ارزان‌ترین تور‌های مسافرتی برای نوروز ۹۸

ارزان‌ترین تور‌های مسافرتی برای نوروز ۹۸

اگر از آن دسته سفر برو‌های حرفه‌‌ای باشید می‌دانید که هر چه زمان سفر با رزرو تور فاصله داشته باشد با نرخ ارزان‌تر و پایه می‌توانید پرواز و هتل رزرو کنید با کم شدن ظرفیت تورها و افزایش تقاضا در شب عید تور‌ها گران می‌شوند.

کد خبر : ۶۷۰۱۸
بازدید : ۱۰۲۱
اگر از آن دسته سفر برو‌های حرفه‌ای باشید می‌دانید که هر چه زمان سفر با رزرو تور فاصله داشته باشد با نرخ ارزان‌تر و پایه می‌توانید پرواز و هتل رزرو کنید با کم شدن ظرفیت تور‌ها و افزایش تقاضا در شب عید تور‌ها گران می‌شوند. در اینجا پنج مقصد گردشگری مناسب را به شما پیشنهاد می‌کنیم:
ارزان‌ترین تور‌های مسافرتی برای نوروز ۹۸

تور آنتالیا نورورز ۹۸ ؛ اقامت در سواحل زیبای ترکیه

تور آنتالیا نوروز 98 انتخاب خوبی برای زوج‌ها و جمع‌های دوستانه است. استاندارد هتل‌های آنتالیا بسیار بالاست. این هتل‌ها دارای استخرهای چهار فصل و حتی خدمات پذیرایی ۲۴ ساعته از مهمانان هتل هستند.

تور‌های نوروزی آنتالیا از حدود ۵ تا ۷ شب برنامه‌ریزی می‌شوند. گردشگران با پرواز‌های ترک اطلس جت و سان اکسپرس در فرودگاه شهر آنتالیا فرود می‌آیند و با پرواز‌های ایران ایر و ماهان به فرودگاه اسپارتا می‌رسند. این پروازها دارای ترنسفر فرودگاهی هستند و گردشگران با راحتی به هتل زیبایی که انتخاب کرده اند می‌رسند.

با همسفرانتان به ساحل لارا بروید و از قرم زدن بر سواحل ماسه‌ای لذت ببرید. آنتالیا با طبیعت زیبای خود در بهار بسیار دیدنی می شود و هوایی مطبوع دارد. این شهر انتخاب خوبی برای گذراندن تعطیلات نوروزی است و برای سفر همنیازی به ویزا ندارید. برای رزرو بهترین هتل‌های آنتالیا با آژانس آویسا تماس بگیرید.

ارزان‌ترین تور‌های مسافرتی برای نوروز ۹۸

تور تایلند نوروز ۹۸؛ خوشگذرانی در سواحل طلایی آسیا

با تور تایلند نوروز 98 شب‌های زیبای عید نوروز را در سواحل زیبای پوکت خوش بگذرانید. بهترن زمان سفر به تایلند نوروز است. هوای بهاری مطبوعی دارد و شب‌های بیداری که تا صبح می‌توانید بهتفریحات شبانه تایلند بپردازید.

از غذاهای خیابانی امتحان کنید و حتی می‌توانید به بازار‌های شبانه نیز بروید. تور‌ها به صورت تک مقصدی و چند مقصدی هستند و از ۷ شب با پرواز‌های چارتر ماهان و پرواز عمان ایر برنامه‌ریزی می‌شوند.

بسته به سلیقه شخصی خودتان می‌توانید اقامت مستقیم در پاتایا و پوکت را انتخاب کنید و در هتل‌های ساحلی بی نظیر و رویایی این شهر‌ها اقامت کنید اما اگر بانکوک را ندیده‌اید تور های ترکیبی انتخاب بهتری هستند تا در بانکوک بچرخید و معابد زیبا را ببینید و در MBK و سیام پاراگون حسابی خرید کنید.

سفر به تایلند برای خانواده‌ها نیز بسیار امتخاب خوبی است از پارک‌های آبی گرفته تا باغ‌وحش‌های هیجان انگیز همه چیز برایخوش گذرانی دسته‌‌جمعی فراهم است.برای داشتن بهترین سفر نوروزی با کارشناسان سفر در آژانس آویسا تماس بگیرید.

تور مالزی نوروز ۹۸ ؛ سفر به کشور ناشناخته‌ها

با تور مالزی نوروز 98 به کشوری که در میان تایلند و اندونزی است سفر می‌کنید از لحاظ موقعیت جغرافیایی می توانیددرنظربگیریدباکشوری زیبا وگردشی روبرو هستید که از تاریخ وفرهنگ وجاذبه دیدنی چیزی کم ندارد. درچنین جایی شماموقعیت‌های تفریحی فراوانی دارید که تنها به کوالالامپور ختم نمی‌شود و آژانس آویسا تور‌های ترکیبی به لنکاوی، پنانگ و حتی کشور سنگاپور را برای سفر بهاری شما در نظر گرفته است.

تورهای مالزی از حدود ۷ شب با هواپیمایی ماهان برنامه‌ریزی شده‌اند و گردشگران معمولا به کوالالامپور وارد می‌شوند این شهر صحنه بی‌نظیر بهترین وبلندترین آسمان‌خراش‌ها است و در بافت‌های قدیمی آن می‌توان معابد بودایی و هندو را دید.

به همراه دوستان و بهترین همسفر خود برای اقامت در این کشور هتل‌های مختلفی که آژانس پیشنهاد کرده را رزرو کنید در کوالالامپور هتل سه ستاره خوب هم می‌توان رزرو کرد اما لذت سفر به هتل‌های پنج ستاره ساحلی این کشور است. در تمام هتل‌ها گردشگران دارای صبحانه و گشت شهری بسیار مفیدی هستند این کشور انتخاب خوبی برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. شک نکنید!

تور گرجستان نوروز ۹۸؛تجربه لذت در دنیای خوراکی‌های خوشمزه

تور گرجستان نوروز 98 از حدود ۳ شب تا یک هفته در آژانس آویسا برنامه‌ریزی شده است دیدن تفلیس و اقامت در هتل‌های لوکس و ساحلی باتومی تعطیلات لذت بخشی را برای شما می سازد.

گرجستان یکی از کشورهای مهم درحوزه قفقاز است که به عنوان مقصدی محبوب این روزها تحولات خوبی را داشته است؛ تفلیس در کنار ساختما‌ن های قدیمی دوران شوروی ساختمان‌ها و هتل‌های مدرنی دارد که اقامت در انها را به شما توصیه می کنیم.
از میان لیست هتل‌های آژانس اویسا هتل های چهار ستاره رامادا و سیتی سنتر انتخاب‌های خوبی هستند البته تمام هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.

گردشگران با پرواز مستقیم و راحت قشم ایر و معراج به مقصد تفلیس پرواز می‌کنند و با ترنسفر آژانس به هتل می‌رسند. برای سفر نوروزی به گرجستان با آژانس آویسا تماس بگیرید.

ارزان‌ترین تور‌های مسافرتی برای نوروز ۹۸

تور استانبول نوروز ۹۸؛ سفر به شهر عاشقانه‌ی دنیا
یکی از کارهای جذابی که زوج‌های جوان سعی می‌کنند برای آن برنامه‌ریزی کنند رفتن به بهترین شهرهای دنیا و تجربه‌ای منحصر به فرد در تعطیلات است. در ترکیه بخصوص استانبول نقاط عاشقانه و هتل‌های رمانتیک و ارزانی برای سفرهای رمانتیک و حتی سفر به همراه دوستان فراهم است.

سفر به استانبول که نیازی به ویزا ندارد و با تعدد پرواز های همه روزه به این شهر یکی از ارزان ‌ترین سفر‌های خارجی برای ایرانیان است. آژانس اویسا با پرواز‌های چارتر معراج و قشم ایر از حدود ۳ شب سفر‌های نوروزی را برنامه‌ریزی کرده است گردشگران با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل زیبای خود می‌رسند لازم به ذکر است که تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس برای سفر نوروزی شما دارای صبحانه ترکی نیز است.

عید امسال در خیابان استقلال قدم بزنید و خرید کنید و دنر کباب نوش جانکنید فقط لازم است برای رزرو تور استانبول نوروز 98 با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید