تصاویر/ حامد بهداد و فائزه هاشمی در سینما

تصاویر/ حامد بهداد و فائزه هاشمی در سینما

اکران مردمی و ویژه فیلم سینمایی مارموز شب گذشته دوشنبه ۱۷ دی با حضور فائزه هاشمی، حامد بهداد، جواد نوروزبیگی و مدیران فرهنگی و هنری در سینما آستارا تجریش برگزار شد.

کد خبر : ۶۶۶۵۲
بازدید : ۱۰۷۰
اکران مردمی و ویژه فیلم سینمایی مارموز ۱۷ دی با حضور فائزه هاشمی، حامد بهداد، جواد نوروزبیگی و مدیران فرهنگی و هنری در سینما آستارا تجریش برگزار شد.
فائزه هاشمی پس از تماشای این فیلم گفت: فیلم‌هایی که کمال تبریزی می‌سازد آثار قابل توجه و خوبی است و من همیشه از تماشای فیلم‌های ایشان لذت می‌برم، زیرا فیلم‌های ایشان حرف روز را می‌زند.

وی ادامه داد: تبریزی کارگردانی با جرات و خوش‌فکر است و این مسئله در فیلم‌هایش کاملاً مشخص است و فیلم مارموز نیز در ادامه کار‌های قبلی وی است.

هاشمی با اشاره به داستان و محتوای فیلم مارموز گفت: خود ما در عالم سیاست هستیم و شاید اگر بیرون از عالم سیاست بودیم شاید به این فیلم متفاوت نگاه می‌کردیم، اما آنچه که این فیلم نشان می‌دهد این است که همیشه در دنیای سیاست این مردم هستند که قربانی می‌شوند.

حامد بهداد بازیگر فیلم مارموز نیز با تشکر از مخاطبان گفت: امیدوارم که از تماشای این فیلم لذت ببرید و به شما خوش بگذرد و من دوباره به بهانه نمایش فیلم‌های مختلف شما را ببینم.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم نیز با اشاره به اینکه مارموز یک فیلم سیاسی است گفت: مارموز در قالب یک طنز سیاسی بیشتر از آنکه حرف سیاسی بزند به برخی سیاستمداران می‌خندد:
منبع: سینما تیکت
عکاس: سحر قریب
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید