پخش می‌شود و باز پخش آن ۰۲:۲۰ بامداد، ۰۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.
بانوی عمارت؛ سریال تاریخی جدید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید