بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید

اگرچه در iOS اپلیکیشن iMovie وجود دارد که علی‌رغم داشتن امکانات زیاد و فقدان تبلیغات، کاملاً رایگان است، اما در اندروید یک اپلیکیشن رایگان همه‌فن‌حریف برای ویرایش فیلم دیده نمی‌شود.

کد خبر : ۶۷۸۳۴
بازدید : ۱۹۳۰
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
در بین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم اندروید، کدام‌یک حرف بیشتری برای گفتن دارند؟ این سؤالی است که معمولاً برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به تدوین و ویرایش فیلم دارند و می‌خواهند این کار را با گجت اندرویدی خود انجام دهند، ایجاد می‌شود. اگرچه در iOS اپلیکیشن iMovie وجود دارد که علی‌رغم داشتن امکانات زیاد و فقدان تبلیغات، کاملاً رایگان است، اما در اندروید یک اپلیکیشن رایگان همه‌فن‌حریف برای ویرایش فیلم دیده نمی‌شود.

خوشبختانه، این به معنای عدم وجود اپلیکیشن‌های توانا در این زمینه نیست. در بین میلیون‌ها اپلیکیشن اندروید، تعداد زیادی اپلیکیشن مناسب برای ویرایش فیلم وجود دارد، ولی طبق بررسی‌های انجام شده، تعداد اندکی اپلیکیشن کاملاً رایگان مجهز به امکانات مناسب وجود دارد و برای کار‌های حرفه‌ای باید به استفاده از اپلیکیشن‌های پولی روی بیاورید.
البته بیشتر این اپلیکیشن‌های پولی، نسخه‌ی رایگان هم دارند که البته این نسخه‌ی رایگان دارای تبلیغات زیادی هستند و علاوه بر گذاشتن واترمارک بر ویدیو، امکانات محدودتری نسبت به نسخه پولی ارائه می‌دهند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که در این مطلب فقط به تعداد محدودی از این اپلیکیشن‌ها نگاه می‌اندازیم و مطمئناً می‌توان به تعداد بسیار بیشتری از آن‌ها اشاره کرد.

Crop & Trim Video
در بین اپلیکیشن‌های این فهرست، این تنها اپلیکیشن رایگانی است که واترمارک بر روی ویدیو نمی‌اندازد. اگر به دنبال امکانات ابتدایی مانند برش هستید، می‌توانید بر روی توانایی‌های آن حساب کنید، اما اگر خواستار امکانات پیشرفته‌تر مانند بهره‌گیری از لایه‌ها و انداختن فایل‌های صوتی بر ویدیو هستید، این اپلیکیشن ویرایش فیلم مناسب شما نیست.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
Kinemaster
اگر به دنبال اپلیکیشن ویرایش فیلم حرفه‌ای هستید که هم از ابزار‌های حرفه‌ای مانند پشتیبانی از لایه‌های مختلف بهره ببرد و هم استفاده از آن راحت باشد، استفاده از این اپلیکیشن را توصیه می‌کنیم. طبق بررسی‌های انجام شده، Kinemaster در بین انواع و اقسام اپلیکیشن‌های مشابه، رابط کاربری جذاب‌تری دارد و خیلی سریع می‌توان بخش‌های مختلف آن را یاد گرفت و از امکانات گسترده‌اش استفاده کرد.
اگر اهل استفاده از نرم‌افزار‌های حرفه‌ای مانند Premiere Pro هستید و می‌خواهید از نسخه موبایل چنین برنامه‌ای استفاده کنید، می‌توانید روی امکانات Kinemaster حساب کنید.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
InShot
InShot یک اپلیکیشن ویرایش فیلم قابل توجه است که از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد و وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد. در مقایسه با دیگر نسخه‌های رایگان اپلیکیشن‌ها، این مورد سرعت بهتری دارد و تبلیغات آن مخل تجربه کاربری نیست.
این اپلیکیشن ویرایش فیلم از پس انجام چه کار‌هایی برمی‌آید؟ از بین قابلیت‌های آن می‌توانیم به مواردی مانند برش، افزودن موسیقی، استیکر، متن و کنترل سرعت ویدیو اشاره کنیم. روی هم رفته این اپلیکیشن، موارد مقدماتی مربوط به ویرایش فیلم را به‌خوبی پوشش می‌دهد.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
VivaVideo
یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم همین VivaVideo است که رابط کاربری شلوغی دارد و در ابتدا پاپ‌آپ‌هایی برای معرفی ابزار‌های مختلف را نمایش می‌دهد. به طور کلی این اپلیکیشن از ابزار‌های ساده مربوط به این ویرایش ویدیو بهره می‌برد و هرچند از لایه‌های مختلف پشتیبانی نمی‌کند، اما همین تایم‌لاین ساده هم واجد امکانات قابل توجهی است. روی هم رفته برای ویرایش‌های ساده، این اپلیکیشن شما را ناامید نخواهد کرد.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
Power Director
Power Director کاربرانی را هدف گرفته که در زمینه‌ی ویرایش فیلم جدی‌تر هستند. رابط کاربری تاریک آن فاقد تبلیغات است و کاربران به‌راحتی می‌توانند فایل‌های خود را از طریق گوگل درایو روانه‌ی این اپلیکیشن کنند. در محیط این اپلیکیشن به ۳ لایه دسترسی دارید و محیط تایم‌لاین آن هم ساده و جذاب است و به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید. علاوه بر این، Power Director از جمله معدود اپلیکیشن‌هایی است که از تکنیک‌های پیشرفته‌ای مانند پرده سبز پشتیبانی می‌کند.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
Filmora Go
این هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که اصلی‌ترین نیاز‌های کاربران را پوشش می‌دهد و از قابلیت‌هایی مانند برش یا کراپ کردن بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن هم می‌توانیم به امکان افزودن موسیقی، ضبط صدا و افکت‌های ساده و افزودن زیرنویس اشاره کنیم.
اگرچه این اپلیکیشن از چند لایه مختلف پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید بسیاری از این کار‌های مربوط به تایم‌لاین‌های چند لایه را در محیط ساده آن انجام دهید. نسخه رایگان آن، ویدیو‌های خروجی را همراه با واترمارک ذخیره می‌کند و برای حذف آن باید ۳ دلار بپردازید.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
Action Director
Action Director سابقه‌ی زیادی دارد و اگرچه تایم‌لاین آن چند لایه نیست، ولی از قابلیت‌های ابتدایی مانند برش، کنترل سرعت کلیپ‌های معکوس کردن، افزودن استیکر، متون و صدا پشتیبانی می‌کند. اما متأسفانه، در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، رابط کاربری آن چندان جذاب و مدرن نیست و به همین خاطر در نگاه اول نمی‌تواند توجه کاربران را جلب کند.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
Adobe Premiere Clip
Adobe Premiere Clip یک اپلیکیشن عالی برای افرادی است که برای ویرایش فیلم به دنبال امکانات ابتدایی هستند. علاوه بر این نباید رابط کاربری ساده و مدرن آن از قلم بیندازیم. اما مهم‌ترین نکته ضعف این اپلیکیشن، مبلغ بالای اشتراک برای Adobe suite است.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
VideoShow Video Editor
VideoShow هم یکی دیگر از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم محسوب می‌شود و رابط کاربری آن تا حد زیادی مشابه VivaVideo است، ولی از لحاظ تجربه کاربری، در مقایسه با آن اپلیکیشن حرف کمتری برای گفتن دارد. رابط کاربری VideoShow بسیار شلوغ است و این اپلیکیشن تلاش می‌کند انواع و اقسام افکت‌ها را به فروش برساند. بعد از اتمام مهلت آزمایشی هم استفاده از این اپلیکیشن تقریباً غیرممکن می‌شود، زیرا انواع و اقسام آگهی‌ها برای ترغیب کاربر به خرید نسخه پولی نمایش داده می‌شود.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای اندروید
منبع: دیجی مگ
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید