برنامه‌های تکراری تلویزیون برای سال تحویل

برنامه‌های تکراری تلویزیون برای سال تحویل

امسال هم علی ضیا، ژیلا صادقی، احسان علیخانی و امیرحسین مدرس میزبانان تکراری لحظه تحویل سال هستند

کد خبر : ۶۸۸۸۶
بازدید : ۲۹۲۶
برنامه‌های تکراری تلویزیون برای سال تحویل
ویژه‌برنامه‌های تحویل سال همواره از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بوده و مخاطبان تلویزیون با اشتیاق این برنامه‌ها را دنبال می‌کنند. این برنامه‌ها از این‌رو که جزو معدود مواردی هستند که باعث می‌شوند تلویزیون در رقابت با رقبای ماهواره‌ای‌اش دست بالا را داشته باشد، از این نظر هم واجد اهمیت شمرده می‌شوند...

امسال هم به سیاق سال‌های اخیر تقریبا تمام شبکه‌ها با ویژه‌برنامه‌ای اختصاصی به استقبال سال نو خواهند رفت؛ شاید با اکسیر تنوع بتوانند رضایت تماشاگران تلویزیون را جلب کنند. با این‌که در ترکیب مجریان تغییر چندانی حاصل نیامده و امسال هم مثل پارسال مجریانی، چون علی ضیا، ژیلا صادقی، احسان علیخانی و امیرحسین مدرس اجرا‌ها را در شبکه‌ها برعهده گرفته‌اند.

ویژه‌برنامه شبکه یک را علی ضیا اجرا خواهد کرد. او که برنامه‌اش از دیشب آغاز شده، به مدت پنج شب از ساعت ١٠ شب به بعد میزبان بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان، چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، خانواده شهدا و البته ۱۱ چهره مردمی طرح انتخاب چهره برتر سال خواهد بود.

در شبکه دو ژیلا صادقی برنامه «پل فروردین» را اجرا خواهد کرد. پل فروردین مستندی ترکیبی است که در هر قسمت با یک چهره مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی همراه می‌شود و با او به یکی از روستا‌های ایران سفر می‌کند. سپس میهمان در برنامه حاضر می‌شود و درباره این مستند، روستا‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران سخن می‌گوید.

ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه سه نیز با احسان علیخانی است. این ویژه‌برنامه قرار است با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور پخش شود.
در شبکه چهار نیز امیرحسین مدرس، مجری تحویل سال این شبکه خواهد بود. در این برنامه علاوه بر گفت‌وگوی امیرحسین مدرس با اهالی ادب و فرهنگ، تله‌تئاتر‌های کوتاه طنز، گزارش‌های شاعرانه مردمی، همه چیز درباره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی، گفت‌وگوی‌های کوتاه با مفاخر ادبی و هنری پخش می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید