بهنام صفوی بستری شد

بهنام صفوی بستری شد
کد خبر : ۶۶۱۱۵
بازدید : ۱۳۱۴
بهنام صفوی بستری شد
فرادید | بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که طی چندین ماه گذشته درگیر مراحل درمانی عارضه مغزی خود بود از روز چهارشنبه پنجم دی ماه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش در بخش سی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.
سابقه بیماری
بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد.
حال بهنام صفوی بعد از عمل بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام معجزه را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجرا‌های زیادی هم برگزار کرد.
صفوی همچنین بعد از عمل چندین تک آهنگ منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری او تشدید شد و این‌ بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت .
بهنام صفوی بعد از عمل جراحی به ایران باز گشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی را ادامه داد.
بهنام صفوی بستری شد

زندگینامه

بهنام صفوی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز است. او پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است.

تحصیلات بهنام صفوی در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند.

صفوی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری ساز‌های کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفوی خیلی زود مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت. بیماری او هم بیشتر به این مساله دامن زد. صفوی از جمله خوانندگانی است که علاوه بر انتشار آلبوم‌هایش در تلوزیون هم حضور زیادی دارد.

صدا و سیما در برنامه‌های مختلف از صدا و تصویر او استفاده می‌کند. صفوی همچنین چند بار مهمان برنامه‌های زنده تلوزیونی بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید