رونالدو در یوونتوس، بهترین گلزن رئال شد!

رونالدو در یوونتوس، بهترین گلزن رئال شد!

ژانویه تا ژوئیه، رونالدو در تمام مسابقات رسمی ۲۸ گل برای رئال به ثمر رساند. رقیب رونالدو در کسب عنوان بهترین گلزن، هرت بیل بود که سال گذشته ۲۷ بار گلزنی کرد. در جایگاه سوم، کریم بنزما مهاجم رئال با ۱۸ گل می‌باشد.

کد خبر : ۶۶۲۹۸
بازدید : ۸۴۳
رونالدو در یوونتوس، بهترین گلزن رئال شد
اگر چه رونالدو به یوونتوس پیوست، اما باز هم بهترین گلزن رئال شد.

مهاجم پرتغالی کریستین رونالدو بهترین گلزن رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ شد، با وجود اینکه او در ماه ژوئیه به یوونتوس پیوست.

از ژانویه تا ژوئیه، رونالدو در تمام مسابقات رسمی ۲۸ گل برای رئال به ثمر رساند. رقیب رونالدو در کسب عنوان بهترین گلزن، هرت بیل بود که سال گذشته ۲۷ بار گلزنی کرد. در جایگاه سوم، کریم بنزما مهاجم رئال با ۱۸ گل می‌باشد.

در ماه دسامبر در خبر‌ها آمده بود که رونالدو برای اولین بار در هشت سال کمتر از ۵۰ گل در یک سال به ثمر رساند.
در سال ۲۰۱۸ او ۴۹ گل خود را با سر زد. ام سال گذشته، این بازیکن پرتغالی ۵۳ بار گلزنی کرد. در تابستان ۲۰۱۸، رونالدو ازرئال مادرید به یونتوس به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو انتقال یافت.

گفتنی استف سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار مسی و رونالدو قادر به کسب "توپ طلا" نشدند، بلکه بوکا مودریچ، هافبک تیم ریال مادرید از کرواسی برنده این جایزه شد. لیونل مسی از سال ۲۰۰۰ تا کنون در تیم بارسلونا بازی می‌کند.
وی در ترکیب این تیم ۹ بار لیگ اسپانیا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است.
کریستین رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس قبلاً در تیم رئال مادرید و منچستر یونایتد بازی می‌کرد. وی در ترکیب این تیم‌ها، چندین بار قهرمان لیگ انگلستان و اسپانیا شده و پنج بار لیگ قهرمانان را برده است.
منبع: اسپوتنیک به نقل از اسپورت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید