پرنسس "دایانا" زمان مرگ باردار بوده؟

پرنسس "دایانا" زمان مرگ باردار بوده؟

آنجلا مقادیری از محتویات معده را برای آزمایش با خود به مرکز برد. او با آزمایشات خود نشان داد "دیانا" زمان مرگش هنگام تصادف باردار نبود.

کد خبر : ۶۸۰۹۳
بازدید : ۸۸۲۸
فرادید | متخصصان پزشکی قانونی توانستند با آزمایشات محتویات معده پرنسس " دایانا" ثابت کنند که او زمان مرگش سال ۱۹۹۷ باردار نبوده است.

"آنجلا گالوپ" یکی از متخصصان این حوزه در کتاب جدیدش به نام " زمانی که سگ‌ها پارس نمی‌کنند" توضیح داد که برای این ادعا ۲ نکته کلیدی در تحقیقات وجود دارد.

اول اینکه می‌توانستند خون پرنسس" دایانا" را آزمایش کنند و ببینند که آیا هورمون‌های بارداری (HCG) در خون او بوده یا نه؟ دوم اینکه محتویات معده را آزمایش کنند و به دنبال این باشند که آیا قرص ضدبارداری مصرف می‌کرده؟

بنابراین بهترین کار؛ آزمایش نمونه خونی بود که روی فرشی جلوی پای او در مرسدس پیدا کردند.زمانی که آزمایش روی خون خشک شده انجام می‌شد، آنجلا مقادیری از محتویات معده را برای آزمایش با خود به مرکز برد.

او با آزمایشات خود نشان داد "دایانا" زمان مرگش هنگام تصادف باردار نبود. طبق تحقیقاتی که از نزدیکان وی انجام شده بود همگی اظهار کردند هیچ شواهدی مبنی بر باردار بودن او وجود نداشته و آن‌ها ندیده اند.
پرنس
آنجلا گالوپ
پرنس پرنس" دیانا" در لندن- مرکز مریمتر
پرنس زمانی که "دیانا" پرنس "ویلیام" را باردار بوده
پرنس پرنس " دیانا" زمان بارداری پرنس " هری"

پرنس
صحنه تصادف در پاریس

منبع: dailymail
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید