سال‌ها شکنجه در «خانه‌ی وحشت»

سال‌ها شکنجه در «خانه‌ی وحشت»

آن‌ها به پلیس گفتند که طی این سال‌ها از سوی والدین خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، به آن‌ها غذا داده نشده و در قفس نگه داری شده اند.

کد خبر : ۶۸۲۱۸
بازدید : ۱۸۲۳
فرادید | یک زوج اهل کالیفرنیا به خاطر سال‌ها آزار و شکنجه‌ی ۱۳ فرزند خود شامل غل و زنجیر کردن آن‌ها به تخت و گرسنه نگه داشتنشان، روز جمعه در دادگاهی در این ایالت آمریکایی گناهکار شناخته شدند.

دیوید و لوئیز ترپین، از سوی دادگاه عالی ریورساید، در ۱۴ مورد شامل بی رحمانه رفتار کردن نسبت به دختربچه‌ی نوپایشان، و زندانی کردن فرزندانشان در خانه‌ای موسوم به «خانه‌ی وحشت»، که از بیرون بسیار مرتب به نظر می‌رسید، اما در واقع یک زباله دانی بود که بوی تعفن ناشی از فضولات انسانی آن را به مکانی غیر قابل تحمل تبدیل کرده بود، گناهکار شناخته شدند.
۲۵ سال زندان برای زوج «خانه‌ی وحشت»

این زوج در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ و به دنبال فرار فرزند ۱۷ ساله شان از خانه و تماس او با پلیس دستگیر شدند. این دختر ۱۷ ساله گفته بود، دیگر طاقت دیدن خواهرها و برادرش را در وضعیتی اسفبار و در حالی که به تخت غل و زنجیر شده بودند، نداشته است. در هنگام رسیدن پلیس دو تا از بچه ها با عجله از تخت باز شده بودند اما یکی دیگر از بچه ها هنوز به تخت بسته بود.
بچه ها به قدری دور از اجتماع نگه داری شده بودند که برخی از آن ها از پلیس و نقش آن در جامعه بی اطلاع بودند.
با اینکه والدین آن ها گفته بودند که در خانه به آن ها آموزش می دهند، اما بزرگترین فرزند آن ها تا کلاس سوم درس خوانده بود و یک فرزند دیگر به سختی الفبا را بلد بود.

این خانواده در شهر پریس، در ۹۶ کیلومتری لس آنجلس، زندگی می‌کردند. در هنگام دستگیری فرزندان آن‌ها در فاصله‌ی سنی بین ۲ تا ۲۹ سال و به دلیل سوء‌تغذیه همگی زیر وزن طبیعی بودند-تا جایی که دور بازو‌های دختر ۱۱ ساله‌ی این زوج به اندازه‌ی دور بازوی یک نوزاد بود -- و ماه‌ها بود که حمام نکرده بودند.
آن‌ها به پلیس گفتند که طی این سال‌ها از سوی والدین خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، به آن‌ها غذا داده نشده و در قفس نگه‌داری شده اند.
۲۵ سال زندان برای زوج «خانه‌ی وحشت»

دوید ترپین بعد از شنیدن رای دادگاه هیچ واکنشی نشان نداد، اما همسرش قرمز شد و شروع به گریه کردن کرد. بر طبق رای دادگاه این زوج باید ۲۵ سال را در زندان بگذرانند.

دادستان منطقه‌ی ریورساید، مایک هسترین، گفت: «متهمان زندگی افرادی را نابود کرده اند، بنابراین کاملا عادلانه است که معادل افرادی که قتل درجه‌ی یک انجام داده‌اند، محاکمه شوند.»

دیوید ترپین، ۵۷ ساله، به عنوان مهندس برای دو شرکت آمریکایی کار می‌کرد. لوئیز ترپین، ۵۰ ساله، خانه دار بود. این خانواده زندگی شبانه داشتند و در طول مدت روز می‌خوابیدند که همین سبب شده بود همسایه‌ها اطلاعات چندانی از آن‌ها نداشته باشند.
بچه ها در طول زندگی شان یک بار به مکان هایی مثل دیسنی‌لند سفر کرده بودند اما مابقی عمرشان در «خانه ی وحشت» سپری شده بود. دیوید و لوئیز به فرزندانشان گفته بودند به دلیل رفتارهای بی‌ادبانه و دزدی غذا در جهت تنبیه در این وضعیت نگهداری خواهند شد.

منبع: cbs
ترجمه: فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید