در قسمت هشتم سریال ممنوعه چه اتفاقی می‌افتد؟

در قسمت هشتم سریال ممنوعه چه اتفاقی می‌افتد؟

در این هفته قسمت هشتم سریال ممنوعه نیز منتشر شد. سریالی که در اول کار بعد از انتشار چند قسمت با توقیف روبرو شد حالا بعد از پخش مجدد پرمخاطب شده است.

کد خبر : ۶۵۳۸۰
بازدید : ۴۱۴۴
فرادید | برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی طرفداران پر و پاقرصی پیدا کرده اند که بی صبرانه منتظر توزیع قسمت جدید سریال محبوب خود می‌مانند.
دوشنبه ۱۹ آذر هم برای طرفداران سریال ممنوعه که در همین ابتدای کار پر مخاطب شده، روز خوبی بود. قسمت هشتم این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و برخی از گره‌های داستان که در قسمت هفت شروع شده در قسمت جدید ادامه پیدا کرد.
توزیع قسمت هشتم ممنوعه در شبکه نمایش خانگی
پلانی از سریال ممنوعه

در قسمت هشتم سریال ممنوعه چه اتفاقی می‌افتد
امیر پور کیان، کار گردان سریال درباره قسمت هشت گفته که این قسمت مکمل قسمت هفتم است و گره‌هایی که در مرحله دوم داستان از قسمت هفتم شکل گرفته در قسمت هشت هم ادامه دارد. این کارگردان به مخاطبانش وعده داده که در قسمت جدید شاهد جذابیت‌های بصری و سکانس‌های پرهیجانی خواهند بود.
تیزر قسمت هشتم ممنوعه
یکی از اتفاقات مهم درقسمت هشتم این است که سامی و برکه به دیدن پدر سامی می‌روند ..
در قسمت هفتم ممنوعه چه شد
در قسمت هفتم ممنوعه، اتفاقی افتاد که احتمالا بسیاری از رویداد‌های داستان از دل آن بیرون می‌آید. این اتفاق اختلاف در گروه دوستان سامی با ورود یک شخص جدید در سریال بود که سعی می‌کند میانه او و سامی را به هم بزند.

اما یک سکانس مهم و حساس در قسمت هفتم داشتیم و آن هم خواستگاری سامی از برکه بود. البته پدر سامی به شدت با این ازدواج مخالفت کرد.

حاشیه‌های سریال ممنوعه چه بود
بعد از پخش قسمت‌های اول سریال ممنوعه انتقادات بسیاری علیه آن راه افتاد. برخی گفتند که این مجموعه تقلیدی ساده و دست و پاشکسته از سریال‌های شبکه جم است.
توزیع قسمت هشتم ممنوعه در شبکه نمایش خانگی
سکانسی از سریال ممنوعه که به نمایش خشونت می پردازد
عده‌ای داستان این سریال را توهین به نهاد مقدس خانواده دانستند و عده‌ای هم از نمایش بی پرده انواع جرم و استعمال مواد مخدر گله کردند. بعضی نیز گفتند این مجموعه حرفی برای گفتن ندارد و برای جلب مخاطب دست به دامن نمایش انواع آسیب‌های اجتماعی شده تا فروشش را تضمین کند.

البته بعد از کش و قوس‌های فراوان قرار شد که این سریال با اعمال اصلاحات دوباره پخش شود و حالا شاهد توزیع قسمت‌های بعدی این سریال در شبکه نمایش خانگی هستیم.

حضور ستاره‌های سینما در ممنوعه
ممنوعه شاید یکی از معدود‌های سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سال‌های گذشته است که این همه ستاره در آن جمع شده اند. مثل این که کارگردان به عمد بازیگران ستاره سینما را از نسل‌های مختلف دست چین کرده و در این مجموعه کنار هم چیده است. بازیگرانی مثل فاطمه گودرزی، میلاد کی مرام، بهاره افشاری و آتیلا پسیانی.

اما حضور نیکی کریمی در این سریال، یک سورپرایز برای مخاطبان است. این اولین بار است که او در یک سریال نمایش خانگی بازی می‌کند.
توزیع قسمت هشتم ممنوعه در شبکه نمایش خانگی
حضور نیکی کریمی در سریال ممنوعه
دیگر بازیگران سریال ممنوعه عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

ناگفته پیداست که ممنوعه مانند سریال ترکیه دارای کارکتر‌های فراوان و داستانی پرپیچ و خم است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید