خداحافظ سیدجلال حسینی

خداحافظ سیدجلال حسینی

کسی انتظار خداحافظی سید جلال را نداشت. به همین دلیل خیلی‌ها از آن تعجب کردند و حتی شوکه شدند. سید جلال بین پرسپولیسی‌ها به غیرت و تعصب به پیراهن پرسپولیس شهرت دارد. به همین دلیل واکنش پرسپولیسی‌ها را دیروز به این مسأله بیشتر دیدیم.

کد خبر : ۶۵۰۴۸
بازدید : ۳۶۲۴
سید جلال حسینی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی چند سال اخیر دیروز پستی در اینستاگرامش گذاشت و از تیم ملی خداحافظی کرد.

بعد از این خداحافظی که خیلی‌ها آن را به اختلاف با کی روش و اینکه مربی تیم ملی به او بازی نداد مرتبط می‌دانستند، چهره‌های فوتبالی با نوشتن پست‌هایی در اینستاگرام درباره سیدجلال نوشتند. مثل علی پروین که نوشت: «سید جان، فوتبال ایران به تو افتخار می‌کند، چون همیشه برای پرچم ایران جنگیدی و مردم همیشه در یادشان می‌ماند. چه خوب که پرسپولیس هنوز تو را دارد.»
خداحافظ سیدجلال

سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل‌زاده، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه، از کسانی بودند که با انتشار عکس سیدجلال و نوشتن پست‌هایی با حال و هوای تشکر و تأسف بابت خداحافظی او، به این مسأله واکنش نشان دادند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم درباره سیدجلال و خداحافظی‌اش می‌نوشتند: «از قدیم می‌گفتن قدر زر زرگر شناسد. آقا سید شاید تیم ملی و مربیش قدرت رو ندونن، اما ما قدرشناسیم، زحمت‌هایی که کشیدی و می‌کشی واسمون هیچوقت از یادمون نخواهد رفت. بمونی واسمون»، «سیدجلال حسینی از تیم ملی خداحافظی کرد در صورتی که هنوز بهترین مدافع ایرانه و می‌تونست هم تو جام جهانی هم جام ملت‌ها از ستاره‌های ما باشه اما...»، «ترسم از اون روزیه که سیدجلال با یه نامه از فوتبال و از پرسپولیس خداحافظی کنه»، «سیدجلال حسینی ترجیح داد برای پرسپولیس وتشویق صدهزار نفربازی کنه و نه تو تیم ملی‌ای که از ۲۰۰۰ نفر روی سکو ۱۹۰۰ نفر مربی پرسپولیس رو تشویق می‌کنن»، «خداحافظ مرد خداحافظ سید فوتبال ایران. سیم خاردار تویی بقیه اداتو می‌خوان در بیارن. می‌دونم تو پرسپولیس با قهرمانی آسیا جواب خیلی کوته فکرای بخیل‌رو می‌دی. از تیم ملی رفتی رو سیاهیش می‌مونه به دلال‌هایی که آبروی ایران رو دستمال کهنه کردن.»
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید