شاهکار پذیرایی از میهمانان ویژه ترامپ!

شاهکار پذیرایی از میهمانان ویژه ترامپ!

شما می‌دانید تیم کلمسون، قهرمانان بزرگ ما هستند. از آنجا که دولت تعطیل است با هزینه خودم فست‌فود آمریکایی برایشان سفارش دادیم: تعداد زیادی همبرگر و پیتزا.

کد خبر : ۶۶۹۳۷
بازدید : ۱۲۸۷
شاهکار پذیرایی از میهمانان ویژه ترامپ
تعطیلی دولت آمریکا باعث شد که ترامپ از میهمانان خود با فست‌فود پذیرایی کند.
به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهوری آمریکا طی مراسمی که در کاخ سفید برگزار کرده بود با انواع فست‌فود قهرمانی تیم فوتبال دانشگاه کلمسون را با حضور بازیکنان و عوامل آن جشن گرفت.
او به‌دلیل تعطیلی دولت آمریکا قادر به تهیه خوراک بهتر برای قهرمان این تیم نبود و شخصا هزینه خرید فست‌فود را برای پذیرایی از میهمانانش پرداخت کرد.

ترامپ که در این میهمانی انواع فست‌فود شامل ساندویچ‌های مک دونالد، وندی و برگر کینگ به همراه مقادیر زیادی پیتزا و سیب‌زمینی سرخ شده خریداری کرده بود، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم غذای مورد علاقه آن‌ها باشد؛ صبر می‌کنیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»
هوگان گیدلی، معاون مطبوعاتی کاخ سفید به سی‌ان‌ان گفت: رئیس‌جمهوری خواهان برگزاری یک مراسم سرگرم‌کننده برای جشن قهرمانی تیم کلمسون تایگر بود.
وی افزود: «دموکرات‌ها، چون نپذیرفته‌اند درخصوص مسائل امنیتی مذاکره کنند از این‌رو اکثر کارکنان کاخ سفید، به‌دلیل تعطیلی دولت در مرخصی به سر می‌برند، بنابراین رئیس‌جمهور ترامپ شخصا هزینه این رویداد را پرداخت و فست‌فود مورد علاقه تعدادی از قهرمانان را تهیه کرد.»
ترامپ نیز در جمع خبرنگاران به برگزاری این مراسم با هزینه خودش به‌دلیل تعطیلی دولت اشاره کرد. او گفت: شما می‌دانید تیم کلمسون، قهرمانان بزرگ ما هستند. از آنجا که دولت تعطیل است با هزینه خودم فست‌فود آمریکایی برایشان سفارش دادیم: تعداد زیادی همبرگر و پیتزا.

وی در ادامه گفت: آن‌ها قهرمانان خیلی قوی هیکلی هستند که دوست دارند غذا بخورند؛ بنابراین فکر می‌کنم این مراسم برایشان سرگرم‌کننده بوده باشد. ترامپ همچنین این مراسم شام را غذای بزرگ آمریکایی توصیف کرد و افزود: این یک مراسم کاملا آمریکایی است. او اعلام کرد که برای این مراسم ۳۰۰همبرگر تهیه کرده است که «بیگ‌مک» جزو پرتعدادترین سفارش‌های این مراسم بوده است.
او بار دیگر در این مراسم به اهمیت ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک تاکید و اعلام کرد: در موضع خود مصمم است. ترامپ گفت: باید بگویم که جمهوری‌خواهان خیلی به یکدیگر نزدیک شده‌اند و این خوب است، برای اینکه ما نیاز به امنیت در مرزهایمان داریم. ما باید این دیوار را داشته باشیم.
شاهکار پذیرایی از میهمانان ویژه ترامپ

در یک رشته توییت، روز دوشنبه ترامپ تعطیلی دولت را مجددا گردن دموکرات‌ها انداخت و گفت که آن‌ها با وی مذاکره نمی‌کنند. اگرچه مشخص نیست که آیا وی پیشنهاد جدیدتری برای راضی کردن دموکرات‌ها دارد یا نه؟

ترامپ با برگزاری میهمانی در واشنگتن قصد داشت تا به طرفداران خود نشان دهد که وی به تعطیلات مرسوم به «پالم بیچ» در فلوریدا نرفته، اما برخی کارشناسان می‌گویند که این کار برای وی اعتباری به همراه نخواهد داشت.

او در میان بحران به‌وجود آمده در آمریکا، هفته پیش ادعا کرد که قصد دارد تا از اختیارات خود برای ساخت دیوار استفاده کند و شرایط را اضطراری اعلام خواهد کرد، اما چند روز بعد ادعای خود را پس گرفت و گفت که فعلا قصد ندارد از این اختیار قانونی‌اش استفاده کند.

کاخ سفید به‌دلیل اینکه خواستار بودجه‌ای به رقم ۷/ ۵ میلیارد دلار برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک است، بخشی از دولت را تعطیل کرده است، چراکه دموکرات‌ها با ساخت این دیوار مشکل دارند.

درحال‌حاضر ۸۰۰ هزار نفر در این کشور بیکار شده و اگر امروز اتفاق خاصی نیفتد، تعطیلی وارد بیست و پنجمین روز خود خواهد شد. این تعطیلی در تاریخ آمریکا رکورد‌دار به‌حساب می‌آید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید