بهنام صفوی در سی سی یو بستری شد

بهنام صفوی در سی سی یو بستری شد

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ، سال هاست که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند. متاسفانه او هفته گذشته به دلیل وخامت حالش در بخش سی سی یوی یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

کد خبر : ۶۶۱۸۰
بازدید : ۷۵۸۴
فرادید | بهنام صفوی یکی از خواننده‌های محبوب موسیقی پاپ در سی سی یو بستری شده است. متاسفانه این خبر بد از چند روز پیش توسط منابع خبری منتشر و تایید هم شده است. این خواننده خوش صدا سال هاست که با بیماری سرطان می‌جنگد. بهنام صفوی که به پسر مودب موسیقی پاپ شهرت دارد از سال گذشته، بیماریش دوباره عود کره است.

ظاهرا آقای صفوی به دلیل وخامت حالش از روز چهارشنبه هفته گذشته، ۵ دی در بخش سی سی یوی یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.
آخرین وضعیت سلامتی بهنام صفوی از زبان پدرش
محمدعلی صفوی پدر بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، تازه‌ترین وضعیت جسمانی پسرش را رو به بهبودی توصیف کرد.

به گزارش مهر، محمدعلی صفوی ضمن قدردانی از طرفداران و هواداران بهنام صفوی طی روز‌های گذشته پس از بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان توضیح داد: چند روز پیش که بهنام را به بیمارستان منتقل کردیم، سطح هوشیاری‌اش پایین بود و گفتار وی نیز به طور کامل قطع شده بود و می‌توان گفت که علائم حیاتی وی به حالت خطر رسیده بود این در حالی است که بعد از انجام تازه‌ترین مرحله شیمی‌درمانی، پزشکان توصیه کردند که او باید در بیمارستان بستری شود که ما هم بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انجام مراحل مختلف شیمی‌درمانی و سایر اقدامات درمانی دیگر توسط تیم پزشکان بیمارستان که جا دارد از همه آن‌ها قدردانی کنم، از ساعات پایانی روز گذشته سطح هوشیاری بهنام بهتر شده البته تا همین دیروز چشمان او نیز باز نمی‌شد، اما چند ساعتی است که حالت چشمانش در زمانی که به‌هوش است، به حالت نیمه‌باز درآمد. امروز بعدازظهر (شنبه) نیز یکسری آزمایشات و ام‌آرآی نیز انجام گرفت که نتیجه آزمایشات تقریباً خوب بود و خدا را شکر به نظر می‌آید که حال بهنام رو به بهبودی است، اما باز هم مردم عزیز ایران می‌خواهم برای سلامتی پسرم و البته همه کسانی که در بستر بیماری هستند، دعا کنند.

مبارزه طولانی بهنام صفوی با سرطان و انتشار آلبوم معجزه
بهنام صفوی از سال ۹۲ درگیری بیماری سرطان شده است. در این سال پزشکان تشخیص دادند که او مبتلا به تومور مغزی شده است. این خواننده تا سال ۹۴ تحت دارو درمانی بود تا این که پزشک معالجش گفت: باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بهنام صفوی در سال ۹۴ در یکی از بیمارستان‌های تهران برای جراحی بستر شد. میلاد لطیفی، مدیر برنامه‌های او در آن زمان به رسانه‌ها گفت که بهنام برای جراحی ضایعه مغزی باید تحت عمل قرار بگیرد، اما او روحیه بسیار خوبی دارد و همه چیز خوب پیش می‌رود.
بهنام صفوی در سی سی یو بستری است
بهنام صفوی در کنار سیروان خسروی بعد از اولین جراحیش
این خواننده این عمل را در سال ۹۴ با موفقیت پشت سر گذاشت و بعد دوره شیمی درمانی را ادامه داد. او که تا حد زیادی بهبود یافته بود، در سال ۹۵ یک آلبوم جدید به نام «معجزه» و چندین تک آهنگ منتشر کرد.

اراده قوی صفوی در مبارزه با بیماری و حضور در عرصه موسیقی با انتشار آلبوم جدید، برای همه تحسین برانگیز بود. او کنسرت‌های متعددی هم برگزار کرد.
بهنام صفوی در سی سی یو بستری است
بهنام صفوی در حال اجرای کنسرت بعد از اولین جراحی
حضور در خندوانه و حمایت از بیماران سرطانی
بهنام صفوی همچنین در برنامه خندوانه حاضر شد و درباره بیماریش و دوران سخت مبارزه با سرطان حرف زد. او که با روحیه فوق العاده‌ای با تومور مغزی جنگیده بود به رامبد جوان گفت: «به نظر من سرطان یک مفهوم ساختگی در ذهن ماست. من فکر می‌کنم علی رغم سختی که سرطان دارد، خیلی راحت می‌توان با آن برخورد کرد.»
بهنام صفوی در سی سی یو بستری است
بهنام صفوی در برنامه خندوانه
بهنام صفوی در دوران مبارزه با سرطان، یک بار هم مهمان ویژه دورهمی بود. او در این برنامه از روز‌های سخت بیماری خود گفت. این خواننده خوش صدا گفت با دعا‌های مردم و روحیه بالا چند سال با سرطان مبارزه کرده و بهتر شده است.

عود بیماری بهنام صفوی و جراحی مجدد
بهنام صفوی با وجود بهبودی بعد از چند سال مبارزه با سرطان، سال ۹۶ دوباره بیماری اش عود کرد. پزشکان تشخیص دادند که تومور مغزی این خواننده بدخیم بوده و دوباره رشد کرده است. او در تابستان سال گذشته راهی آلمان شد و در شهر هانوفر توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جراحی آقای صفوی در سال ۹۶ با موفقیت انجام شد و او بعد از آن دوره‌های شیمی درمانی و پرتو درمانی را ادامه می‌داد. متاسفانه هفته گذشته خبر وخامت حال بهنام صفوی و بستری شدنش در سی سی یو مطرح شده است.

جزییات زیادی درباره دلایل بدحالی این خواننده دوست داشتنی منتشر نشده است.
بهنام صفوی چگونه پا به دنیای موسیقی گذاشت؟
بهنام صفوی متولد سال ۱۳۶۲ در شهر شیراز و بزرگ شده ماهشهر است. او موسیقی را از دوران کودکی و با آموختن پیانو شروع کرد. بعد‌ها او در دانشگاه عمران خواند، اما همچنان به صورت حرفه‌ای موسیقی را دنبال کرد.

این خواننده با تک آهنگ تمنا در سال ۱۳۸۵ نزد مخاطبان معروف شد. او که ابتدا به دلیل شباهت صدایش به رضا صادقی مورد توجه قرار گرفت کم کم توانست در موسیقی پاپ ایرانی جایگاه خوبی به دست آورد.

بهنام صفوی بعد از انتشار تک آهنگ ها و دو آلبوم غیر رسمی توانست اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کند. این آلبوم به نام «عشق من باش» در ۱۳۸۸ به بازار موسیقی عرضه شد. پس از آن هم سه آلبوم رسمی دیگر منتشر کرد.

این خواننده به دلیل شخصیت آرام و بی حاشیه اش، جایگاه خاصی در بین هواداران پاپ ایرانی پیدا کرد. بعضی به لقب سلطان آرامش و برخی هم لقب پسر مودب موسیقی به او دادند.

همه ستاره‌هایی که سرطان را شکست دادند
بیماری و سرطان بخشی از زندگی همه ماست. سلبریتی‌ها نیز از این امر مستثنا نیستند. در سال‌های گذشته سلبریتی‌های خارجی و ایرانی زیادی بوده اند که با این بیماری دست و پنجه نرم کرده اند. برخی بر آن پیروز شده و بعضی در گذشته اند.

ابوالفضل پورعرب، یکی از ستاره‌های سابق سینماست که چند سال با سرطان جنگید و توانست این بیماری را شکست دهد.

مایکل داگلاس، از ستاره‌های هالیوود هم مدتی به سرطان دهان مبتلا بود که بعد از یک دوره طولانی بهبود یافت و به زندگی عادی برگشت.
بهنام صفوی در سی سی یو بستری است
مایکل داگلاس بازیگر هالیوود
برای بهنام صفوی عزیز نیز آرزوی بهبودی می‌کنیم و امیدواریم او هم به زودی این بیماری سرسخت را شکست دهد.
بیشتر بخوانید: سفر خواننده پاپ به آلمان برای عمل جراحی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید