انتقام‌جویی از دختر جوان بعد از آشنایی در کانال همدم‌یابی

با توجه به اینکه تفاهم زیادی در مسائل با هم نداشتیم، به او جواب منفی دادم. پسر جوان وقتی در برابر جواب منفی من قرار گرفت، عکس‌های من را که در رستوران و کافی‌شاپ و محل‌های دیدنی گرفته بود، برایم ارسال کرد و با تهدیدهایش شروع به درخواست رابطه شوم و پول کرد.

کد خبر : ۶۷۸۳۰
بازدید : ۹۵۰
پسری فریب‌کار پس از شناسایی طعمه‌اش در کانال همدم‌یابی، با همدستی یکی از دوستانش برای رسیدن به نقشه شوم خود شروع به تهدید دختری جوان کرد. به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل دختر جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از مزاحمت و تهدید‌های خواستگار کینه‌جو خبر داد و گفت: در یکی از کانال‌های همدم‌یاب تلگرام با پسر ۲۹ ساله‌ای به نام رسول آشنا شدم و پس از مدتی گفتگو در شبکه تلگرامی و آشناشدن بیشتر، قرار ملاقات حضوری در یک رستوران گذاشتیم
. پس از اولین دیدار چند بار دیگر برای شناختن بیشتر همدیگر به محل‌های تفریحی و دیدنی رفتیم و پس از مدتی وقتی شرایط پسر جوان را بررسی کردم، با توجه به اینکه تفاهم زیادی در مسائل با هم نداشتیم، به او جواب منفی دادم. شاکی ادامه داد: پسر جوان وقتی در برابر جواب منفی من قرار گرفت، عکس‌های من را که در رستوران و کافی‌شاپ و محل‌های دیدنی گرفته بود، برایم ارسال کرد و با تهدیدهایش شروع به درخواست رابطه شوم و پول کرد.
مأموران با شنیدن اظهارات این دختر پی بردند خواستگار کینه‌جو در ادامه با تهدیدهایش گفته اگر دختر ۲۶ ساله درخواستش را اجرا نکند، اقدام به انتشار تصاویر وی در شبکه‌های مجازی می‌کند. به این ترتیب، مأموران با توجه به اطلاعات و مدارک پلیسی خیلی زود اقدامات فنی را آغاز کردند و موفق به دستگیری خواستگار کینه‌جو شدند.
در این مرحله پسر جوان ادعا کرد به‌دلیل خصومت و اینکه پس از مدتی دوستی، دختر جوان جواب منفی به او داد، تصمیم به انتقام‌گیری گرفته است. تیم پلیسی در ادامه همدست خواستگار کینه‌جو را که به‌صورت پنهانی اقدام به عکس‌برداری و فیلم‌برداری از دختر جوان کرده بود، دستگیر کردند و متهمان و دختر جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی در دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای قرار گرفتند.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس‌پلیس فتای تهران، با تأیید این خبر در توصیه پلیسی گفت: بستر‌های موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مکانی قابل اعتماد برای همسرگزینی و همدم‌یابی نیست. خانواده در جامعه ایرانی جایگاهی اساسی دارد و برای تحکیم آن باید تلاش کرد.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که کانون خانواده را پیش از تشکیل تهدید می‌کند، اشتباه در انتخاب همسر در فضای مجازی است و، چون هویت افراد در این فضا پنهان است، افراد شیاد و مجرم برای اغفال قربانیان خود با ترفند‌های گوناگون نسبت به جلب اعتماد آن‌ها زیرکانه عمل می‌کنند؛ بنابراین ازدواج صحیح باید طبق سنت و موازین دین مبین اسلام و نظارت و مشورت با والدین صورت پذیرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید