معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

مصرف این ترکیب برای سلامت کلیه‌ها بسیار مفید است و باعث راحتی دفع سموم از بدن می‌شود و چربی‌های اضافی را می‌سوزاند.

کد خبر : ۶۸۴۳۴
بازدید : ۸۲۶
فرادید | ترکیب آب لیمو و جوش شیرین همیشه بحثی هیجان انگیز و پراز سؤال در طب سنتی و گیاهی بوده. از قدیم گفته اند که خواص ترکیب این دو و شربتی که از آن درست می‌شود بسیار مفید است.

بسیاری از غذا‌ها و دارو‌های ضد سرطان، خواص آنتی اکسیدانی دارند و جزء مواد قلیایی به شمار می‌آیند. به یاد داشته باشید که جوش شیرین و آب لیمو و برخی مواد غذایی مثل گوجه فرنگی، توت فرنگی و هلو یا انگور این خواص (قلیایی- آنتی اکسیدانی) را دارند. در یک رژیم غذایی خوب و سالم از این مواد استفاده می‌کنند که به بهبود سلامت بدن بسیار کمک می‌کنند، اما نمی‌توان گفت که ۱۰۰ درصد هم می‌توانند با بیماری‌ها مقابله کنند.

در ادامه به شما خواهیم گفت: ترکیب آب لیمو و جوش شیرین چه خواصی برای بدن دارند:
معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

۱- این ترکیب قلیایی است
وقتی شما از مخلوط آب لیمو و جوش شیرین استفاده می‌کنید، درواقع محیط بدنتان را قلیایی کرده اید و این راهی است برای مبارزه با اسیدی شدن اندام‌های بدن.

اسید در هر عضوی از بدن که باشد باعث بروز مشکلاتی در همان ناحیه می‌شود. مصرف این ترکیب برای سلامت کلیه‌ها بسیار مفید است و باعث راحتی دفع سموم از بدن می‌شود و چربی‌های اضافی را می‌سوزاند.
معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

۲- تقویت سیتم گوارشی
لیمو حاوی مواد بسیار مفیدی برای سلامت بدن است. یکی از آن‌ها کمک به هضم بهتر غذا در معده است. اگر آب لیمو را با جوش شیرین ترکیب کنید و بنوشید سیستم گوارشی تقویت می‌شود و به دلیل قلیایی بودنش به افتادگی فتق هم کمک می‌کند. البته نباید فراموش کرد که اگر رفلکس معده هم دارید این ترکیب بسیار برای درمان آن بسیار عالی است. (رفلکس معده حالتی است که در آن اسید هیدرولیک از مری به سمت معده حرکت می‌کند و سبب ناراحتی و درد در این قسمت می‌شود.)
معجزه ترکیب آب لیمو و جوش شیرین

۳- خاصیت پاک کنندگی دارد
شربت آب لیمو و جوش شیرین کبد را پاک می‌کند و مقدار مناسبی از ویتامین C.، پتاسیم، آنتی اکسیدان‌های لازم روزانه بدن را تأمین می‌کند.

۴- تنظیم کننده فوق العاده قوی
منظور مااز اینکه این ترکیب تنظیم کننده قوی‌ای است چیست؟
آب لیمو و جوش شیرین میزان کلسترل بد بدن را تنظیم می‌کندو باعث بهبود سلامت قلبی و عروقی می‌شود.

این شربت چگونه تهیه می‌شود و موارد احتیاطی آن کدام است؟
آمادگی سازی این ترکیب بسیار آسان است به این صورت که در یک لیوان آب معدنی گرم شده یک قاشق غذا خوری جوش شیرین و آب نصف لیمو را به آن اضافه کنید. این شربت را هر روز صبح قبل از خوردن صبحانه بخورید و برای ۲ هفته انجام دهید سپس ۲ هفته وقفه ایجاد کنید. این نوشیدنی هرچه سم در بدن باشد را خارج می‌کند.

موارد احتیاط
- مصرف بیش ازحد این نوشیدنی باعث قلیایی شدن بدن خارج از حد لازم می‌شود
- یادتان باشد اگر التهاب معده دارید این درمان برای شما مناسب نیست
- افرادی که فشار خون بالا دارند و یا از مشکلات قلبی رنج می‌برند از مصرف این نوشیدنی خودداری کنند

آیا این معجون برای درمان سرطان هم مفید است؟
در حال حاضر مطالعات این نظریه را تأیید نمی‌کنند. این ترکیب اگرچه خواص زیادی دارد و یک آنتی اکسیدان قوی است، اما همانطور که در بالا هم اشاره شد در برخی موارد با احتیاط مصرف شود.
منبع: steptohealth
ترجمه: فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید