سرقت کیف ۲۵۰۰ یورویی یک زن

سرقت کیف ۲۵۰۰ یورویی یک زن

در خیابان الفت در حال رفتن به سمت خانه بودم که دو جوان قوی هیکل با یک دستگاه موتور سیکلت هوندا کیفم را که حاوی دو هزار و ۵۷۰ یورو و همچنین یک دستگاه گوشی آیفون و تعدادی مدارک هویتی بود سرقت کردند و بسرعت از محل متواری شدند.

کد خبر : ۶۷۵۶۱
بازدید : ۱۱۹۸
سرقت کیف ۲۵۰۰ یورویی یک زن
زن جوان وقتی از یک صرافی یورو می‌خرید نمی‌دانست دقایقی بعد طعمه سارقان موتورسوار خواهد شد.

حدود یک ماه قبل این زن با مراجعه به کلانتری ۱۲۲ دربند از سرقت کیفش خبر داد و گفت: در خیابان الفت در حال رفتن به سمت خانه بودم که دو جوان قوی هیکل با یک دستگاه موتور سیکلت هوندا کیفم را که حاوی دو هزار و ۵۷۰ یورو و همچنین یک دستگاه گوشی آیفون و تعدادی مدارک هویتی بود سرقت کردند و بسرعت از محل متواری شدند.

پس از این شکایت پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. در نخستین بررسی‌ها مالباخته در اظهارات خود اعلام داشت ارز‌ها را حدود یک ساعت پیش از سرقت از یک صرافی در خیابان ولیعصر خریده بود. با اطلاعات به دست آمده تیمی از کارآگاهان این پایگاه به محل صرافی رفتند و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی دو سارقی شدند که کیف مالباخته را به سرقت برده بودند.

در تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد که سارقان در زمان خرید ارز توسط این خانم در اطراف صرافی مشغول زاغ زنی بوده و بعد از خارج شدن وی تعقیبش کردند و در فرصتی مناسب کیف او را ربودند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده و شناسایی چهره سارقان توسط مالباخته، با اقدامات پلیسی کارآگاهان موفق شدند یکی از اعضای این باند به نام محمد را در تاریخ هجدهم دی در حوالی خیابان ولیعصر در نزدیکی یکی از صرافی‌ها شناسایی، دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کنند که در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و حمل و نگهداری مواد مخدر است.

متهم که در ابتدا منکر اتهامات وارده بود پس از روبه‌رو شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود اعتراف کرد که با همدستی دو نفر دیگر پس از شناسایی سوژه‌ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت از آن‌ها به روش کیف قاپی می‌کردند.

سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: اعضای این گروه از سارقان تاکنون به سرقت‌های متعدد به این شیوه اعتراف کردند و تحقیقات از اعضای این باند برای شناسایی دیگر جرایم و سرقت‌هایشان در دستور کار قرار گرفته است؛ مالباختگانی که به این شیوه از آن‌ها سرقت شده است نیز می‌توانند برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایت‌های خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در تجریش خیابان باهنر انتهای خیابان همایون فر مراجعه نمایند.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید