زن آرایشگر طراح سرقت مسلحانه

زن آرایشگر طراح سرقت مسلحانه

زن آرایشگر که می‌دانست مشتری اش همیشه مقدار زیادی طلا همراه خود دارد نقشه سرقت مسلحانه از وی را طراحی کرد.

کد خبر : ۶۸۶۷۰
بازدید : ۱۵۱۸۶
زن آرایشگر طراح اصلی سرقت مسلحانه
زن آرایشگر که می‌دانست مشتری اش همیشه مقدار زیادی طلا همراه خود دارد نقشه سرقت مسلحانه از وی را طراحی کرد. سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان گفت: چندی قبل گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع «الزهرا» در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران پلیس در محل خانمی به آن‌ها مراجعه کرد و گفت: در آرایشگاه نشسته بودم که ناگهان یک مرد و زن با لباس محلی وارد شده و با تهدید اسلحه گرم مقدار ۸۰ مثقال طلا و جواهراتی که در کیفم بود را سرقت کرده و متواری شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به تحقیق از کارکنان آرایشگاه پرداخته و متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آن‌ها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی محرز شد وی طراح این سرقت بوده و با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با اقدامات فنی و تخصصی بالاخره زن آرایشگر اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن خانم که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه داشتن طلا و جواهرات را به همدستانم اطلاع داده و در را به روی آن‌ها باز کردم.

سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه با دستگیری این فرد مقداری از طلا‌های سرقت شده توسط خواهر وی تحویل پلیس شد، اظهار داشت: تلاش برای دستگیری همدستان این زن و کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید