بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

در ابتدا از وانت نیسان تنها برای جا به جایی بار استفاده می‌شد اما به تدریج نیسان یخچالدار، نیسان کمپرسی، نیسان جرثقیل و ... وارد بازار شدند و هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

کد خبر : ۶۷۰۹۴
بازدید : ۱۸۵۰۸

بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

وانت نیسان یا نیسان آبی یکی از نوستالژی‌های ایرانیان است که برای چند نسل در حمل و نقل و جا به جایی بار در ایران نقش اصلی را ایفا می‌کند. این خودرو که همان زامیاد 24 است حدود 50 سال است که در ایران تولید می‌شود.

به دلیل تناسب کارایی این خودرو با وضعیت جغرافیایی و نیازهای رانندگان ایرانی در طی این مدت وانت نیسان نقش‌های مختلفی را بر عهده گرفته است. در ابتدا از وانت نیسان تنها برای جا به جایی بار استفاده می‌شد اما به تدریج نیسان یخچالدار، نیسان کمپرسی، نیسان جرثقیل و ... وارد بازار شدند و هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

با اینکه این خودرو دارای مشکلات زیادی است و از طراحی اولیه آن 50 سال می‌گذرد اما همچنان خرید وانت نیسانیکی از گزینه‌های اصلی برای بسیاری از کاربری‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل خرید و فروش وانت نیسانکارکرده همواره بازار داغی داشته است. ما در این جا می‌خواهیم با بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار، با بازار خرید و فروش نیسانکارکرده کمی آشنا شویم.

اگر قصد خرید وانت نیسان کارکرده را داشته باشید گزینه‌های زیادی در سایت دیوار پیدا خواهید کرد. بر اساس نوع خودرو که شامل تک سوز، دوگانه و دیزل است، قیمت این خودرو در محدوده 25 تا 65 میلیون تومان تعیین شده است. برای مثال شما می‌توانید نیسان مدل 95 دوگانه کارخانه را با قیمت 58 میلیون خریداری کنید. همچنین اگر به خرید وانت نیسان دیزل علاقه داشته باشید می‌توانید نیسان دیزل مدل 89 را با 45 میلیون تومان تهیه کنید.

نیسان تک مدل 89 را نیز می‌توانید حدود قیمت 40 میلیون تومان خریداری کنید. برای وانت نیسان باری تنوع قیمتی و مدل زیادی وجود دارد و شما بر اساس نیاز و بودجه خود می‌توانید از بین گزینه های گوناگون بهترین گزینه را انتخاب کنید. ارزان ترین آگهی فروش وانت نیسان باری نیز مربوط به نیسان مدل 83 و تک بنزینی است که 26 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بررسی قیمت خرید وانت نیسان یخچال دار در سایت دیوار

بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

نیسان یخچالی یا وانت نیسان یخچالدار یکی دیگر از انواع وانت نیسان است که در سایت دیوار آگهی های زیادی را به خود اختصاص داده است. برای خرید نیسان یخچالدار شما باید بودجه ای بین 29 تا 80 میلیون تومان داشته باشید. در این جا علاوه بر سال ساخت وانت نیسان، نوع یخچال آن نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

به همین دلیل تنوع قیمتی بیشتر از وانت نیسان باری است. ارزان ترین آگهی فروش نیسان یخچالدار مربوط به نیسان یخچالدار مدل 84 با قیمت 28 میلیون و 800 هزار تومان است. اما اگر قصد خرید نیسان یخچال دار مدل بالاتر با یخچال بهتری را داشته باشید، نیسان یخچالدار مدل 97 دوگانه سوز با یخچال دارای دمای زیر صفر درجه با قیمت 86 میلیون تومان یکی از انتخاب های در دسترس خواهد بود. به طور کلی میانگین 50 میلیون تومان برای این خودرو در دیوار مشاهده می‌شود.

بررسی قیمت وانت نیسان کمپرسی در سایت دیوار

بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

نیسان کمپرسی همان‌طور که از اسم آن مشخص است دارای قسمت باری کمپرسی است که امکان جا به جایی مواد مختلف را دارا خواهد بود. از این نوع نیسان بیشتر در شرکت‌ها و کارخانجات استفاده می‌شود. اما اگر قصد خرید نیسان کمپرسی شخصی را داشته باشید سایت دیوار آگهی‌های متنوعی برای شما به نمایش در خواهد آورد.

شروع قیمت برای نیسان کمپرسی مربوط به آگهی فروش نیسان کمپرسی مدل 1369 است که تنها 12 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. از طرفی گران‌ترین آگهی ثبت شده نیز مربوط به نیسان کمپرسی مدل 1393 است که 60 میلیون قیمت دارد.

البته شما می‌توانید نیسان کمپرسی دوگانه مدل 97 را با 60 میلیون تومان از طریق سایت دیوار خریداری کنید. با توجه به تنوع قیمتی که در این بخش وجود دارد می‌توان میانگین قیمت 35 تا 40 میلیون تومان را برای مدل‌های مختلف نیسان کمپرسی در نظر گرفت.

از نیسان جرثقیل به عنوان یدک کش استفاده می‌شود و بیشتر جرثقیل‌های این خودرو از نوع چرخگیر است. از این خودرو برای مصارف خاص استفاده می‌شود و میانگین قیمت آن در حدود 60 میلیون تومان است. ارزان‌ترین قیمت این خودرو مربوط به آگهی فروش نیسان جرثقیل مدل 1381 دو گانه سوز با قیمت 37 میلیون تومان است.

اگر قصد خرید نیسان جرثقیل را داشته باشید گران‌ترین آگهی موجود در سایت دیوار مربوط به نیسان جرثقیل چرخگیر مدل 95 با قیمت 96 میلیون تومان است. دلیل این قیمت بالا دارا بودن امتیاز کار با راهنمایی و رانندگی است. علاوه بر این شما می‌توانید نیسان جرثقیل مدل 97 را با قیمت 71 میلیون تومان خریداری کنید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید