خوک‌هایی که صاحبشان را زنده زنده می‌خورند

خوک‌هایی که صاحبشان را زنده زنده می‌خورند

به گزارش رسانه‌های دولتی روسیه، خوک‌های گرسنه صورت، گوش‌ها و شانه‌های زن را گاز زده و خورده اند. هویت این زن فاش نشده است.

کد خبر : ۶۷۸۵۱
بازدید : ۴۵۶۸
فرادید | آثار جراحت‌های مرگبار بر بدن یک زن ۵۶ ساله‌ی اهل روسیه مسئولین و مردم را به این باور رسانده که این زن احتمالا در حین غذا دادن به خوک هایش زنده زنده توسط آن‌ها بلعیده شده است.

شواهد نشان می‌دهد که این زن در حین غذا دادن به خوک‌ها دچار حمله‌ی صرع می‌شود و بعد از آنکه به زمین میفتد، خوک‌ها به او حمله کرده و او را به جای غذایشان می‌خورند.
یک زن در روسیه توسط خوک هایش خرده شد

به گزارش رسانه‌های دولتی روسیه، خوک‌های گرسنه صورت، گوش‌ها و شانه‌های زن را گاز زده و خورده اند. هویت این زن فاش نشده است. علت مرگ وی خونریزی شدید ناشی از جراحات عنوان شده است.

این زن به همراه شوهرش در مزرعه‌ای در منطقه‌ی فدرال ولگای روسیه که در غرب این کشور قرار دارد، زندگی می کرده است.

به گفته‌ی شبکه‌های خبری روسیه، او یک روز کامل بعد از مرگ، یعنی روز اول فوریه، توسط همسرش در مزرعه پیدا می‌شود. همسر این زن گفته روزی که همسرش قربانی خوک‌های گرسنه شده وی به دلیل بیماری از رختخواب بیرون نیامده است.

پلیس روسیه تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده است.

پدیده‌ی خورده شدن انسان‌ها توسط خوک‌ها، پیش از این هم اتفاق افتاده است. در سال ۲۰۱۵، یک کشاورز اهل رومانی به خاطر خونریزی شدید ناشی از گازگرفتگی خوک‌ها جان خود را از دست داد. خانواده او به روزنامه دیلی استار گفتند که او احتمالا در حین غذا دادن به حیوان‌ها دچار حمله قلبی شده و بعد از آن که به زمین افتاده خوک‌ها به او حمله کرده اند.

در سال ۲۰۱۴، یک کودک نوپای چینی در اثر حمله خوک‌ها و گازگرفتگی جان باخت.

به گزارش روزنامه دیلی استار، یک خوک مادر از ترس آن که کودک نوپا به بچه‌اش آسیب نزد به او حمله می‌کند و به طرز وحشیانه‌ای کودک را می‌کشد.
در سال ۲۰۱۲ نیز یک مرد ۶۹ ساله به نام تری گارنر در اورگون ایالات متحده در نتیجه حمله خوک‌ها جان خود را از دست می‌دهد. گارنر تقریبا توسط خوک‌ها خورده شد و تنها قطعات بسیار ناچیزی از بدنش باقی مانده بود و برای پزشکان امکان شناسایی وجود نداشت.

برادر گارنر بعد از این اتفاق به پلیس گفته بود: «درست یکسال قبل از این اتفاق برادرم برایم تعریف کرد که یکی از خوک‌های مادر بعد از آنکه برادرم اشتباهی پایش را روی بچه‌اش گذاشته بود، او را گاز گرفته است. برادرم آن زمان تصمیم داشت خوک مادر را بکشد، اما بعدا گفت که پشیمان شده است.»

منبع: CNN
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید