تصاویر/ بی‌رحم‌ترین زنان تاریخ

تصاویر/ بی‌رحم‌ترین زنان تاریخ

اگر فکر می‌کنید همه زنان از نظر ذاتی خوب و مهربان هستند وقتی این گزارش را بخوانید متوجه خواهید شد در همه چیز استثنایی وجود دارد.

کد خبر : ۶۵۶۱۸
بازدید : ۵۱۲۳۷
فرادید | در این مطلب داستان‌های تلخ و غم انگیزی را بیان می‌کنیم که مسبب اصلی آن‌ها در تمام موارد زنان بوده اند. آیا واقعا همه زنان در تاریخ بشر خوب بوده اند؟

مردان اغلب خشن‌تر هستند و میل به جنگ و خونریزی در آن‌ها بیشتراست و به جرأت می‌توان گفت که عامل هرنوع درگیری در تاریخ هستند. همچنین این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که مردان نسبت به افراد خصوصا زنان اعمال تهاجمی‌تر را مرتکب می‌شوند، اما این بدان معنی نیست که همه زنان تاریخ مظلوم واقع شده اند و خوب هستند.

در ادامه با خبیث‌ترین و شرورترین زنان تاریخ آشنا خواهید شد. چه چیزی موجب شد که آنان مرتکب چنین اعمالی بشوند؟ آیا این زنان از بدو تولد بدذات بودند ویا اینکه در طول زندگی با توجه به شرایطی که داشتند بدجنس و دیو سیرت شدند؟ یا اینکه به جرم و جنایت عادت داشتند و یا اینکه دچار جنون آنی می‌شدند؟

اگر فکر می‌کنید همه زنان از نظر ذاتی خوب و مهربان هستند وقتی این گزارش را بخوانید متوجه خواهید شد در همه چیز استثنایی وجود دارد:
تصاویر / زنان قاتل الیزابت بثوری - شاهزاده خون
این نجیب زاده مجارستانی از سال ۱۵۶۰ تا ۱۶۱۴ زندگ کرد و به عنوان یکی از بی رحم‌ترین زنان قاتل دنیا شناخته شده به طوری که اسم او در کتاب گنیس ثبت شده است.

او زنان برده را می‌کشت و در افسانه‌ها آمده است که در خون آن‌ها حمام می‌کرده (شاید اشاره به زیادی کشت و کشتار‌ها دارد).۳۰۰ نفر در محاکمه او شهادت دادند که او قاتل است، اما به دلیل ثروت زیادی که داشت رشوه و آزادانه به زندگی در کاخ خود ادامه داد.
تصاویر / زنان قاتل ماریا دلفین لالاری - مادام لالاری
زندگی مادام لالاری (که با نام مادام بلانک و مادام مکارته قبل از مردن دو همسرش شناخته می‌شد) به خوبی نشان می‌دهد که زندگی بردگان در دست صاحبان زن بوده است. لالاری در فرانسه از سال ۱۷۸۷ تا ۱۸۴۹ زندگی کرد.

به نظر می‌آید او واقعا مریض بوده، چون کار‌هایی که او با بردگانش انجام می‌داد هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند درک کند. لالاری برده‌ها را شلاق می‌زد، آن‌ها را به اجاق گاز می‌چسبانید و یا به میز می‌دوخت (با میخ). اگر کسی درخواست غذای اضافی داشت، در اتاق زیرشیروانی او را از گردن یا پا آویزان می‌کرد.
تصاویر / زنان قاتل ایرما گرس - کفتار آشویتس

این زن شیطان صفت محافظ بخش زنان آشویتس بود و از سنین نوجوانی عضو سازمان جوانان هیتلر شد. او کاملا با فلسفه ضد یهودی عجین شده و به حزب سوسیالیستی آلمان تعلق داشت.

ایرما در اردوگاه اجباری زنان، موظف بود حال جسمانی آن‌ها را چک کند و خیلی خوشحال می‌شد که افراد ضعیف و ناتوان را به اتاق‌های گاز می‌فرستد. او سادیسم داشت و زندانیان را در حد مرگ کتک می‌زد. در ۲۲ سالگی پس از محاکمه در دادگاه برنت بریتانیا به دلیل اقدامات ضد بشریت به اعدام محکوم شد.
تصاویر / زنان قاتل ماری اول انگلستان - ماری خونریز
ملکه ماری خیلی زود زمانی که برادرش اردوارد در ۱۵ سالگی درگذشت به قدرت رسید و از سال ۱۵۵۳ تا ۱۵۵۸ سلطنت کرد. او تنها فرزند هنری هشتم و کاترین آراگون بود.

یکی از اهداف او این بود که کلیسای پروتستان را سرنگون کند.۲۸۰ مخالف مذهبی در برابر عقیده او به پا خواستند وهمین سرآغاز خونریزی‌های او بود. او در سن ۴۲ سالگی در حالی که فرزندی هم نداشت مرد و به جای او خواهرش "الیزابت" ملکه شد.
تصاویر / زنان قاتل
آیلین وورنس - هیولای قرن ۲۰
او که در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ جان هفت مرد را با شلیک گلوله از نزدیک گرفته بود به عنوان هیولای قرن شناخته می‌شود. او در دفاع از خود گفت که آن‌ها را برای حفظ جان خود کشته است.

آیلین دچار بیماری‌های روانی روانی بود و اظهار کرده بودکه اگر دوباره به جامعه برگردد حتما این کار را تکرار خواهد کرد. او در سال ۲۰۰۲ به تزریق مرگ محکوم شد. فیلم "هیولا" با بازی " Charlize Theron " زندگی آیلین را نمایش می‌دهد.
تصاویر / زنان قاتل
بل گانس - دختر جهنم
در سال ۱۸۵۹ در نروژ متولد شد و قبل از اینکه به مزرعه‌ای در هند فرستاده شود جان ۴۰ مرد را گرفته بود به این صورت که با آن‌ها قرار ملاقات می‌گذاشت و آن‌ها را مسموم می‌کرد و تمام پول و داراییشان را می‌دزدید. جسد بی سر و اجساد سه فرزندش زمانی که خانه اش را سوزاندند پیدا شد. (جسد ۱۱ نفر دیگر را هم پیدا کردند).

بعضی‌ها می‌گویند او برای نجات خودش، حتی جان فرزندانش را گرفت و به کالیفرنیا فرار کرد و در آنجا برای چندسال به قتل ادامه داد. اما برخی دیگر معتقدند که در سال ۱۹۰۸ ممکن است مرده باشد.
تصاویر / زنان قاتل
کاترین دو مدیچی - خانم مار
کاترین در خانواده سرشناس مدیچی‌ها در ایتالیا متولد شد و در ۱۴ سالگی با هنری دوم فرانسه ازدواج کرد. پس از مرگ‌های غیر منتظره‌ای که در کاخ پی شآمد او از سال ۱۵۴۷ تا ۱۵۵۹ به عنوان ملکه به قدرت رسید و نفوذ زیادی روی پسرانش داشت و آن‌ها را به اقدامات وحشیانه علیه مخالفین تشویق می‌کرد.

یکی از بدترین مواردی که که وی مسئول آن بود تراژدی روز سنت بارتلمی بود که در آن هزاران نفر از هوگواته (پروتستان‌های کالوینیست فرانسه) جان خود را از دست دادند. او بسیار بی رحم بود و حتی دخترش را تا آخر عمرش حبس کرد آن هم به جرم اینکه عاشق شده بود و دستور داد معشوق دخترش را نیز اعدام کنند.
تصاویر / زنان قاتل
رانالونونا اول - پادشاه مجنون ماداگاسکار
رانالونونا ملکه ماداگاسکار از سال ۱۸۲۸ تا زمان مرگش در سال ۱۸۶۱ بود. پس از اینکه همسرش بیمار شد تمام قدرت دست او افتاد.

او در ابتدا بین مردم به پادشاهی خشن، اما مدبر و مدیر معروف بود، مثلا توانست کشور را از استعمار اروپایی‌ها نجات دهد، اما بعد‌ها رفتار وحشیانه‌ای را با مردمان خودش در پیش گرفت. او مردم را مجبور می‌کرد به ارتش بپیوندد و یا با کار اجباری به نفع خیریه‌ها موافت کنند.
ایده‌های خودکفایی مسخره‌ای داشت و دست رد به سینه کشور‌هایی می‌زد که می‌خواستند با آن‌ها ارتباط داشته اند و این باعث فقیرتر شدن هرچه بیشتر ماداگاسکار می‌شد و مردم زیادی زندگی خود را از دست دادند. پسرش تلاش کرد قدرت را به دست بگیرد تا کشور را از ظلم و ستم نجات دهد، ولی تازمانی که مادرش زنده بود نتوانست.
تصاویر / زنان قاتل
بانی پارکر - گانگستر
تا قبل از ازدواج با "کلاید بارو" بانی دختری دبیرستانی از روستایی محروم در دالاس بود که شعر می‌گفت و با خستگی و تنهایی مبارزه می‌کرد. اما بعد از آشنایی باکلاید خیلی زود خصوصیات رفتاری گانگستر‌ها را یاد گرفت و یکی از آن‌ها شد.

او سرقت از بانک‌ها و ایستگاه‌های گاز و دیگر فروشگاه را شروع کرد وقبل از اینکه قتل نیز یکی از عادت هایش شود به دست پلیس در سال ۱۹۴۳ کشته شد.
تصاویر / زنان قاتل
ایزابلا اول - ملکه آزار و اذیت‌های مذهبی
ایزابلا یکی از قدیسین کلیسای کاتولیک بود، ولی این به آن معنی نیست که او در زندگی شخصی نیز مقدس بوده است. او به همراه شوهرش فردیناند دوم ممکن است برای اسپانیا کار‌های خوبی انجام داده باشند، اما ایده هایشان برای گسترش دین و اجبارهاو و فشار‌های مذهبی که برای مردم به وجود آورده بودند غیر قابل تحمل بود. او از سال ۱۴۷۴ تا ۱۵۰۴ ملکه بود.

آن‌ها با شکنجه و زور یهودیان و مسلمانان مجبور می‌کردند کاتولیک شوند. ایزابلا کمی نرم‌تر از همسرش بود و سرانجام بدون هیچ ثروتی (اسب‌ها و مجموعه جواهرات نقره و طلایی که داشتند) از ترس یهودیان اسپانیا را ترک کردند.
تصاویر / زنان قاتل
دریا سلتیکوا - دیوانه روسی
این نجیب زاده روسی به اندازه الیزابت بثوری بدنام است. زندگی صد‌ها برده فقیر که بیشترشان زنان و دختران بودند در دستان او بود. از شکنجه کردن و شلاق زدن و حتی کشتن بسیار لذت می‌برد. دهقانان به مقامات آن دوره شکایت کردند که دریا یک هیولا است، ولی راه به جایی نبردند. او از سال ۱۷۳۰ تا ۱۸۰۱ زندگی می‌کرد.

اما سرانجام پی گیری مردم جواب داد و او در سال ۱۷۶۸ محاکمه و مجازات شد. البته مجازاتی کمتر از انچه که حقش بود. ملکه دستور داد او را در ملا عام شلاق بزنند و بعد هم در انبار کلیسای ایوانوفسکی تا آخر عمر زندانی شد.
تصاویر / زنان قاتل
ما بارکر - رئیس گروه بارکر‌ها
این خانم در سال ۱۸۷۳ متولد شد و با جورج بارکر ازدواج کرد و صاحب ۴ پسر شد. آن‌ها باهم گروه بارکر را تشکیل دادند و رهبری هم به عهده "ما" بود. جنایات این باند شما سرقت از بانک‌ها، آدم ربایی، سرقت از پلیس و... می‌شد. "ما" طراح فعالیت‌های پسرانش بود و سرانجام در سال ۱۹۳۵ همراه پسرش "فرد" توسط پلیس کشته شد.
تصاویر / زنان قاتل
وو زتیان - مکله وو
او اولین و تنها زن چین است که امپراطور شده است و به خاطر زیبایی، هوش، شخصیت و از همه مهمتر خشونت مشهور است. وو یکی از بی رحم‌ترین امپراطوران بود، هر کدام از اشراف چینی راکه احساس می‌کرد تهدیدی برای سلطنت او هستند را حذف می‌کرد. یک شبکه جاسوسی برای شناسایی مخالفان و دشمنانش ایجاد کرد. او تمام عمر خود را صرف نابودی و کشتن کسانی کرد که با او حتی در کوچکترین مسائل اختلاف نظر داشتند.
تصاویر / زنان قاتل
الیس کچ - جادوگر بوخنوالد
الیس کچ یکی دیگر از زنان برجسته حزب نازی در جنگ جهانی دوم بود. او در اردوگاه اجباری بوخنوالد به دلیل اقداماتی که علیه زنان در اردوگاه انجام می‌داد به جادوگر معروف شد.

ظاهرا او زندانیانی را که خالکوبی داشتند می‌کشت و پوستشان را می‌کند و به عنوان یادگاری نگه می‌داشت. او سرانجام دستگیر و به حبس ابد محکوم شد و در سال ۱۹۶۷ (۶۰ سالگی) در زندان جان داد.
تصاویر / زنان قاتل
والریا مسالینا - ملکه دیوانه رم
او در تاریخ بسیار حسود توصیف شده است. زنانی را که برای سلطنت، ازدواج با همسرش، وراثت و ثروت و قدرتش تهدید به حساب می‌آمدند به مرگ محکوم می‌کرد.
تصاویر / زنان قاتل
مری آن - بیوه سیاه
مری در زندگی یک هدف داشت، اینکه ازدواج کندو بچه دار شود و بعد آن‌ها را با آرسنیک مسموم کند و پول بیمه را از آن خودکند. چهار بار ازدواج کرد و ۱۳ فرزند داشت که تنها یک همس و دو فرزندش جان سالم به در بردند.

هیچ کس واقعا به فوت ناگهانی فرزندانش شک نمی‌کردتا اینکه یکی از پزشکان به وجود سم در بدن ان‌ها پی برد. او متهم و مجرم و به اعدام محکوم شد.
تصاویر / زنان قاتل
گریسلد بلانکو - مادر خوانده
مادر خوانده مافیای کلمبیا از سن جوانی زندگی همراه با جرم و جنایت داشت، در تجارت‌های غیر قانونی از میامی و کالیفرنیا تا کشور زادگاهش کلمبیا شرکت داشت. از سال ۱۹۵۰ تا سال ۱۹۸۰ خلاف‌های او به اوج رسید و در سال ۱۹۸۵ دستگیر و زندانی شد.

در طول محاکمه اقرار کرد که ۲۰۰ نفر از رقبا را از میدان خارج کرده و حتی ۳ شوهر خود را نیز کشته است. او در سال ۲۰۰۴ از زندان آزاد و به کلمبیا فرستاده شد و در سال ۲۰۱۲ با شلیک گلوله کشته شد.
تصاویر / زنان قاتل
تیلی کمیلک - بیماری روانی
او واقعا از نظر روانی دچار مشکلات شدیدی بود. خویشاوندانش را دور خود جمع می‌کرد و به آن‌ها می‌گفت که چه زمانی خواهند مرد. البته باید هم می‌دانست، چون تلی آن‌ها را می‌کشت.
تصاویر / زنان قاتل
کاترین نایت - شوالیه سیاه
یکی از بی رحم‌ترین زنان تاریخ است که نسبت به همه حتی فرزندانش رفتاری خشونت بار و وحشیانه داشت. همسرش می‌خواست رفتار او را اصلاح کند و همین کار کاترین را عصبانی کرد. در سال ۲۰۰۰ او با ۳۷ ضربه چاقو به بدن همسرش او را کشت.
اما بدتر از همه اینکه او سرش را از بدنش جدا کرد و با دیگر قطعات بدنش در ظرفی ریخت و با اضافه کردن مقداری سبزیجات آن را پخت و میخواست به فرزندانش بدهد که بخورند تا اینکه پلیس سر رسید و او دستگیر شد.
تصاویر / زنان قاتل
آملیا دیر- قاتل سریالی
آملیا در سال ۱۸۶۹ بیوه و به عنوان پرستار کودک در خانه‌ها مشغول به کار شد تا بتواند منبع درآمدی داشته باشد. با این حال او نمی‌توانست از نوزادان مراقبت کند.
در ابتدا اغلب بچه‌ها به خاطر غفلت او کشته می‌شدند، ولی بعد‌ها اوشروع به کشتن نوزادان کرد و از آن لذت می‌برد. زمانی که دستگیر شد به اتهام کشتن سه کودک راهی زندان شد، اما کارشناسان معتقد بودند او حدود ۴۰۰ کودک بی گناه را به قتل رسانده است.
تصاویر / زنان قاتل
جوآنا باراز - قاتل زنان میانسال
جوآنا یک کشتی گیر حرفه‌ای در مکزیک بود. اما خشنوت او در زندگیش غیر قابل کنترل بود. جوانا بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۳ حدود ۴۹ زن میانسال را کشت.

زمانی که مقامات مکزیک در جست و جوی مرد قاتل (آن‌ها فکر می‌کردند یک مرد قاتل است) بودند، جوآنا فرار کرد و جالب است که بدانید به عنوان ارائه دهنده خدمات اجتماعی مشغول به کار شد و در این جایگاه هم چند نفر را خفه و به قتل رساند.
منبع: سی ان ان
ترجمه: فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید