تست الکل فرهاد مجیدی جنجالی شد

تست الکل فرهاد مجیدی جنجالی شد

همه فرهاد مجیدی را در فوتبال می‌شناسند و در این ٤٢ سال یکبار هم سمت دود و قلیان و مشروبات الکلی نرفته‌ام. من اصلا مشکلی برای اجرای قانون ندارم، از من تست خواستند و من آن را انجام دادم و حتی ماشین من را هم به دلیل سرعت توقیف کردند.

کد خبر : ۶۸۴۲۵
بازدید : ۷۸۶۱
فرهاد مجیدی در صفحه شخصی خود ویدئویی منتشر کرد که جر و بحثش را با پلیس راهور در حاشیه اتوبان نشان می‌داد. حاشیه‌های انتشار این ویدئو به اندازه‌ای بود که رئیس پلیس راهور تهران وادار کرد تا عکس‌العمل نشان دهد و از مأمور خود دفاع کند.
پس از آن، فرهاد مجیدی، مربی تیم استقلال نیز رفتار مهماندار را طبیعی توصیف کرد که می‌خواسته از منافع سازمانی خود دفاع کند. مجیدی گفت: ای کاش ایشان در کنار این دفاع که معلوم است فقط به گزارش مأمور خود بسنده کرده، به نکات دیگری هم توجه می‌کرد.

حمایت از سرباز و نیرو وظیفه یک فرمانده است، اما بهتر است نحوه برخورد هم فرهنگ سازی شود. من دنبال رنگی کردن پلیس نیستم و ما همیشه برخورد خوب دیده‌ایم اینبار هم به خاطر اجرا و اعمال قانون تا ساعت دو نصف شب تا انتقال به پارکینگ منتظر ماندم.

شب گذشته چه اتفاقی افتاد؟
فرهاد مجیدی درگیری با پلیس راهور را چنین توصیف کرد: شب گذشته پس از اینکه از اهواز بازگشتیم، به سمت منزلم در حال حرکت بودم که ماشین پلیس راهور به من ایست داد و با توجه به این دستور توقف من ماشین را نگه داشتم و ایستادم. مأمور راهور از من درخواست کرد که تست الکل بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

مجیدی گفت که اصلاً در برابر تست الکل مقاومت نکرده و آنچه مأمور راهور گفته صحت ندارد. مجیدی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت: «او هم درخواست تست الکل را داد که من تمکین کردم و هم مدارک ماشین را از من گرفت. اما در ادامه او بی‌ادبانه با من صحبت کرد و من از او خواستم که نوع صحبتش را درست کند و به خاطر همین از نحوه گفتار و برخورد او فیلم گرفتم.»
فرهاد مجیدی در ادامه مصاحبه‌اش گفت: همه فرهاد مجیدی را در فوتبال می‌شناسند و در این ٤٢ سال یکبار هم سمت دود و قلیان و مشروبات الکلی نرفته‌ام. من اصلا مشکلی برای اجرای قانون ندارم، از من تست خواستند و من آن را انجام دادم و حتی ماشین من را هم به دلیل سرعت توقیف کردند.

همین‌جا جا دارد از سردار رحیمی فرمانده تهران بزرگ، سردار بیات و سایر زحمت کشان در ناجا تشکر کنم و این را هم بگویم این نحوه برخورد با مردم با آن ادبیات که در فیلم موجود است درست نیست.

نحوه برخورد و حرکات دست این مأمور پلیس من را یاد دعوا‌های کوچه خیابانی انداخت. ایکاش آقای مهماندار در مورد این گونه رفتار که شایسته پلیس ایرانی نیست صحبت می‌کردند. اعتراض من فقط به نحوه برخورد و ادبیات مامور بود نه قانون. اجرا و اعمال قانون برای همه لازم است، اما در کمال ادب و احترام.

یادمان نرود دوربین مجهز‌تر و قوی تری مربوط به خدای بالای سرمان هست که از همه دوربین‌ها شفاف تراست. من فقط احساس وظیفه کردم تا اطلاع رسانی کنم تا با رفتار زننده بعضی از افراد، زحمات عزیزان ناجا نادیده گرفته نشود.
ماجرای شب گذشته در صفحه فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی بعد از مشاجره با مأمور پلیس راهور و انتقال خودرویش به پارکینگ پلیس در صفحه شخصی خود این پست‌ها را منتشر کرد
تست الکل فرهاد مجیدی جنجالی شد
تست الکل فرهاد مجیدی جنجالی شد
پلیس پرسپولیسی بود؟
فرهاد مجیدی عکس جالبی دیگری هم در صفحه شخصی خودش منتشر کرد.
تست الکل فرهاد مجیدی جنجالی شد

در ادامه حواشی مربوط به درگیری دیشب پلیس ناجا و فرهاد مجیدی، ساعاتی قبل این پلیس پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و گفت که به وظیفه خودش عمل کرده و هرکس دیگری هم بود این کار را انجام می‌داد. حالا، اما در اتفاق جالبی فرهاد مجیدی عکس زیر را منتشر کرده و اعتقاد دارد این پلیس پرسپولیسی است و هنگام گذاشتن آن پست سایر عکس‌های خود را پاک کرده!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید