بررسی بنزهایcla پلاک شده و گذر موقت در بازار ایران

بررسی بنزهایcla پلاک شده و گذر موقت در بازار ایران

مرسدس بنز مدعی است که طراحی این خودرو جز آئرودینامیک‌ترین طرح‌های موجود است که در کنار جذابیت بالا عملکرد بهینه را برای خودرو به همراه دارد.

کد خبر : ۶۸۱۲۹
بازدید : ۲۶۶۹

بررسی بنزهایcla پلاک شده و گذر موقت در بازار ایران

خانواده کلاس CLA مرسدس بنز شامل خودروهایکام پکت لوکس محسوب می‌شوند که از سال 2013 به بازار عرضه‌شده‌اند. اولین نسل از این خودروها با طراحی فست بک بر اساس پلتفرم‌های خانواده کلاس A و B مرسدس بنز ساخته شد که به آن‌ها کوپه 4 در نیز گفته می‌شود.

این کلاس شامل اولین سدان های دیفرانسیل جلو مرسدس بنز نیز می‌شود که در ابتدا برای بازار خرید و فروش مرسدس بنز آمریکا در نظر گرفته‌شده بود. درواقع طراحی و امکانات کلاس CLA بالاتر از خانواده A و پایین‌تر از خانواده C محسوب می‌شود. فروش مرسدس بنز کلاس CLA در سال اول از مرز 100 هزار دستگاه عبور کرده بود به همین دلیل از عرضه این کلاس به‌عنوان بهترین عرضه 20 سال اخیر مرسدس بنز نام‌بردهمی‌شود.

خودروهای کلاس CLA خیلی زود مانند تمام نقاط دنیا وارد ایران نیز شدند. به همین دلیل می‌خواهیم به بررسی بازار خریدوفروش مرسدس بنز کلاس CLA در ایران داشته باشیم تا با شرایط این خودروها در بازار ایران بیشتر آشنا شویم.

مرسدس بنز CLA 45 AMG پلاک ملی

مرسدس بنز CLA 45 AMG یکی از سریع‌ترین مرسدس بنزهایواردشده به بازار ایران است که ورود چنین خودرو سریعی به‌صورت پلاک ملی اتفاق کم‌سابقه‌ای محسوب می‌شود. این خودرو دارای بهترین موتور 2 لیتری 4 سیلندر که به توربو دوگانه اسکرول مجهز شده است. این موتور دارای خروجی شگفت‌انگیز 376 اسب بخار است که شتاب آن را از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت به کمتر از 4 ثانیه رسانده است.

این خودرو در حال حاضر بالاترین عملکرد را در بین خودروهای کلاس CLA دارد و به لطف 2 لیتری بودن موتور توانست مجوز ورود به بازار ایران را پیدا کند. خرید مرسدس بنز CLA 45 AMG این امکان را به شما می‌دهد که صاحب یکی از سریع‌ترینخودروهای موجود در ایران شوید.

ظاهر خودرو کاملاً اسپرت و تهاجمی است؛ خطوط روی بدنه حالت عضلانی نیز به خودرو داده‌اند. قسمت‌های زیادی از خودرو با تجهیزات تیتانیومی تزئین شده است که کیفیت ساخت خودرو را تا حد زیادی افزایش داده است. در داخل خودرو نیز همه‌چیز متناسب بانامAMG است و طراحی آن کاملاً اسپرت است.

بااین‌حال استفاده از چرم ظاهر لوکس خودرو را نیز حفظ کرده است. صندلی‌های اسپرت با کمربندهای اسپرت قرمز، فرمان چند عملکردی اسپرتبا پدال‌های شیفتر تعویض دنده و حالت رانندگی AMG از ویژگی‌های داخل خودرو است که نشان دهنده اسپرت بودن فضای درون مرسدس بنز CLA 45 AMG است. قیمت مرسدس بنز CLA 45 AMG پلاک ملی در حال حاضر بین 1 میلیارد و 500 تا 2 میلیارد تومان در سایت دیوار محاسبه می‌شود.

مرسدس بنز CLA250 گذر موقت

تنها خودرو گذر موقت کلاس CLA در سایت دیوار، مرسدس بنز CLA250 است. این خودرو به موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر با خروجی 208 اسب بخار مجهز شده است. مرسدس بنز CLA250 بعد از CLA 45 بهترین عملکرد فنی را در این کلاس از خود به نمایش می‌گذارد و شتاب 0 تا 100 این خودرو در حدود 6 ثانیه است.

اتاق خودرو تفاوت چندانی با مدل CLA 45 ندارد با این حال چرخ‌ها و سپر جلو در مدل AMGکاملاً متمایز است. با این حال ظاهر این خودرو نیز مانند تمام خودروهای کلاس تهاجمی و اسپرت است. در امکانات داخلی نیز تفاوت چندانی بین این دو مدل دیده نمی‌شود و تنها تجهیزات اضافی AMG در CLA 45 است که تفاوت آن‌ها را در ظاهر مشخص می‌کند.

مرسدس بنز مدعی است که طراحی این خودرو جز آئرودینامیک‌ترین طرح‌های موجود است که در کنار جذابیت بالا عملکرد بهینه را برای خودرو به همراه دارد. در حال حاضر این خودرو به همراه سایر اعضای این کلاس ازلحاظ قیمتی در کنار خانواده کلاس C مرسدس بنز جزو ارزان‌ترین خودروهای این کمپانی آلمانی محسوب می‌شوند.

به همین دلیل قیمت مرسدس بنز CLA250 گذر موقت در مدل 2014 در سایت دیوار تنها 300 میلیون تومان است که در نمونه‌های بعد از سال 2012 می‌توان گفت که ارزان‌ترین خودرو مرسدس بنز در ایران محسوب می‌شود. مرسدس بنز CLA250به‌عنوان یک خودرو اسپرت با ظاهری جذاب و 4 درب انتخاب بسیار خوبی در بازار ایران محسوب می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید