مظنه آپارتمان در بهترین نقطه اندیشه

مظنه آپارتمان در بهترین نقطه اندیشه

قیمت خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه مانند فاز 3 نسبت به فازهای دیگر بیشتر است. طبق آمار به دست آمده از شهر اندیشه فاز یک بهترین موقعیت را از نظر اقتصادی و تجاری برای سرمایه گذاری دارد

کد خبر : ۶۸۴۴۳
بازدید : ۱۱۳۱۱

مظنه آپارتمان در بهترین نقطه اندیشه

شهر اندیشه در 20 کیلیومتری غرب استان تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار گرفته است و از لحاظ تقسیمات کشوری جزء شهرستان شهریار محسوب می‌شود. این شهر تا میدان آزادی 30 کیلومتر فاصله دارد. اندیشه، از شهرهای تازه‌ساز حومه تهران در سال‌های اخیر جمعیت گسترده‌ای را از کلان‌شهرها به سوی خود کشانده است.

فازهای شهرک اندیشه

اولین خانه‌های اندیشه در سال 63 کلنگ خوردند و در 16 سال بعد از آن این شهرک پر از خانه ویلایی شد. با استقبال خریداران از سکونت در اندیشه این خانه‌ها به آپارتمان‌های سه‌طبقه تبدیل و روز به روز جمعیت بیشتری به خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه ترغیب شدند. اندیشه 6 فاز دارد. البته در حال حاضر فاز یک از شهر اندیشه جدا شده و در زیرمجموعه شهرداری شهریار قرار گرفته است.

روند رشد جمعیت در فاز یک

در میان فازهای اندیشه، فاز یک با 100 هزار نفر ساکن، بیشترین جمعیت را دارد. از سال ١٣۶٧ به بعد زمین‌های این منطقه در متراژهای 500 و 1000 متری به فرهنگیان آموزش و پرورش واگذار و افزایش جمعیت مهاجر به این منقطه موجب افزایش ساخت و ساز آپارتمانی شد. قدمت فاز 1 اندیشه به ‌پیش از انقلاب می‌رسد. ساختار این فاز بر مبنای اصول شهرسازی سنتی شکل گرفته و منظم و شطرنجی است. در ادامه کیفیت سکونت و نرخ خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه بررسی می‌شود.

فاز یک چه امکاناتی دارد؟

در این فاز سرانه امکانات آموزشی با میزان جمعیت متناسب است و اکثر مدارس دولتی هستند. پارک، فضای سبز، اماکن ورزشی هم به اندازه کافی دسترس اهالی است. برای مثال می‌توان به پارک ولایت اشاره کرد که فضای سبز وسیعی دارد. برای تامین مایحتاج روزانه هم سوپرمارکت‌های محلی به ساکنین خدمات ارائه می‌کنند و هم‌چنین میدان میوه و تره‌بار در منطقه موجود است. تعدادی زیادی هم رستوران اعم از فست‌فود و سنتی و کافه در نقاط مختلف محله پراکنده شده‌اند.

نرخ مسکن در فاز یک

قیمت خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه مانند فاز 3 نسبت به فازهای دیگر بیشتر است. طبق آمار به دست آمده از شهر اندیشه فاز یک بهترین موقعیت را از نظر اقتصادی و تجاری برای سرمایه گذاری دارد. طبق آگهی‌های سایت دیوار، در فاز یک آپارتمان نوساز حدودا 4 تا 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 90 متری دوخوابه و نوساز، 378 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پارکینگ، آسانسور، سرامیک باکیفیت، نورگیری مناسب از ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان شخصی‌ساز است.

واحدهای مجلل

برای واحدهای مجلل قیمت خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه به 5 میلیون تومان هم می‌رسد. مثلا 90 متری نوساز و دوخوابه دیگری در فاز یک، 446 میلیون تومان آگهی شده است. در عکس‌های آگهی، نمای لوکس و زیبای این ساختمان به چشم می‌خورد. این واحد پارکینگ، انباری، آسانسور، کابینت های‌گلس، گاز رومیزی، هود لمسی، پکیج، سیستم گرمایش از کف و خلاصه امکانات کاملی دارد. با مراجعه به سایت دیوار می‌توانید تعداد زیادی آگهی فروش آپارتمان در فاز یک را بررسی کنید. البته تعداد واحدهای زیر 100 متر به مراتب بیشتر از معدود گزینه‌های بالای این متراژ است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید