کشور‌هایی که بیشترین "سیبیلو‌‌ها" را دارند

کشور‌هایی که بیشترین "سیبیلو‌‌ها" را دارند

تنها کشور غیر آسیایی که در این لیست جای گرفته است. سبیل برای مردان مسن این کشور، نشان احترام به آزادی است که در رهبران سیبیلوی انقلاب مکزیک قرن گذشته یعنی امیلیو زاپاتا و پانچو ویلا وجود داشت.

کد خبر : ۶۵۷۰۴
بازدید : ۱۱۱۴
کشور‌هایی که بیشترین
از بین کشور‌هایی که بیشترین سیبیلو‌های دنیا را دارند، پنج کشور در صدر قرار دارند.
۵- ایران: ایرانی‌ها به خاطر توجهشان به ریش و سبیل در این لیست قرار گرفته اند. سنت‌های فرهنگی نیز در این زمینه وجود دارد.

۴- ترکیه: در جهان اکثر مرد‌ها سبیل هایشان را کوتاه می‌کنند، چون به نظر می‌رسد که بدون سبیل شیک‌تر هستند. برعکس مردان در ترکیه سبیل‌های خود را نمی‌تراشند. سبیل برای ترک‌ها سمبل مهم مردانگی است.

۳- پاکستان: پاکستانی‌ها بر اساس فرهنگ، تاریخ و خلق و خو بسیار به هندی‌ها شبیه هستند؛ بنابراین اکثر مردان در این کشور سبیل دارند.
۲- مکزیک: تنها کشور غیر آسیایی که در این لیست جای گرفته است. سبیل برای مردان مسن این کشور، نشان احترام به آزادی است که در رهبران سیبیلوی انقلاب مکزیک قرن گذشته یعنی امیلیو زاپاتا و پانچو ویلا وجود داشت.
۱-هند: براساس برخی ارزیابی ها تا ۸۰ درصد مردان هند جنوبی سبیل دارند. بقیه مناطق هند درصد مردان سیبیلوی کمتری دارد. سبیل یکی از مهمترین جایگاه ها در فرهنگ هندی را به عنوان سمبل مردانگی دارد.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید