نسخه کره‌ای نماینده سراوان چه کرد؟

نسخه کره‌ای نماینده سراوان چه کرد؟

«من واقعا عذرخواهی می‌کنم بابت رفتاری که داشتم. آن کارمند امنیت فرودگاه وظیفه خود را انجام می‌داد و مطالبی که به ایشان گفتم، هم تحقیرآمیز و هم توهین‌آمیز بود و با این اقدام خود باعث ناامیدی کسانی شدم که به من رأی دادند.»

کد خبر : ۶۶۰۸۷
بازدید : ۱۱۵۰
عذرخواهی نماینده مجلس کره‌جنوبی از مردم به دلیل بدرفتاری با کارمند فرودگاه
یک نماینده پارلمان کره‌جنوبی پس از آن‌که از نشان‌دادن کارت شناسایی خود به کارمند فرودگاه امتناع کرد، به دلیل این رفتار خود رسما عذرخواهی کرده است.

کیم‌جونگ هو نماینده حزب دموکرات کره‌جنوبی و عضو کمیسیون حمل‌ونقل مجلس این کشور زمانی که قصد داشت در فرودگاه کیم‌پو سوار هواپیما شود، مسئول گیت خروجی از وی درخواست می‌کند که کارت شناسایی خود را به همراه بلیت نشان دهد.

این نماینده مجلس با نشان‌دادن بلیت هواپیما در صفحه موبایل هوشمند خود قصد عبور از گیت را داشته که مسئول گیت به وی می‌گوید: «باید کارت شناسایی خود را برای تطبیق نشان دهد.»

در این هنگام نماینده محترم به این سوال اعتراض کرده و می‌گوید: «من نماینده مجلس هستم و قوانین را می‌دانم.» این برخورد نماینده مجلس با اعتراض کارمند اداره فرودگاه روبه‌رو شد و تأکید می‌کند: «کارت شناسایی را باید رویت کنم و این وظیفه من است. در پی این حادثه رسانه‌های کره‌جنوبی نسبت به این رفتار نماینده مجلس اعتراض می‌کنند.»

نهایتا آقای کیم‌جونگ هو اعلام می‌کند: «من واقعا عذرخواهی می‌کنم بابت رفتاری که داشتم. آن کارمند امنیت فرودگاه وظیفه خود را انجام می‌داد و مطالبی که به ایشان گفتم، هم تحقیرآمیز و هم توهین‌آمیز بود و با این اقدام خود باعث ناامیدی کسانی شدم که به من رأی دادند.»
وی تأکید کرده است: «از همه عذرخواهی می‌کنم. کار خوبی نکردم، مرا ببخشید. من امتیاز خاصی به خاطر این‌که نماینده مجلس هستم، نمی‌خواهم.»

این درشرایطی است که در این بین نمایندگان مجلس خواهان استعفای اعضای کمیسیون حمل‌ونقل کره‌جنوبی شدند. لازم به ذکر است در کره‌جنوبی هیچ‌یک از مقامات کشور به غیر از سران سه قوه حق استفاده از گیت مخصوص و پاویون دولت را ندارند و باید مانند افراد عادی در صف تحویل ساک خود و عبور از گیت افسر گذرنامه در انتظار بایستد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید