چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

اگر ضخامت نخ دندان کم است، می‌توان نخ را یک دور بیشتر به دور بازوی نگهدارنده پیچید. برای این کار، کافی است به جای ۱۲ سانتی‌متر، ۲۴ سانتی‌متر از نخ را بیرون آورد.

کد خبر : ۶۸۹۹۵
بازدید : ۱۰۹۹۶

روش استفاده از نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل

چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل وسیله‌ای است که کشیدن نخ دندان را راحت‌تر کرده است. شیوه کشیدن نخ دندان بوسیله مینا ویسل بسیار ساده است. کافی است نخ را از بین دو بازوی نگهدارنده رد کرده و نخ بین دو بازو را با رد کردن از بین دندان‌ها، برای تمیز کردن دندان مورد استفاده قرار داد.

نخ دندان مینا ویسل یک وسیله U شکل دارای بدنه‌ای ارگونومیک و دو بازوی جدا است که در یک سمت بدنه قرار دارند و انتهای هر 2 بازو آزاد است. شکل بازوها در این وسیله طوری طراحی شده است که نسبت به بدنه دارای مقداری انحنا هستند؛ به نحوی که در انتهای بازوها تقریبا زاویه 90 درجه با بدنه تشکیل می‌دهند که در هنگام نخ دندان کشیدن، کاملا مناسب و کاربردی است.

استفاده از مینا ویسل برای کشیدن نخ دندان بسیار ساده است. در ادامه شیوه کشیدن نخ دندان به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل بیان می‌شود:

ویدئوی آموزشی استفاده

چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

  • نخ دندان مینا ویسل را از جعبه بیرون آورده. مقداری از نخ دندان را که از محفظه سبز رنگ بیرون آمده است را گرفته. حدود ۱۲ سانتی‌متر از نخ را بیرون کشیده، نخ را به دور برآمدگی نگهدارنده قارچی شکلی که به روی بدنه قرار دارد سه بار باید پیچید.
  • باید دقت کرد که در نخ به میزان مناسبی محکم باشد. ادامه نخ را از دو روی دو بازوی نگهدارنده و از شیاری که روی نوک آنها تعبیه شده است به شکلی رد کرده که نخ به میزان کافی محکم باشد. ادامه نخ را به سمت پایین و به سوی برآمدگی قارچی شکل باید برگرداند و مجددا سه بار به دور آن پیچید.
  • باقیمانده نخ را به وسیله تیغ برش جدا کرد. حالا نخ دندان مینا ویسل آماده استفاده است. کافی است که بدنه نخ دندان مینا ویسل را در دست نگهداشته و بازوهای نگهدارنده را به داخل دهان ببرید.
  • قسمتی از نخ را که بین دو بازوی نگهدارنده قرار دارد به فاصله بین دو دندان وارد کرد. برای این کار کافی است که مینا ویسل را به به چپ و راست حرکت داده و فشاری اندک به سمت لثه وارد کرد.
  • باقی کار مانند نخ کشیدن همیشگی است. نخ را باید با حرکات چپ و راست در بین دندان‌ها حرکت داد. این حرکت را برای دندان‌های عقبی نیز باید تکرار کرد. خواهید دید که چقدر کشیدن نخ دندان برای دندان‌های عقبی راحت شده است. اگر ضخامت نخ دندان کم است، می‌توان نخ را یک دور بیشتر به دور بازوی نگهدارنده پیچید. برای این کار، کافی است به جای ۱۲ سانتی‌متر، ۲۴ سانتی‌متر از نخ را بیرون آورد و پس از اینکه مرحله ۳ را انجام دادید، مجددا نخ را همانند مرحله اول، از دور بازو رد کرده تا ضخامت نخ بین بازو‌ها دو برابر شود. در صورت نیاز به ضخامت بیشتر، مرحله قبل را می‌توان تکرار کرد.

چگونه به وسیله نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل راحت‌تر نخ دندان بکشیم؟

همچنین می‌توان ویدئوی استفاده از نخ دندان مینا ویسل را در وبسایت رسمی نخ دندان مینا مشاهده کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید