سارق دست و پا چلفتی!

در حال نمازخواندن بودم که فردی در خانه را زد. ابتدا در را باز نکردم، اما در نهایت با سماجت متهم، در را کمی باز کردم و او خودش را همسایه معرفی کرد. فکر نمی‌کردم سارق باشد که در یک لحظه او تفنگ را روی سینه من قرار داد و مرا به‌سمت اتاق فشار داد

کد خبر : ۶۶۶۷۸
بازدید : ۷۵۵
مردی معتاد که قصد داشت به خانه پیرزنی دستبرد بزند، هنگام فرار دستگیر شد.
عصر روز دوشنبه مأموران کلانتری فلسطین از طریق سامانه پلیسی در جریان سرقت به عنف از منزل پیرزنی قرار گرفتند و مطلع شدند با ورود همسایه‌ها به ماجرا، متهم اسلحه به دست از محل متواری شده است.
شاکی در شکایت خود گفت: در حال نمازخواندن بودم که فردی در خانه را زد. ابتدا در را باز نکردم، اما در نهایت با سماجت متهم، در را کمی باز کردم و او خودش را همسایه معرفی کرد. فکر نمی‌کردم سارق باشد که در یک لحظه او تفنگ را روی سینه من قرار داد و مرا به‌سمت اتاق فشار داد، من خیلی ترسیده بودم و در لحظه‌ای که او برگشت تا در را ببندد، همه نیرویم را جمع کردم و او را به‌سمت بیرون هل دادم. سپس با جیغ و فریاد من همسایه‌ها هم متوجه شدند و او که ترسیده بود، خیلی سریع از مهلکه گریخت.
در ادامه، مأموران عملیات کلانتری که به محل اعزام شده بودند به مورد مشکوکی برخوردند و فهمیدند مردی سوار بر موتورسیکلت یکی از شهروندان شده و با او درگیر شده است. به‌همین دلیل مأموران به بررسی موضوع پرداختند و مشخص شد فرد سوارشده بر موتورسیکلت، همان سارق فراری است که چند لحظه پیش از طریق شهروندان گزارش متواری‌شدن او اعلام شده بود.
مأموران متهم را بازداشت کردند و او را به‌همراه وسایل مکشوفه شامل یک اسلحه گرم، چاقوی سلاخی و یک عدد کلاه پشمی مخصوص پوشاندن چهره به کلانتری منتقل کردند.
در این مدت شاکی پرونده نیز که پیرزن ۶۵ ساله‌ای بود، به کلانتری فراخوانده شد و هنگام رودرروشدن با متهم او را شناسایی کرد. سرهنگ علیزاده، رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، دراین‌باره گفت: متهم به‌علت اعتیاد به مواد مخدر احتیاج مالی پیدا کرده بود و با ادعای خودش برای اینکه بتواند به شهرستانش بازگردد با قصد سرقت وارد خانه پیرزن شده بود تا بتواند پول بلیت اتوبوس خود را تهیه کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید