تحولات جدید قیمت مسکن در محله امیریه

تحولات جدید قیمت مسکن در محله امیریه

قیمت مسکن در ماه‌های اخیر بالا و پایین زیادی داشته؛ به طوری که اگر کسی قصد خرید داشته باشد، باید هر روز قیمت‌ها را بررسی کند. از آنجایی که در سایت دیوار آگهی‌های خرید و فروش مسکن روزانه آپدیت می‌شود، می‌توان جدیدترین تغییرات را از طریق مقایسه و دقت در آگهی‌های اینترنتی این سایت به دست آورد.

کد خبر : ۶۵۵۳۹
بازدید : ۹۶۹

تحولات جدید قیمت مسکن در محله امیریه

قیمت مسکن در ماه‌های اخیر بالا و پایین زیادی داشته؛ به طوری که اگر کسی قصد خرید داشته باشد، باید هر روز قیمت‌ها را بررسی کند. از آنجایی که در سایت دیوار آگهی‌های خرید و فروش مسکن روزانه آپدیت می‌شود، می‌توان جدیدترین تغییرات را از طریق مقایسه و دقت در آگهی‌های اینترنتی این سایت به دست آورد. در این نوشتار می‌خواهیم ببینیم خرید آپارتمان در امیریه ، یکی از محلات جنوبی تهران در حال حاضر چقدر می‌ارزد. بنابراین فروشندگان باید بدانند میزان ارزش‌گذاریشان روی آپارتمان، به چه میزان مهم است و تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال اگر مالکی ملک خود را به قیمت دو برابر آگهی کند، شانس چندانی جهت معامله ندارد. از دیگر سو او باید بداند مشتری با مقایسه چند مورد، در نهایت پی به گران‌فروشی فروشنده برده است!

امیریه در همسایگی منیریه، مولوی، مختاری، راه آهن، خیابان قزوین و ... قرار دارد. اما به نسبت این محله‌ها بیشتر مورد توجه است. حتی اگر به سایت دیوار بروید، خانه‌هایی که برای رهن و اجاره یا خرید و فروش در این منطقه آگهی شده‌اند، بیشتر از محله‌های ذکرشده است. دسترسی به مراکز تجاری، فرهنگی، بهداشتی و تفریحی از یک سو و وسایل حمل و نقل عمومی از سوی دیگر از دلایل عمده آمار بالای معامله خانه در این محله است. همچنین امیریه زنده و پویا است، در هر ساعت از شبانه‌روز رفت و آمد در این محدوده وجود دارد و از همین حیث نیز در رده محله‌های ایمن قرار می‌گیرد.

از طریق بررسی آگهی‌های خرید آپارتمان در امیریه به چند نکته پی بردیم: در این محله خانه‌های قدیمی، جدیدتر و نوساز دیده می‌شود. همچنین ساخت و ساز در امیریه رونق گرفته است. مسئله قابل توجه دیگر اینکه آپارتمان‌های این محدوده عمدتا فاقد آسانسور هستند.

از آپارتمان‌های نوساز شروع می‌کنیم که تعدادشان در سایت دیوار کم نیست. در این سایت آپارتمان نوساز 87 متری در نزدیکی‌های مدرس، سه خوابه، فول امکانات و دارای تراس، پکیج و کمد دیواری بزرگ به قیمت 739 میلیون تومان قیمت‌‌‌گذاری شده است، یعنی متری 8 میلیون و 500 هزار تومان. در آگهی دیگری نیز واحدی 90 متری و فول امکانات به قیمت 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد، درست متری 10 میلیون تومان. همچنین در کوچه مقربی، یکی از بهترین فرعی‌های محله، آپارتمانی 123 متری با فول امکانات و نوساز یک میلیارد و 325 میلیون تومان آگهی شده است، یعنی متری 11 میلیون تومان. بنابراین می‌توان فهمید قیمت خرید آپارتمان در امیریه اگر نوساز باشد، از حدود 8 میلیون تا 11، 12 میلیون تومان می‌رسد.

حالا به سراغ ساختمان‌هایی با سن ساخت بیشتر می‌رویم. برای مثال در سایت دیوار و در میان آگهی‌های خرید آپارتمان در امیریه ، یک آپارتمان 64 متری و دو خوابه در ساختمانی با 11 سال سن ساخت، به قیمت 400 میلیون تومان یعنی متری 6 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد مورد نظر در طبقه سوم است و این آپارتمان آسانسور ندارد.

همچنین در یک مورد دیگر، خرید آپارتمان در امیریه با 7 سال سن ساخت، متری 8 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. یعنی این واحد 57 متری به قیمت 456 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در ضلع غربی امیریه کوچه حسین سادات که از برجسته‌ترین کوچه‌های امیریه است، واقع شده و یک تراس بزرگ 9 متری و دو پارکینگ دارد. احتمالا به این دلایل است که تقریبا هم‌قیمت با آپارتمان‌های نوساز به فروش می‌رسد.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید