جنجال مسعود صابری و عذرخواهی رامبد جوان

جنجال مسعود صابری و عذرخواهی رامبد جوان

خوانندگی صابری در «خندوانه» همانا و اجرای کنسرت اخیر او با گاف‌های برجسته همانا...! جایی که درصحنه کنسرت زنده می‌خواند و چه خواندنی! اما وقتی میکروفن را به سمت تماشاگران می‌گیرد پلی‌بک همچنان پخش می‌شود.

کد خبر : ۶۷۳۱۷
بازدید : ۲۱۹۲۶
ویدیویی از کنسرت مسعود صابری که مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است
رامبد جوان به خاطر دعوت مسعود صابری، پزشک تازه خواننده شده، عذرخواهی کرد، اما چند دقیقه بعد پست عذرخواهی‌اش را حذف کرد.

بنابر اطلاعاتی که در فضای مجازی از زندگی "مسعود صابری" منتشر شده است او متولد اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران، پزشک است. او که فارغ التحصیل متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات هست، بعنوان کارشناس با برنامه فرزاد حسنی به تلویزیون آمد و حالا خواننده شده و کنسرت می‌دهد.

او در دبیرستان مذهبی علوی درس خواند، علاقه اش به پزشکی باعث شد در سال ۱۳۶۸ وارد رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی شود و سال ۸۴ به دوره تخصص رفت.

گویا آقای دکتر پسر خاله کارگردان. مشهور رسول صدر عاملی است و اولین بار در سال ۸۳ - ۸۴ با شروع وبا در شبکه پنج، روش‌های ضدعفونی کردن سبزیجات و میوه‌ها را آموزش داد. جالب است بدانید علی سرتیبی تهیه کننده نیز دایی وی می‌باشد.
جنجال مسعود صابری و عذرخواهی رامبد جوان

او خوانندگی را از سال ۸۸ شروع کرد و بعد از آشنایی با یک دوست آهنگساز با ترانه سرا‌های مشهور، چون روزبه بمانی و زهرا عاملی آشنا شد.

دکتر صابری از طریق آقای مصطفی شریفی تهیه کننده برنامه اکسیر بعنوان کارشناس در کنار اجرای فرزاد حسنی وارد این برنامه پر حاشیه شد و به شهرت رسید. در زمان ضبط قسمت ۷ برنامه اکسیر خبر آمد آقای دکتر توانسته جان کودک ۳ ساله‌ای که در پارک سرخه حصار کنار استودیوی ضبط برنامه در آب نما غرق شده بود را نجات دهد.
دکتر صابری کم کم با انتشار برخی ویدیو کلیپ‌ها و آواز خواندن خود در اتاق عمل و به سبب نوع بیانش در برنامه‌های تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت این آقای دکتر به طرز عجیبی حالا در همه شبکه‌ها حضور دارد

ابتدا در برنامه پرطرفدار خندوانه بعنوان میهمان حضور پیدا کرد و در مسابقه ۵ ستاره حمید گودرزی با پاسخگویی همه سوالات برنده ۵۰ میلیونی این برنامه شد. دکتر مسعود صابری حالا با شهرت بدست آورده بعنوان خواننده کنسرت‌های متعددی برگزار می‌کند، اما انتشار ویدیو‌هایی نشان می‌دهد او نه تنها استعدادی ندارد بلکه پلی بک هم می‌کند …

حالا عده‌ای بر این باورند آقای دکتر با یک برنامه حساب شده و با حضور خود در رسانه‌های مختلف شهرت کاذبی برای خود بوجود آورده است.

ماجرای مسعود صابری؛ خندوانه و عذرخواهی رامبد جوان
برنامه «خندوانه» از پربیننده‌ترین‌های تلویزیون است و حضور در آن بسیاری از چهره‌های ناآشنای عرصه‌های مختلف از جمله موسیقی را به شهرت رسانده است. مسعود صابری از طریق برنامه «خندوانه» خود را به مخاطبان این برنامه و مردم معرفی کرد. رامبد جوان در برنامه خود از او خواست تا بخواند و گفت: صدای خوبی دارد! خوانندگی صابری در «خندوانه» همانا و اجرای کنسرت اخیر او با گاف‌های برجسته همانا...! جایی که درصحنه کنسرت زنده می‌خواند و چه خواندنی! اما وقتی میکروفن را به سمت تماشاگران می‌گیرد پلی‌بک همچنان پخش می‌شود.

حذف پست عذخواهی
جنجال مسعود صابری و عذرخواهی رامبد جوان
جنجال‌ها پس از دعوت مسعود صابری به خندوانه آنقدر‌ها بالا گرفت که در نهایت رامبد جوان مجبور شد عذرخواهی کند. اما به دلایل نامعلومی پس از چند لحظه پست خود را حذف کرد.

واکنش‌ها در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به بی‌هنری‌های مسعود صابری همچنان دنباله‌دار است. رامبد جوان احتمالاً خود را در برجسته شدن این شخص مقصر می‌داند و عذاب وجدان دارد. شاید هم او بابت نسبت خانوادگی مسعود صابری با تهیه‌کنندگان بزرگ سینما در معذوریت قرارگرفته و مجبور به دعوت این شخص به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما شده است. رامبد جوان هنوز توضیحی درباره حذف پست عذرخواهی خود نداده است.
منبع: فرارو
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    رامبد و مدیری فقط بخاطر پول دعوت میکنند این مهمان ها رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید