تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله شاهرودی

تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله شاهرودی

آیت‌الله شاهرودی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

کد خبر : ۶۵۸۶۴
بازدید : ۱۳۸۲
خبر درگذشت آیت‌الله شاهرودی تکذیب شد
هادی کاظمی رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا در گفتگو با خبرنگاران حاضر در بیمارستان در ارتباط با آخرین اخبار از وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده و حال ایشان همانند چند روز گذشته است.

او در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: "ایشان در قید حیات و زیر دستگاه هستند. من همین الان از آی سی یو آمده‌ام، حال‌شان مثل دیروز است که زیر دستگاه مراقبتی بودند، امروزم هم همین طور است. من خبر فوت ایشان را تکذیب می‌کنم. برای شفای ایشان دعا کنیم. بار اول‌شان نیست که در آی سی یو بستری می‌شوند. قبول داریم که این دفعه حال‌شان وخیم‌تر است؛ اما هم در قید حیات هستند و هم زیر مانیتور مراقبتی اوضاع‌شان رصد می‌شود. "

این خبر کمی پس از آن منتشر می‌شود که خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و مهر از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر دادند.

پیشتر نیز یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی درباره خبر درگذشت ایشان به فارس گفت: "از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد، اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند. "

گفتنی است صبح امروز خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، مهر و میزان از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در بیمارستان خاتم‌النبیا خبر داده بودند.

شب گذشته نیز یک بار خبر درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی منتشر شد. در ساعت‌های اولیه روز دوشنبه ایرنا از بستری شدن آیت‌الله هاشمی شاهرودی در بخش مراقبت‌های ویژه و تسنیم از سطح هوشیاری پایین ایشان خبر داد. کمی بعد خبر درگذشت او منتشر شد، خبری که پس از آن تکذیب شده است.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی که آخرین با در تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرده بود از چندی پیش و به دلیل تشدید بیماری خود در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.
منبع: فرارو
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید