فال روزانه 6 اسفند

کد خبر : ۶۸۳۰۳
بازدید : ۱۱۷۶
فروردین / Aries

امروز باید مه غلیظی از افراد، مکان‌ها و قرار‌ها را برطرف کنید؛ در نتیجه به جزییات فکر کنید. برای این کار باید از مهارت‌های ارتباطی عالی خود بهره بگیرید؛ دیپلماسی چیزی نیست که شما را بترساند، بنابراین با لبخند کارتان را پیش ببرید. وقتی نقش میانجیگر را برعهده دارید، باید طرفین را تشویق کنید که خودشان با هم کار‌ها را پیش ببرند. تخصص شما، مرتبط کردن اشخاصی است که در قطب‌های مخالف هم قرار دارند.

اردیبهشت/ Taurus

به محض اینکه امروز بیدار شوید، تغییری را در فضا حس خواهید کرد؛ نور خورشید بیشتر است، اکسیژن تازه‌‍تر است و آزادتر هستید. دیشب، موانعی که فکر می‌کردید امروز سر راهتان خواهد بود، رفتند پی کارشان. کنسلی‌ها، به تعویق افتادن‌ها و فراموشکاری دوستانتان باعث می‌شود که امروز وقتتان آزاد شود و بنابراین می‌توانید به کاری بپردازید که واقعاً دوست دارید. ایده‌های بزرگ شما بالاخره قدری فضای تنفس پیدا می‌کنند و در چنین شرایط مثبتی به سرعت رشد می‌کنید.

خرداد/ Gemini

شراکتی دارید که به سوی وضعیتی مطلوبی پیش می‌‎رود. همچنین افراد بسیار ویژه‌ای در زندگی خود دارید که قدردان وجود شما هستند. طرز گوش دادن شما و نرمی‌ای که با آن مشورت خود را بیان می‌کنید، حقیقتاً خاص است و هیچ یک از دوستان شما به این موضوع بی‌توجه نیست. امروز، خبر می‌رسد که چیزی که شما به شروعش در زندگی فردی دیگر کمک کردید، به زیبایی در حال رشد کردن است. احترام شما برای سایرین، شدیداً ملموس است.

تیر/ Cancer

در یک دسته گل زیبا، اولین گلی که توجه شما را جلب می‌کند، آنی نیست که بی‌نقص است. بلکه گلی که قدری رنگش پریده یا گلبرگی که قدری خمیده است که توجه شما را به خود جلب می‌کند و برایتان الهام‌بخش می‌شود. این ایدۀ زیبایی تراژیک را در طول امروز همراه خود داشته باشید و متوجه باشید که نقصان‌ها حقیقتاً چقدر می‌توانند الهام‌بخش باشند. بیاموزید که چطور آنچه را زشت می‌دانستید بپذیرید؛ آن را به خاطر نوع تازه‌ای جذابیت زیبایی‌شناسانه در آغوش بکشید. امروز به غیرمعمولی‌ها دلگرم شوید.

مرداد / Leo

امروز بیش از هر زمان دیگری، مناسبات شما با اطرافیانتان، میزان خوشحالیتان در زندگی را دیکته خواهند کرد. در حال حاضر، نیاز دارید که با افرادی که هر روز با ایشان تعامل دارید، ارتباط‌های معنادار ایجاد کنید. بیشتر لبخند بزنید و بیشتر راجع به اینکه که هستید با ایشان در میان بگذارید. به پرسش‌ها با صداقت جواب دهید. در یک شرایط کاری، تعریف کردن یک ماجرای شخصی هیچ ایرادی ندارد. خود را به بخش بزرگتری از جمعی که در آن قرار دارید بدل کنید؛ شما شایستۀ ملحق شدن به خوشگذرانی و رفاقت‌ها هستید.

شهریور/ Virgo

احساس می‌کنید که تخیلتان به قدری جوان شدن نیاز دارد؟ اگر اینطور است، به دنبال چیز‌هایی بروید که شما را به هیجان می‌آورند و کنجکاویتان را قلقلک می‌دهد. اگر به جا‌های درست سرک بکشید، چیز‌هایی پیدا خواهید کرد که موجب رضایتتان می‌شود. از اینکه چیزی که فکر می‌کردید مدت‌ها پیش حل شده، ناگهان ظاهراً دوباره در حال داغ شدن است، غافلگیر نشوید. از این چرخش اوضاع غیرمنتظره استفاده کنید؛ این راهی عالی است برای اینکه هورمون‌های خلاقیت خود را دوباره ترشح کنید.

مهر/ Libra

تغییری تازه در زندگی شما چند موج را در زندگی روزمرۀتان رقم زده است؛ اگر به دنبال آرامش بیشتر و سردرد کمتر هستید، باید بیشتر به سلامت جسمی و عاطفی خود بها دهید. به دنبال انواع تازه و آرامتر ورزش جسمانی باشید که به شما اجازه دهد تا قدری درون‌نگری داشته باشید. از دوستان خود نظرشان را در مورد اینکه چطور فضایی آرامتر را ایجاد کنید، بپرسید. دکوراسیون منزل و حتی قدری دستی به سر و روی منزل کشیدن می‌تواند کمک کند، در نتیجه چند تغییر خلاقانه در محیط اطرافتان ایجاد کنید.

آبان/ Scorpio

امروز در معاملات تجاری یا مالی به ندای قلبتان گوش دهید. هر قراردادی که پیش‌رویتان قرار گیرد بسیار ریز نوشته شده و شما باید تک تک کلماتش را بخوانید. مشکلاتی که بیرون بزنند، به راحتی قابل شناسایی خواهند بود، و به راحتی قابل حل. شما اینجا مسئول هستید، در نتیجه اجازه ندهید کسی شما را هول کند. بینش شما ارزشمندترین دارایی شماستف پس آن را قدر بدانید و از آن همچون هر عضلۀ دیگری استفاده کنید.

آذر/ Sagittarius

اگر رویتان را از حواس‌پرتی‌های فعلیتان برگردانید، رضایت بیشتری امروز نصیبتان خواهد شد، در نتیجه خانۀ بهم‌ریختۀتان را فراموش کنید، و قسطهایتان را فراموش کنید و همسایۀ مزاحم و پرسروصدایتان را بی‌خیال شوید. در عوض، اگر قدری به جنبۀ روشن زندگی نگاه کنید، ابری از انرژی مثبت ایجاد خواهید که می‌تواند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها سایه‌اش بالای سرتان باشد. برخی اوقات، تنها چیزی که برای اینکه حالتان خوب باشد نیاز است، این است که خودتان بخواهید.

دی/ Capricorn

در فال روزانه شما آمده است که، وقتی که شلوغی زندگی محو می‌شود اتفاق بامزه‌ای می‌افتد: ناگهان چیز‌هایی به چشمتان می‌آید که قبلاً هرگز به آن‌ها توجه نکرده بودید. امروز چیز‌های زیادی می‌بارد، و در نتیجه ممکن است تمرکز کردن برایتان مشکل باشد؛ چیز‌ها یا آدم‌هایی که دیگران به آن‌ها عادت کرده‌اند، حواس چشم شما را پرت می‌کنند. مهم است که امروز حواستان به سطح باشد؛ به دنبال معنا چالۀ عمیق نکنید. گاهی اوقات چیز‌ها همانی هستند به نظر می‌رسند.

بهمن/ Aquarius

در حال حاضر ممکن است داشتن تصویر روشنی از زندگی برایتان دشوار باشد. در نتیجه برای اینکه تصویر کلی هر چیز کوچکی را بدست آورید، وسواس به خرج ندهید. شما در اوج کار هستید، تخصصتان را انجام می‌دهید و بیش از همیشه احساس توانایی می‌کنید. فقط سرتان را پایین بیندازید و پیش بروید. ایستادن و بیرون کشیدن ممکن است وسوسه‌کننده باشد، اما این کار پیوستگی کار را بر هم می‌زند و شما به آنچه که می‌خواهید نخواهید رسید. الان وقت تجزیه و تحلیل نیست، پس بهتر است بی‌خیال شوید.

اسفند/ Pisces

امروز کاری کنید که نیاز به جرئت داشته باشد. این کار می‌تواند مثلاً این باشد که خودتان را تنها به شام دعوت کنید، یا جلوی جمع حرف بزنید، یا دل به دریا بزنید از کسی چند وقتی است خوشتان آمده بخواهید که با شما بیرون بیاید. اینکه خودتان را در شرایطی که از نظرتان ایده‌آل نیست قرار دهید، یکی از سریعترین راه‌ها برای رشد کردن است. شما در آستانۀ یک فرصت فوق‌العاده قرار دارید و باید به اینکه بدون لحظه‌ای تردید وارد ورطه شوید عادت کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید