سکونت در گیشا؛ به چه قیمتی؟

سکونت در گیشا؛ به چه قیمتی؟

گیشا مانند جزیره‌ای است که همه نیازهای ساکنینش را برآورده می‌سازد. به همین علت اهالی شاید تنها برای کار یا دیدن دوستان و آشنایانشان پای خود را از محله بیرون بگذارند.

کد خبر : ۶۸۸۶۴
بازدید : ۹۱۵۹

سکونت در گیشا؛ به چه قیمتی؟

کوی نصر شاید به گوش خیلی‌ها غریبه‌ باشد اما پل گیشا را همه می‌شناسند، محله وسیعی در منطقه دو که به دلیل ساختار منظم و دقیق کوچه‌ پس‌کوچه‌هایش آن را سرزمین شطرنجی نیز می‌نامند. اصالت و قدمت گیشا از یک سو و دسترسی فوق‌العاده این محله به اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر باعث سرریز جمعیت در سال‌های اخیر به این محدوده شده است.

همچنین با توجه موقعیت استراتژیک این منطقه از نظر نزدیکی به مرکز پایتخت، آب و هوای مطبوع، وجود بوتیک‌ها و پاساژهای کوچک و بزرگ و ... احتمالا انتظار بالا بودن قیمت‌های خانه و آپارتمان را خواهید داشت اما مسئله همینجاست. قیمت آپارتمان در گیشا در سطح متوسطی قرار دارد و علاوه بر این موضوع در گیشا آپارتمان‌هایی پیدا می‌شود که قیمتی باورنکردنی دارند.

گیشا مانند جزیره‌ای است که همه نیازهای ساکنینش را برآورده می‌سازد. به همین علت اهالی شاید تنها برای کار یا دیدن دوستان و آشنایانشان پای خود را از محله بیرون بگذارند. فقط کافی است یک بار گشتی در گیشا بزنید تا با چشم‌های خودتان از وفور درمانگاه، فروشگاه، فست فود، کافه، رستوران و ... در اینجا آگاه شوید.

اما همانطور که بالاتر گفته شد خانه‌های گیشا با بودجه‌های متفاوتی به رهن و اجاره، خرید یا فروش می‌رسند. وسعت این محله از دلایل اولیه این قیمت‌گذاری است. برای مثال خیابان‌های زوج گیشا گویا گران‌تر از خیابان‌های فرد هستند. همچنین هر چه به سمت شمالی محله یعنی اتوبان حکیم و بوستان گفت‌و‌گو نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت آپارتمان و خانه در گیشا نیز بالاتر می‌رود. به این چند مورد که از میان آگهی‌های سایت دیوار گلچین شده‌اند، دقت کنید:

رهن و اجاره آپارتمان در گیشا

رهن و اجاره خانه این روزها بیشتر از خرید و فروش متقاضی دارد. در میان آگهی‌های سایت دیوار نیز این مسئله صدق می‌کند.

در این سایت آپارتمانی 80 متری، در یکی از فرعی‌های زوج گیشا با دو سال سن ساخت، فول امکانات و دو خوابه با 150 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه دو میلیون تومان اجاره آگهی شده است. همچنین در مورد دیگری 160 متر آپارتمان سه خوابه و 15 ساله در فرعی زوج این محله و با امکاناتی از قبیل دو پاسیو مسقف و آماده به تحویل با ودیعه 130 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه سه میلیون و 500 هزار تومانی، قابل معامله است.

رهن کامل آپارتمان در گیشا نیز در سایت دیوار چندین آگهی به خود اختصاص داده است. مثلا در این سایت آپارتمان 70 متری، دو خوابه با 5 سال سن ساخت با 185 میلیون تومان ودیعه قابل رهن کامل است. همچنین واحدی 135 متری در خیابان‌های زوج گیشا با 15 سال سن ساخت 300 میلیون تومان ودیعه می‌خواهد.

خرید و فروش آپارتمان در گیشا

اطلاع از آخرین تغییرات قیمت خرید و فروش آپارتمان در گیشا کار چندان راحتی نیست اما با مراجعه به سایت دیوار و جست‌و‌جو در بخش املاک و به صورت ریزتر قسمت فروش خانه و آپارتمان می‌توان تا حد زیادی به قیمت‌ها پی برد. به عنوان مثال در این سایت واحدی 135 متری، سه خوابه، با 10 سال سن ساخت و بازسازی شده در خیابان 20 گیشا که ظاهرا بهترین خیابان این محله است، دو میلیارد و 565 میلیون تومان به فروش می‌رسد، یعنی دقیقا متری 19 میلیون تومان. در آگهی دیگری آپارتمانی 75 متری با یک سال سن ساخت، از قرار هر متر 17 میلیون و 500 هزار تومان در خیابان پنجم گیشا به فروش می‌رسد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید